23. ' *_* '

242 17 1
                                    

Mes jau renkamės filmą tikriausiai žiūrėsim 'gyvenimas 17-likos'. Per filmą daug juokėmės jog man net paskaudo žandus. Tada juokdamasi netyčia apipyliau cola Arano kelnes ir mes nuėjom į drabužių parduotuvę nusipirkt naujų.

- Buvo labai juokinga. Ačiū. Be to, tau tinka šitos kelnės.- nusijuokiau.

- Važiuojam į kavinę.- pasiūlė rudakelnis.

- Gerai važiuojam.- dar kartą nusijuokiau ir nuėjau paskui rudakelnį.


Įsėdom į jo porshe ir nuvažiavom link "helly baker" kurioj aš kažkada dirbau. Mes atsisėdom prie galinio staliuko.

- Ką valgysit?- išbaidė visas mintis padavėja.

- Dar nežinau, bet manau turėčiau neapsisunkinti skrandžio todėl valgysiu, trigubą mėsainį, dvigubą bulvyčių porciją ir 500 ml. Fantos. Tu?
- jis žiūrėjo į mane išsprogdinęs akis.

- TIEK daug?- paklausė.

- Na kiek žinau tai per filmą popcornus išpyliau ant grindų, colą tau ant kelnių o tu man savo nedavei todėl dabar aš alkana kaip namų neturintis šuo.

- O aš panele užsisakysiu....

- Jis užsisakys to pat ko ir man..- šyptelėjau padavėjai.

Kai padavėja nuėjo prie mūsų priėjo mano draugas storulis Helly.

- Helly...- nusišypsojau ir apsikabinau jį.

- Bella...- jis apsikabino ir staiga nualpo kai Aranas atsistojo. Helly dribo tiesiai ant jo.
Aranas nerodė gyvybės ženklų apart to jog kvėpavo.

- Kviesk greitąją.!- kažkas surėkė ir po kelių minučių greitoji atvažiavo.

- Panele Bella turim jums gerą ir blogą naujieną..- prie manęs priėjo daktaras.

- Sakykit.

- Gera naujiena ta kad Ponui Aranui tik trūkę rankos raisčiai, o bloga kad nebeturime daugiau neštuvų, nes Ponas Helly juos visus sulaužė, todėl mes jį paliksime čia. Jis tuoj atsibus, o Araną vežam į centrinę ligoninę.

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

Štai ir dalis.... Nemoku rašyt romantiškų akimirkų todėl reikėjo kaip nors sugadinti... Tai va.. ⭐ ir 💬

NaujokėWhere stories live. Discover now