Ndaloi makinen e saj luksoze tip Range Rover ne oborrin e perparem te shkolles dhe pasi mori canten e hedhur shkujdesur ne sedijen e pasme doli nga makina se bashku me shoqen e saj te ngushte,Kristin. Filloi te ecte nxitimthi dhe degjoheshin kercitjet e takave te saj te larta teksa drejtohej drejt dy djemve me seksi te shkolles: Jonit dhe te dashurit te saj Xhoit. Sapo degjoi zhurmen e perditshme te takave te saj ktheu koken me nje buzeqeshje flirtuese.
'Dhe po mendoja pse u be kaq nxehte ketu.' U afrua duke i dhene nje puthje qe filloi si nje prekje e lehte buzesh por sapo ajo u mundua te largohej ai e terhoqi me krahet e tij te fuqishem ne nje puthje tjeter qe ia ngriti zemren peshe dhe e beri Kejsin te ndihej si ne qiellin e shtate. Vetem ai mashkull e kishte kete efekt mbi te. U permenden vetem ne momentin qe Kristi filloi te bente nje kollitje te shtirur.
'O cifti tju them dicka?'
Te dy ata u ndane dhe vune re qe Joni,i dashuri i saj dhe shoku i ngushte i Xhoit i kishte hedhur duart rreth belit te saj te holle dhe po perkedhelte lekuren e zbuluar te barkut te saj nga bluza fare e shkurter qe kishte veshur.
'A mund ta di cfare ishte kaq e rendesishme qe na nderpreve momentin?' rrotulloi syte Kejsi.
'Doja thjesht tju thoja qe sapo del nga oborri i shkolles tek rrugica majtas eshte nje ndertese e bardhe kur lexon me shkronja te medhaja MOTEL. Shkoni atje dhe gjeni nje dhommmme' perfundoi fjalimin e saj ajo.
'Pra ti do te thuash qe nderpreve gjithe kete romance vetem per ironite e tua te famshme.'foli Xhoi kete here me syte gati per te vrare Kristin.
'Prit te mendohem ... po pikerisht per kete' beri ajo si e ndjere ne faj por te gjithe e dinim qe ajo skishte as ndjenjen me te vogel te fajit. Kjo ishte menyra e saj per te ndaluar Kejsin e Xhoin kur asaj i dukej sikur po e tepronin. Gje qe ndodhte shume shpesh.
'Do futemi ne mesim apo keni ndermend te vizitoni serish klasen e denimit?'foli Joni kete rradhe. Ai kishte qene gjithmone ai djali me me kembe ne toke nga te katert ata e me kete cilesi te tij kishte ushqyer dhe Kristin qe para se te njihte ate sishte gje tjeter vecse nje shpirt i shthurur ashtu si dhe shoqja e saj,Kejsi e cila vazhdonte te mbetej e tille.
'Me thuaj te lutem sa dite kam pa e shijuar kete trupin epshndjelles tendin?' iu drejtua Xhoi Kejsit duke e lene pyetjen e Jonit pa pergjigje.
'Nje jave qe me eshte dukur si nje shekull zemer'rrethoi trupin e tij me krahet e saj te gjate e te holle dhe aspak te fuqishem ne krahasim me te Xhoit.
'Do bejm ndonje gje per kete me ka marr tmerresisht shume malli'vendosi buzet e tij ne qafen e saj dhe filloj te thithte lekuren rreth saj.
'Shkojme tek shtepia ime?'beri nje pyetje retorike ajo pasi e dinte fare mire pergjigjen e tij qe e priste me shume gezim neqoftese shoqja e saj qe fuste hundet gjithnje ne momentin e gabuar sdo kishte nderhyre.
'Ne asnje menyre. Ti te lesh mesimin,te shkosh tek shtepia jote e me pas kur te kthehesh ketu te te presi denimi. Pastaj kur ta marrin vesh prinderit e tu gjeje cfare do bejne? Do te denojne dhe nuk do te lejojne te vish tek festa e te shtunes.'foli shpejt e shpejt Kristi.
'Moterzee,e di kush eshte problemi yt? Ti i mendon gjerat shume gjate dhe shume thelle prandaj nuk e shijon jeten ti. Dhe nese marrin vesh gje e me denojne ti mendon se nuk do ta gjej nje menyre une per te ardhur ne feste sic kam bere gjithmone. Pastaj askush sdo ta marri vesh.'
