2.

522 27 0
                                    

Ajo po e shihte me syte e saj te bukur zhbirues por te ndezur nga inati. Sy qe cdo djale qe e shihte ia adhuronte por Betit,sherbetores se saj ne ato momente po i fusnin friken deri ne palce. U pergjigj me zerin ku i dallohej qarte frika nga dridhjet e lehta
'Zonjushe Jonas,une hmmm ... epo arsyeja qe une ...'u nderpre nga zeri i saj i prere
'Ti cfare moj ... fol se skemi gjithe kohen e mundshme qe te merremi me ty.' Rrotulloi syte,dicka qe e bente sa here dicka e merziste ose nuk i pelqente.
'Prinderit tuaj kane nje darke dhe me kerkuan te vija dhe sot dhe pse e kam pushim'foli ajo me shpejtesi sikur gjithcka te varej nga kjo fjali.
'Ne rregull'foli Kejsi disi me e qetesuar tani'por mos te dali asnje fjale per kete qe pe nga ajo goja jote qe ngelet pa buke nese nuk ben sic them une'kercenoi ajo dhe pse nje qetesi kishte kapluar zerin e saj. Qetesi qe vinte ngaqe e dinte se Beti nuk do hapte goje.Por dhe pse zeri i saj ishte i qete i futi te dridhurat Betit,qe i duhej patjeter ky vend pune.
'Sigurisht qe jo,zonjushe'tha ajo me nje ze qe mezi u degjua. Gjithnje e kishte urryer Kejsin,nuk ishte fare si familja e saj te cilet ishin te dashur e te kuptueshem me te. Mamaja e saj e kishte ndihmuar ne cdo moment,babai i Kejsit i kishte gjetur pune ne kompanine e tij dhe te atit te saj i cili prej shume kohesh ishte i papune dhe mos te flasim per motren e saj me te vogel,Alisen. Ajo ishte nje engjell i vertet qe per te ishte si motra qe se kishte patur kurre. Ajo dinte gjithcka qe ndodhte ne jetes e saj. Beti ishte si ditari i saj kur i shprehte te gjitha por vetem me nje ndryshim,ditari i kthente pergjigje i jepte keshilla,keshillat me te embla pasi ajo e dinte qe Alisa nuk do e gjente kurre nje moter te vertete pasi Kejsi nuk ishte e tille. Ajo e dinte qe Alis ate e konsideronte me shume moter se Kejsin qe e kishte biologjike.
'Normal se e di cte pret'i hodhi dhe nje shikim te fundit dhe terhoqi doren e Xhoit drejt deres per tu kthyer ne shkolle nga e cila ishin nisur me nje qellim por po ktheheshin duarbosh. Sapo dolen nga shtepia hipen ne makinen e Xhoit,kaluan porten e hekurt dhe ishin serish rruges prej atje ku ishin nisur. Kejsi ishte duke plasur nga inati e kjo i dallohej qarte ne fytyren e bukur e te vranet. Ishte duke pare nga dritarja gjithcka;pemet e larta qe kalonin me shpejtesi njera pas tjetres,ndertesat e shumta,njerezit,makinat por u nderpre nga zeri qe ajo adhuronte me shume,zeri i Xhoit te saj qe vetem tingulli i tij i kthente humorin. U kthye me fytyre nga ai qe priste pergjigjen e saj...
'A je mire bukuroshja ime?'
'Mir'iu pergjigj thate
'Pse sillesh aq keq me Betin?'
'Thote djali qe ia ka nxir jeten gjithe peshkopeve te shkolles?' E pa e acaruar
'Eshte krejt ndryshe situata ime zemer'
'Oh ta siguroj nuk eshte' me kaq e mbyllen biseden duke i lene vendin nje qetsie te theksuar deri ne momentin qe Kejsi ndezi radion dhe vuri nje nga disqet me kenget e Xhoit. Xhoi ishte solisti i nje grupi rroku qe prej 2 viteve dhe kishin pasur mjaft suksese. Disa prej kengeve te tyre kishin filluar te transmetoheshin dhe ne radio e per kete gje Kejsi ishte shume krenare. Ajo ishte e pranishme ne cdo prove te grupit,rrallehere ndodhte qe ajo te mungonte.
'Na u prishen planet dhe une jam akoma i eksituar,sidomos kur te shoh me ate veshje qe ta heq trurin.'ndaloi makinen ne cep te rruges dhe u kthye nga ajo.
'Cfare po ben?' Iu kthye ajo ftohte
'Kete ftohtesine qe po te dallohet qarte dua te ta kthej ne nxehtesi teksa prek ... cdo pjese te trupit tend'iu afrua gjoksit te saj te zbuluar dhe filloj te thithte lekuren aty e kur u terhoq kishte lene nje shenje te madhe ne vendin e prekur.
