,, Can you whip can you dab "
Po tokių vestuvių vėl reikia grįžti į ankstesnį gyvenimą. Sunkiai išlipu iš lovos ir trumpai pastoviu vietoj. Apsitvarkiusi kambarį, nuskubėjau į dušą. Susirinkau visus apatinius, kurie nežinia kodėl mėtėsi visam kambarį. Kaip keista lauke buvo labai šilta. Nors ir rudens pradžia apsirengiu baltą maikė su užrašu no thanks ir juodus šortus.Išeidama iš kambario prigriebiu converse'sus ir marškinius bei kuprinę. :))))
- Labas Arija!- šyptelėjau merginai kuri ruošė pusryčius.
- Labas.- tai pasakius ji įpylė man į stiklinę sulčių ir atsisėdo šalimais.- Kaip žinai, už trijų mėnesių gims vaikelis. Tu jau abiturientė ir turėtum žinoti ko nori gyvenime supranti?- aš linktelėjau.- Tu esi taip pat šios šeimos narys ir tau reikia padėti mums išlaikyti namą. Radau tau darbą. Kažkada Džeimis užsiminė, jog tu nori stoti į teisę. Kadangi mano draugė ten dirba, radau darbą ten. Galėsi praktikuotis. Jis- Manhetene.
- Einu krautis daiktų. Be to... Gal galiu šiandien neit į mokyklą?
- Dėl manęs tai neik,- pakilnojo pečius mergina.
Pasiėmiau savo kuprinę ir susidėjau reikiamus daiktus. Tai būtų. Batas, Maikė, Akių dujos, neveikiantis tušinukas, aišku telefonas ir piniginė. Dabar aš jau pasirengusi.
Nulipau į apačią.- Štai traukinio bilietas. Jis po pusvalandžio. Štai imk pinigų, o dabar lėk...- apsikabino ji mane ir padavė 500- tinę.
Apsioviau batus ir išlėkiau iš namų. Aš nelabai norėjau stoti į teisę. Man prie širdies labiau buvo dizainas ir drabužiai, bet tėtis visad sakydavo ,, ką tu uždirbsi iš tų skudurų"
- Ei panele..- mosikavo man prieš akis taxistas.- jums čia?
- Taip ačiū. Kiek?
- Ko kiek? Aaaa. Man atrodo 18 cemų.- šyptelėjo kvaila šypsena.
- Debile.... Aš klausiu kiek pinigų tau duot?
Padaviau jam pinigus ir štai aš traukinių stotį.
Įsėdusi į traukinį užmigau...
- Paskutinė stotelė Manhetenas.- mane prižadino tas kvailas traukinio balsas.
Tik išlipusi iš traukinio supratau kadmanchetenas ne toks
O toks
Gražios gatvės aplink dangoraižiai primenantys New York'ą.
______________________________________
Helau pypl. Taigi labai aktyvi šią savaitę buvo ir keliauja ant mano backround'o............
.........
........
........
.........
..........
@gersutea
Lav ja. 💫ir 💬.-Naujokė autorė ☑
YOU ARE READING
Naujokė
HumorTAI ISTORIJA APIE 17-LIKMETĘ BELLĄ DŽINĄ REINDŽER. VIENĄ DIENĄ NUMIRŠTA TRYS JAI GYVENIME LABAI BRANGŪS ŽMONĖS. KAIP MERGINA KAPSTYSIS TOLIAU? KAS NUTIKS KAI JI PRADĖS LANKYTI NAUJĄ MOKYKLĄ? KOKIE BUS JOS NAUJI DRAUGAI? SKAITYK IR SUŽINOSI🌟🌟🌟