'Do pendohesh po nuk ma degjove fjalen'tha ajo duke terhequr Jonin drejt deres se shkolles.
'Pa merak' tha Kejsi teksa ecte drejt Ferrarit te kuq ku e priste dhe Xhoi. Hipi ne vendin e pasagjerit dhe ishin drejt rruges per ne shtepine e saj. Nderkohe qe ai i jepte makines ajo veshtronte cdo detaj te tij,gje qe e bente sa here qe benin rrugen per ne shtepine e saj e cila ishte bere nje rutine te dites se hene per ta. Ishte marrezisht e dashuruar me ate. Ashtu kishte qene gjithmone qe ne momentin kur e pa per here te pare kur ishin 14 vjec dhe ai erdhi ne klasen e saj me ato floket te rregulluara bukur anash,xhinset e grisura te zeza dhe bluzen e bardhe. Qe nga ajo dite ishte hedhur ne sulm per ta bere kete djale per vete dhe ja kishte arritur qellimit fiks pas dy muajve kur ai i kishte kerkuar para gjithe klases te dilnin ne nje takim bashke. Aty i kishte dhene puthjen e pare dhe kjo i kishte hapur rrugen nje lidhjeje 4 vjecare. Nje dite e njejte me kete te sotmen kishte bere dhe qe te humbiste virgjerine me dashurine e saj ne moshen 15 vjecare. Po po 15 vjec teper e re por nuk ishte penduar asnjehere qe ai qe ia mori ishte ai,Xhoi i saj qe qendronte tani prane saj me syte tek rruga. Zeri i tij i thelle e nderpreu nga mendimet
'Po me frikson me ate menyren e te parit'
'Me fal' tha thjesht. Ishte i vetmi njeri qe nuk kishte perdorur asnjeher pergjigjet e saj ironike apo nuk e kishte nxjerr ne pah ate sjelljen arrogante qe e karakterizonte ate.
'Po te pelqen ajo qe po sheh te pakten?' Foli serish ai dhe buzeqeshi lehte
'Ti e di qe po por do me pelqej me shume pas disa minutash pa ate bluzen qe te mbulon ate trupin tend perfekt.'
'Nuk e ve ne dyshim' i vendosi doren tek gjuri i saj i zbuluar nga xhinset e grisura dhe ia shtrengoj me doren e tij te fuqishme. Vetem nje prekje e tij bente qe mijra flutura te vershonin ne stomakun e saj. Normalisht ata kishin plot 4 vjet bashke por ajo akoma ndihej si ne diten e pare me te.
Ai e ndaloi makinen para viles se madhe te Kejsit dhe e futi makinen e tij ne garazhin nentokesor. Kaluan mbi uren tek pishina ne oborrin e shtepise dhe iu afruan deres gjigande. Kejsi e hapi dhe futi koken per te pare nese gjithcka ishte ne rregull e kur pa se ne shtepi nuk kishte njeri e terhoqi Xhoin brenda. Nuk priten deri ne dhome per te filluar nje perleshje te embel duke u perplasur me cdo objekt q iu dilte para. Xhoi e ngriti ne krahe dhe e uli butesisht ne divanin e madh ne mes te sallonit luksoz. Ajo i vendosi duart tek xhinset dhe ia zbertheu me shpejtesi kur ai ndaloi
'Cfare tani?'
'Me duhet te perdor prezervativ apo..'
'Thjesht vazhdo keshtu sic je sepse jam nen efektin e ...'nuk e la te vazhdonte pasi e sulmoi serish me buzet e tij. Ai ndodhej siper saj vetem me boksera dhe po behej gati te ulte xhinset e saj kur...
'Uhm me falni?'
Te dy ngrine ne ate pozicion dhe kur u ftilluan se ckishte ndodhur Xhoi u largua me shpejtesi nga trupi i saj. Ajo u kthye ne drejtimin nga erdhi zeri dhe me syte qe i shkelqenin nga acarimi uleriti
'Po ti ketu?'
YOU ARE READING
Mision i pamundur
RomanceAjo eshte e bukur,e zgjuar,e pasur,arrogante. Ajo kishte gjirhcka qe deshironte;nje te dashur perfekt,familjen perfekte,dhe gjithe shkollen ne kembet e saj. Kejsi kishte jeten qe cdokush do e deshironte deri ne momentin qe ne shkollen e saj vjen nje...