'Se ke idene sa keq behem kur te shof shenjat qe le mbi trupin tend. Te lutem vazhdojme ate q nisem ne shtepine tende?'
'Ti nuk je ne rregull. Nisu per ne shkolle skam nerva'foli ajo prere por buzet e tij e ndaluan se foluri. Menyra me e bukur per ta qetesuar Kejsin e cila instiktivisht hodhi duart rreth qafes se tij dhe po e terhiqte drejt vetes gje qe tregonte se dhe ajo e deshironte ne keto momente.
'Tani idea e Kristit per motelin te shkolla nuk me duket dhe aq i keq' foli ai duke mos larguar buzet asnje moment prej saj. Ajo sa degjoi kete fjale e shtyu forte.
'Une nuk jam nje prostitute qe shkon neper hotele e motele' foli ajo e acaruar
'Ti e di q se thashe ne ate kuptim'foli ai duke shtrenguar forte timonin e vazhdoi rrugen. E pa qe i kishte folur shume keq po cti bente ai i hodhi benzine zjarrit te ndezur prej asaj Betit. Ai nuk foli me dhe ajo u ndje ne faj. Gjithmone keshtu ndodhte kur ata kishin zenka me njeri tjetrin.
'Oh zooot. Zemer,thjesht kthehu ne shkolle e do mendojm dicka per me vone. Tani sjam hic ne terezi besoj se e kupton.'
'Ehe'tha ai thate.
'Keshtu ke ndermend te sillesh,Xho? Epo vazhdo keshtu edhe harroje te me prekesh me qofte dhe nje fije floku mua. Kaq po them. E mbylla.'me kaq ajo nuk foli me dhe ktheu koken nga xhami duke pritur zerin e tij ta therriste per 3 ... 2 ...1
'Bukuroshja ime' buzeqeshi lehte dhe ktheu koken drejt tij duke e fshehur ate buzeqeshjen e meparshme.
'Me duket mua apo eshte nje mize qe po me bezdis ketu?'
'Ta tregoi une mizen ty'buzeqeshi Xhoi dhe i terhoqi qafen me force e buzet e tij u perplasen me te sajat.
' Eee Xhoi ... ti .. debil ... idiot shif rrugenn ...' iu desh e gjithe forca qe ta shtynte larg saj dhe ishte shumee e veshtire duke qene se forca e saj ne krahasim me te mashkullit qe i qendronte para nuk krahasohej. Pasi u ndane Xhoi vazhdoi rrugen sikur skishte ndodhur gje e ajo po e perpinte me sy sikur do ta vriste. Nese shikimi do vriste ateher Xhoi do ishte i vdekur tashme.
'Ta kam thene qe do me hash msysh me ato shikimet'
'Ti ... je i vdekur' i tha ajo me zerin qe i dridhej nga nervat 'A e kupton qe mund te ishim perplasur trap?'
'Por ja qe nuk ndodhi ... pse je kaq pesimiste gjithmone?'buzeqeshi duke treguar vrimat e bukura qe i formoheshin ne faqe.
'Une jam pesimiste? Dreqi ta haj ajo ishte e tmerrshmee. Ti ngasesh nje ferrari qe i ka kaluar 150km/h dhe nderkohe te puthesh eshte cmenduri debiiil.' Foli ajo e acaruar dhe ai e degjonte e dukej se kjo gjendje e saj i pelqente.
'I cmendur jam ... i cmendur per ty.' foli qete dhe e pa teksa ajo i hodhi nje nga ato shikimet vrastare. 'Te dua' i tha qetesisht kur e kuptoi qe ajo seriozisht ishte merzitur. Ne ate moment ai parkoi makinen para shkolles e Kejsi doli nxitimthi nga makina,perplasi deren duke u drejtuar per tek klasa. Degjoi hapat e tij qe po e arrinin pas saj dhe duart e tij te fuqishme e terhoqen dhe e kthen nga vetja.
'Mos u merzit me mua shpirt.'
'Mu hiq qafe,Xho.'beri ajo si e acaruar. Ne fakt nuk ishte. I pelqenin lojrat e rrezikshme qe ai bente gjithnje por prape sillej si e merzitur pasi i pelqente vemendja qe i kushtohej. U fut me nxitim ne deren e shkolles kur...
'Auchh shiko ku ecen okay?'foli ashper ajo. Ngriti koken dhe u perball me syte me te bukur blu qe kishte pare ndonjehere.
'Me falni.'foli i panjohuri duke buzeqeshur duke nxjerr ne pah dy rreshta me dhembe te bardhe           ' Mund tju beje nje pyetje?'

Mision i pamundurWhere stories live. Discover now