8. "Man patinka"

376 20 0
                                    

Pagaliau! Šeštadienis! Šiandien varysiiu į kirpyklą, o po jos pas Melanie pernakvot. Jau po 11:28. Nueinu po dušu. Pavasaris ir be to šilta lauke. Taigi apsivelku juodas dryžuotas timpas ir mėtinį crop'topą su švarkeliu. Atlikusi visą ritualą pasiimu Juodus vans batus ir nulipu į apačią.


- Džeimi? Važiuojam?- pasitikslinau.

- Jo tuoj.- jis atrodė labai pavargęs.

- Džeimi. Man gali pasakyt. Matau kad visas toks feee.- nusivaipiau jam prieš nosį.

- Na nieko tiesiog tas darbas labai išvargina.  Gerai eik į lauką įsėsk į mašiną aš tuoj ateisiu.

- Tai kas ten buvo?- paklausė Važiuodamas Džeimis.
- Labai ilgai pasakot.
- Nagi. Turim gi daug laiko.
Ir papasakojau viską kas buvo.

Pas kirpėją

- Oho! Nukirpta tikrai labai kreivai. Teks gerokai dar patrumpinti.- išpučiau akis. Gerokai dar?

- Bet kirpėja negalit kaip nors na.....- galvojau jai pareikšti viską kas tik šovė į galvą bet Džeimis į mane pažvelgė piktu žvilgsniu.- am.... Nudažyti?

- Žinoma.!


Dabar jau mano plaukai yra kokiais 2 cm trumpiau iki pečių, be to jie yra nudažyti pilka spalva, o šaknys juodos.


- Atrodo tikrai gerai! Labai ačiū.- padėkojau kirpėjai.

- Taip, tikrai labai gerai.- ji nusišypsojo ir paėmė pinigus iš Džeimio.


- Dabar kur?- paklausė broliukas.
- Namo. Pasiimti daiktų Gal?- pakilnojau antakius.

Susikroviau visus būtiniausius daiktus. Ir nuėjau pas Džeimį į mašiną.

- Čia! - parodžiau Džeimiui į baltą namą.
- Naisss.
- Jo gražus. O dabar ate.- atsisveikinau su juo ir pabučiavau į labai daug laiko neskustą barzdą.
Paskambinau į duris. Niekas neatidarė. Paskambinau dar. Taip pat niekas. Nusprendžiau parašyti Melanie.

M:melanie B:Bella

B: Kur tu? Aš jau prie tavo namų.

M: Aš tuoj būaiu namuose.

B: O kur tu dabar?

M: Jau prie namų. Tavęs nematau.

B: aš prie tavo namų.

M: Aš tavęs nematau. Matau tik jaučiu kažkokią sausainių pardavinėtoją su trumpais plaukais.

B: 😂😂😂😂😂 Ten aš.

- Bella!- išlipus iš mašinos apsikabino mane Melanie.
- Melanie!- padariau tą patį.
- Kaip gražiai atrodai. Vau!- ji pradėjo čiupinėt plaukus.

NaujokėTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon