12. "Tas nelemtas pirmadienis"

376 26 0
                                    

Ir vėl žadintuvas. Jau buvau pamiršusi tą jausmą kai reik keltis anksti. Išvirtusi iš lovos kaip mat nuskuodžiu prie spintos. Ten išsirenku tinklines pėdkelnes, raudoną mokyklinį sijoną ir juodą  maikę. Klausiat ko aš taip išsipuošiau? Šiandien pas mus mokykloj savitarnos diena. Nusikerėblinu į vonią ir nusiprausiu išsišveisdama visą kūną. Išsidžiovinu plaukus ir juos labai nedaug pasigarbanoju, nes kaip žinia, mano plaukai dabar kitokie. Trumpi. Nuėjusi į kambarį susirandu juodus trauzus ir apsirengiu drabužius, užsitepu šiek tiek tušo bei bb kremo, pasitvarkau antakius ir pasidažau lūpas matine 'nude' spalva. Pasiėmu raudonus converse'sus ir išsliūkinu iš kambario tyliai nes Džei sako, kad Arijai reikia poilsio ir ramybės. (jau 105 žodžiai)
Nueinu į virtuvę ir ten pasidarau sausų pusryčių. Apsirengus raudoną kardiganą (ten kur rašau raudoną reiškiasi bordinį) ir užsidėjus batus išsliūkinu iš namų ir ramiai keliauju takeliu. Žvilgteliu į telefono ekraną 8:49. Pagreitinu žingsnius nenorėdama paveluoti. Jau priėjau mokyklos vartus. Įeinu į mokyklą. Prieinu prie Melanie ir Miley.

- Sveikos!- pasisveikinau prišokusi.
- O Dieve! Veškit mane į ligoninę! Širdies smūgis!- rėkė Miley.
- Labas šokėjėle!- pasisveikinau su Melanie kuri žvengė.
- Tu pamatytum kaip dabar į mane žmonės žiūri. Va! Tu pažiūrėk! Tai Cristi taip ir norisi užvošt! Ji mane nužiūrinėja.- Pakeltu tonu skundėsi Melanie.
- Tu ką nežinojai?- paklausėm vienu metu aš ir Miley Melanie.
- Kas?- nesupratusi paklausė ji.
- Gi ji lezbietė,- tariau.

Skambutis. Nueinu į Chemiją. (220 žodžių)  Atsisėdau prie Collino.
Mokytojas viską dabar dėsto:
- Kaip žinote mokiniai. Šiandien savitarnos diena, tie kas turi geriausią pažymį iš Chemijos, ves šią pamoką.
- Geras! Koki plaukai!- pradėjo čiupinėt mano plaukus Collinas.- per vakarėlį nemačiau, nes buvo tamsu, o kai buvau apgirtęs maniau kad ten ne tu ir ieškojau tavęs.- nusijuokė.
- Taigi geriausią pažymį turi.....- mokytojas- Ian.

Visi pradėjo plot, o pasipūtėlis iš Logan grupės atsistojo prie mokytojo suolo.

        gggggggggggg

- Ši pamoka buvo labai nuobodi.- išdėščius viską Miley skundžiausi.
- Jum tai kietai. Musų pamoką vedė lėtapėdis Aranas.- taip pat skundėsi Miley.- pas jus bent jau gražuolis.

Taip. Aš jums nesakiau? Miley įsikliopinus Ian.

Valgyklos pertrauka

Ramiai sėdėjau ir šnekučiavausi su Miley ir Melanie bei Collinu ir Kevin apie viską. Visiems mums buvo tokios pamokos per kurias geriausius pažymius gauna krepšininkai. (Ian yra azijietis). Miley buvo pamoka kurią vedė Logan. Melanie Paula (Paula krepšinio šokėja) O man, Kevin ir Collinui buvo su Ian. Šiandien per valgyklos pertrauką nusprendžiau atkeršyt Logan už mano taip ilgai augintus plaukus. Nors šeip tai, jie man labiau patinka nei buvę.

- Apie ką galvoji? Žinau, Logan gražus- paklausė Kevin (jis yra gėjus, bet vis tiek geras mano draugas).

- Aš? Am. Ne. Nieko. Prffff. Gal tu durnas.?

- Einu pasiimt maisto.- tariau draugam ir kaip mat dingau.

Taigi. Nuėjau prie maisto ir pasiėmiau: salotų, ketčiupo indelį, bulvyčių ir visko kas ištežta. Nuėjau ten kur sėdi visa ta pasipūtėlių gauja ir pavaidinusi kad paslystu tėškiau visą padėklą jam ant galvos.

################################

Laba diena žmonės. Gana trumpa beveik 500 žodžių. Plyzzz vote ir com. Nes kiekviena ta paspausta žvaigždutė labai motyvuoja nors ir jų labai nedaug. Tai kaip jums ši isto.? Nes nuomonių nesulaukiu.
💚💜💙💚💜💙💚💜💙💚💜💙💚💜

NaujokėTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang