27. "Oh gash"

239 15 0
                                    

Kaip svajojau taip ir nutiko. Manhetenas. Ah. Svajonių kupinas miestas.

Pagaliau susiradau savo kontorą ir įėjau į man paskirtą kabinetą.

- Vėluoji...- kažkas sumurmėjo ir atsukdama kėdę kaip būna filmuose atsisuko į mane.

- Gal trisdešimt sekundžių...- burbtelėjau.

- Trisdešimt keturias........Sveika,aš Barbara o tu tikriausiai būsi.....

- Bella. Bella Džina Reindžer.

- Gražus vardas. O dabar prie darbo.- suplojo delnais ji.

- Hashtag pragaras prasideda.- šyptelėjau jai.

- Taigi. Geltonas bylas reikia sudėti į raudoną papkę, o mėlynas į violetinę, Homleto bylas susek į vieną krūvą, o Rabilo Džeimso į kitą. Stalas turi būti tvarkingas.
Prie darbo. Ir jokių, visiškai jokių asmeninių skambučių. O pietų pertrauka pusvalandį.

-Pisvalandį?- paklausiau.

- Pusvalandį.

- Pimpvalandį?

- Pusvalandį !!!!!!!!!

- Okey okey. Jums reiktų relakso. Pvz, nueikite į tuoletą tada į kavinę arba į drabužių parduotuvę.- ramiai pasakiau.

- Nepataikauk! Bet.... Taip ir padarysiu. Prižiūrėk kontorą.

Kai ji tai pasakė. Nustebau,nes maniau kad ji kokia nors pikta boba kuri nemėgsta praktikančių. Tas papkes sudėtibuvo taip sunku, nes jų buvo maždaug 15 00000000.

- Labas Melanie!- taip, aš nusprendžiaupaskambinti Melanie.

- Sveika. Ką tu?

- Ainieko. Žinai daba pas tokia bobą sėdžiu.

- Mh. Ar tau panele nebuvo pasakyta, jokių asmeninių skambučių?- pagrūmojo pirštu Barbara.

- Taip. Atvežkite papkes šiandien. Mh. Gerai. Ačiū kad paskambinote. - Nujungiau ragelį ir dar girdėjau kaip ji nusijuokia.

- Ah.- atsiduso Barbara ir išėjo iš kabineto.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Hellou pypl. Todey aim hier. Tag your friend or bfff. Plyz vaut ir kom. Taigi. Sveiki visi. Arba nesveiki. Anyway. Ši dalis labai trumputė. Gal kas nors gali rašyti idėjų Sms žinute arba Komentaruose, nes ketinu nutraukti šią istoriją Ačiū. @Rimvile buvo labai aktyvi todėl ji keliauja ant mano backroundo.

NaujokėOnde histórias criam vida. Descubra agora