Pranešimas iš snapchat.
L4o3h pridėjo jus
Gerai tegul deda man pofik. Klin klin. Sukliksėjo telefonas. Gavau žinutę nuo nepažystamojo.
L4o3h: Labas :))
Be447lla: Kas? °~°
L4o3h: Koks tavo vardas? :))
Be447lla: Kasmanpisija. Tavo?
L4o3h: Džastinas. O jei rimtai?
Be447lla: Džina. Ate :\
Aš nenusiteikus dabar chat'int su kažkokiu nepažystamu. Einu praustis ir eisiu miegot, nes dar reik sugalvot planą tam suskiui.
8:00
Vėl rytas. Tai gi, atlikusi visą ryto ritualą apsirengiu trumpus mėlynus džinsus, dryžuotą maikę ir geltoną kardiganą. Pasiėmu raudonus converse'sus. Nusileidžiu į apačią. Užsiplykau bonšpakių suryju greitai ir apsiovus batus išėjau užrakinusi duris. Džeimio ir Arijos nebuvo.
Patraukiu keliuku kuriuo visada einu. Dirsteliu į telefoną 8:43. Gerai.
Nueinu prie savo spintelės ir pasiimu tik anglų k. Šita pamoka praėjo lėtai ir nuobodžiai. Dabar susitarėm susitikti su Collinu. Gaila, Mocartas man parašė kad išsikrausto. Tikras gaidys.
- Labas,- nusišypsojau.
- Sveika,- padarė tą patį.
- Į biblę?- paklausiau.
- Gal į kavinukę?- pasiūlė.
- Man laisva.- palinkčiojau pečiais ir patraukiau išėjimo link.
- Bella, nemanau jog Logan patinka tai kad tu jį žemini viešumoj. Tas apgavimas ir dar tas spyrimas. Kas toliau.?- jis susiraukė.
- Slow down bae.- ramiu balsu tariau.
- Tiesiog aš rūpinuosi tavimi.
- O Dieve! Tu ką kabini mane?- paklausiau nusižvengdama kaip arklys.
- Nea. Prfff. Tu juokauji?
- Na tai tikriausiai aš jau eisiu.- pasiėmiau kuprinę ir palikau jį vieną.
Valgyklos pertrauka
Pasiėmiau salotų ir mėsainį bei sulčių.
- Ei Bella!- išgirdau kvailio Logan balsą.
- AtsipisEk!- surėkiau ir dar girdėjau kai kažkas nusijuokė.
- Ką aš tau padariau?- jis priėjo.
- Nieko.- palinkčiojau galvą ir patraukiojau pečiais.
- Tu atsiimsi maža kalyte.
- Pirmai buvau idiotė dabar kekšytė. Ei visi čia turim neapsisprendėlį!- sušukau per visą valgyklą ir išgirdau kaip jie nusijuokia.
Matkės pamoka
Logan sėdėjo už manęs ir vis tampė mano plaukus. Man tai nepatiko.
- Baigsi?- paklausiau.
- O. Tu?- nieko neatsakiau.
Staiga atsistojau ir numečiau kėdę, nuveriau stalą ir dėjau jam antausį.
- Panele Reindžer prašau viską sutvarkyti ir sėsti atgal į suolą arba būsite nuvesta pas direktorių.
- Jūs gal supistai nematot. Jis man iškruštai nukirpo pusė plaukų! Ta prasme eina namas!- taip aš supistai netekau savo plaukų.
- Gana!- sušuko mokytojas.- Loganai ir Bella jūs laukiami direktoriaus kabinete, ir staigiai.
- Negaliu patikėt, gal trečioji diena mokykloj o tu jau prisidirbus? Tu žinai kad jam ištinęs žandas?- aš suprunkščiau.
- Nuo tokio vieno smūgio? Nejuokink ką.
- Tau panelyte tikrai bus bausmė.- sudrumstė jis mane.
- Kokia?- paklausiau padarius puppy eyes.
- Oho Bella.. Pakeitei šukuoseną? Džei, nesakei kad važiuosit į kirpyklą.
- Ir nevažiavom.- sumurmėjau Arijai.
- Ji prisidirbo ir vienas vaikinas jai nukirpo plaukus.- kuo ramiausiu balsu patikino Džei.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Taigi. Nieks neskaito šios istorijos ir tai yra labai liūdna😔😔😔. Kai supranti jog įdedi pastangų ir daug laiko. Kas skaito tai gal gali į com.💬 parašyt koks gali būt kerštas Loganui. Be to ar verta Bellai su Collinu pradėt bendraut tai normaliau. Ten ta prasme pasimatymai ir t.t. Jei atsiras tokių kam patinka ši istorija prašau pa'vote'tinkit 🌟🌟🌟🌟 Ačiū.
Beveik 500 žodžių 🙈🙈
VOCÊ ESTÁ LENDO
Naujokė
HumorTAI ISTORIJA APIE 17-LIKMETĘ BELLĄ DŽINĄ REINDŽER. VIENĄ DIENĄ NUMIRŠTA TRYS JAI GYVENIME LABAI BRANGŪS ŽMONĖS. KAIP MERGINA KAPSTYSIS TOLIAU? KAS NUTIKS KAI JI PRADĖS LANKYTI NAUJĄ MOKYKLĄ? KOKIE BUS JOS NAUJI DRAUGAI? SKAITYK IR SUŽINOSI🌟🌟🌟