'Perse ty ... nuk te pelqejne keto gjera?'tha ai dhe uli koken ne qafen e saj.Ajo po e shihte e trembur.Nuk po e kuptonte cfare ishte duke ndodhur deri ne momentin qe ndjeu buzet e tij te ngrohta ne qafen e saj.
WAIT .... WHATT?!
Iu desh pak kohe per tu kthyer ne realitet por kur ndodhi vuri re qe krahet e tij te gjate kishin mbeshtjell belin e saj dhe ai vazhdonte te puthte qafen e saj.Si mund ta lejonte te ndodhte dicka e tille?!E shtyu me sa fuqi kishte dhe priste qe ai te largohej nga trupi i saj por ai thjesht ngriti koken nga qafa e saj dhe tani fytyrat e tyre isha me cm larg njeri tjetrit.
'Shume shpejt u kujtove,bukuroshe.'foli ai duke theksuar fjalen "bukuroshe".
'Ka mundesi te ruash distancen.Une kam te dashur dhe ti e di shume mire.'tha ajo e irrituar nga veprimet e tij pa takt.
'Une nuk e shof gjekundi te dashurin tend.'
'Edhe cdo te thote kjo? .... Lere mos u pergjigj fare te lutem.Cfare dreqin po mundohesh te besh,Noel?'u mundua ajo te zhvendoste duart e tij nga kurrizi i saj dhe ia doli.Tashme nuk ishin me ne kontakt me njeri tjetrin dhe ajo u largua prej tij.'Pres pergjigje une.Nuk kam shume kohe,duhet te kthehem ne klase.Dhe ti po ashtu keshtu qe ben mire te nxitosh.'
'Une spo mundohem te bej asgje,pse cfare mendove ti?'
'Mua nuk mu duk asgje ajo qe bere ti.'
'Oh aty e ke mendjen akoma bukuroshe?Kaq shume te pelqeu?'
'Dua te te bej ty te njejten pyetje se mesa vura re nuk po ngopeshe dot.'
'E shoh qe paske filluar me enderrimet princesh por thjesht per ta ditur.Ti nuk je tipi im.'ai u kthye nga dera dhe u nis te ikte por u ndalua nga zeri i saj.
'Cfare do te thuash me kete?Kur nuk jam tipi jot ... gje qe nuk me intereson nese do thoje kete gje.'tha ajo kur vuri re se ai do e nderpriste.'pse e bere ate?'
'Ajo sdo te thote gje fare.Je e re njesoj si une ,jeto pak.Jo te gjitha gjerat qe bejme duhet te kene nje arsye.Nxito tani duhet te shkojme ne klase apo ke ndermend te marresh serish dhe nje denim tjeter.E di qe do ta kalosh mbasditen me mua po kam dhe gjera te tjera me te mira per te bere.'
'Sdukej ashtu dje kur u mundove te filloje biseda me mua gjate denimit.Nejse po largohem une,besoj se i mora gjithe pergjigjet qe kisha nevoje te dija.'ajo doli dhe e mbylli deren pas saj dhe nxitoi hapat qe ai mos ta arrinte.Ia kishte bere nervat kacurrel.Si mund te thoshte qe ajo sishte tipi i tij?Ajo eshte tipi i cdo mashkulli.Me keto mendime u fut ne sallen ku kishte mesim ate ore dhe direkt shkoi tek Kristi e cila ishte ulur ne bangen e pare si zakonisht.Ajo u ul krahe saj dhe nxorri librat.Si do e duronte nje ore zerin e Noelit.U kthye kur ai hyri ne klase,pershendeti dhe vendosi librin e tij ne tavolinen e mesuesit qe "fatmiresisht" ishte ngjitur me bangen e Kejsit.
'Nuk gjeje dot bange tjeter?'i foli ashper Kristit
'Tani ke pretendime dhe per bangat.'ia ktheu ajo me te njejtin ton.'Ku ishe?'
'Ne ... tualet.'iu pergjigj ajo pasi u mendua pak dhe direkt pasi tha kete ktheu koken nga Noel i cili e degjoi genjeshtren e saj dhe po tundte koken.Dukej sikur kjo skene po e argetonte pa mase.Debil!
'Ke nderruar gje parfum?Me pelqen po a ste duket pak mashkullor,zemer?'foli shoqja e saj.Oh zoot.As qe e kishte vene re qe parfumi i tij ishte ngjitur ne trupin e saj.Dhe njehere ktheu koken nga Noel i cili mesa dukej ishte shume i interesuar ne biseden e tyre dhe po priste me padurim genjeshtren e rradhes.
'Nuk eshte parfum.Ngaterrova shampon e trupit me te babit.'tha e sigurt ajo.
'Kejsi?Ti ke banjo personale si dreqin perfundoi shampoja e babit tek ty?'tha mosbesuese Kristi
YOU ARE READING
Mision i pamundur
RomanceAjo eshte e bukur,e zgjuar,e pasur,arrogante. Ajo kishte gjirhcka qe deshironte;nje te dashur perfekt,familjen perfekte,dhe gjithe shkollen ne kembet e saj. Kejsi kishte jeten qe cdokush do e deshironte deri ne momentin qe ne shkollen e saj vjen nje...