15. 'Man kuoma'

301 14 0
                                    

Pasileisk dainą viršuje ⬆⬆⬆⬆⬆

,, I wanna be a bilionere so friking man"
Argh. Kaip skauda galvą. Tikrai. Gal nuo šampano? Bet išgeriau tikrai nedaug. Atsikėlusi susišukuoju plaukus ir nusirengiu vakarykštę suknelę. Nusivalau vakarykštį makiažą bei nusiimu aukštakulnius. Nuvarau praustis. Pasiėmu labai trumpus mėlynus džinsus ir maikę su užrašu babe. Bei užsidedu juodus converse'us.

Užsivelku kardiganą ir išpėdinu į apačią. Nenoriu pusryčiaut todėl išvarau. Pasižiūriu į telyfą 8:39 oky. Sustojo ta pati porshe kur ir vakar.

- Pavešt?
- Jo būtų gerai.- nusišypsojau ir įlipau į nuostabūjį mašiniuką.
- Tu mano mamai labai patikai.-nusišypsojo.
- Ji man taip pat.
- Žinai, ji nori su tavim dar kartą susitikt.
- Gerai.- pakilnojau pečiais.
- Šiandien.-tarė.
- Oky. Kaip apsirengt?-paklausiau.
- Paprastai. Dabar atvažiuosi pas mus į namus vakarienės ir turėsi permiegoti pas mus.
- Prfff. Paprasta.
- Okis. Man tinka.- tarė ir pabučiavo man į skruostą.

Jis sunėrė mūsų pirštus ir įėjom į mokyklą. Nuėjau prie Melanie ir Miley.

- Uuuuuu...-Mykė abi kartu.
- Kas jum yra debilės.- kumštelėjau.
- Kai kas ysimylėjo..- Vis dar ūždama pasakė Miley.
- Ir pasimylėjo..- Užbaigė Melanie.
- Aha. Gerai. Gal kažkuri padarė skaidres?- pavarčiau akis ir norėjau pakeist temą.

Abi pasukiojo galvas į šonus.

- Gaila... Iki.

Manau jog man patinka Aranas kaip vaikinas. Jis toks rūpestingas. Reikė jį kabint. (žiauru 😂😂😂). Nuėjau į pamoką. Pirma technologijos. Nieko neveikiau. Antra Anglų. Nieko neveikiau. Trečia Chemija. Nieko neveikiau. Ir pagaliaaaaaaau pietų pertrauka.

Susitikau su Melanie, Kevin, Aranu ir Devan.

- Tai kas tarp jūsų dviejų?- susižvalgė Devan.
- Nieko...- pavartėm akis.
- Vaikščiojat susikibę...- Priėjo Collinas.

Logan pov.

Šiandien per pietų pertrauką tikrai atkeršysiu tai kekšytei. Pasiunčiau
Emily savo merginą kad ji jai užrištų batų raištelius tada ji pargrius ir viskas bus nufilmuota bei įdėta į mokyklos tinklaraštį.

Bella pov.

Jau ruošiausi stotis kai staigiai nukritau ir trenkiau galvą į suoliuką. Nieko daugiau neprisiminiau tik šūksnius ir vandens pylimą ant mano veido. Bet neabejoju jog čia nagus prikišo Logan.

Po maždaug 30 min.

- Bunda.
- Jo žiūrėkit.
- Atsibudo.
Girdėjau įvairius balsus. Pagaliau įsidrasinau pramęrkti akis.

- Prgfff. Durniai jūs. Ko jūs tai rūpinatės?- paklausiau.
- Ahh...- atsiduso Miley ir Visi apsikabino mane.

NaujokėDonde viven las historias. Descúbrelo ahora