18.'You better not fight with me'

262 20 1
                                    

Po pamokų susitikau su Miley ir jau ruošėmės eiti. Lauke kažkas mušėsi. Žmonės buvo apstoję ratu vos ne per visą mokyklos kiemą.

- O žiūrėk Miley, Cirke vietos nebeliko.- pasakiau ir grūdausi per žmones.
Kadangi buvau smulkutė ir žemo ūgio. Jie mane puikiai stumdė. Bet aš nepasidaviau ir spyriau kiek žinau Kevinui į šikną. Prasigrūdau ir ten pamačiau..... Colliną besimušantį su Ian? WtF? Prffff. Net neįdomu. Greit pervariau per žmones atgal prie Miley.

- Nu?- paklausė.
- Nu nu.- pakartojau.
- Kas ten?
- Aj ten kažkas cukinija į subinę susikišo.- nusižvengiau.
- Iš tavęs žiūriu nieko neišpeši.- tarė ir pradėjovaryt per minią.
Ji irgi nebuvo didelio ūgio, todėl kaip mačiau ji spyrė kažkam. Tas kažkas buvo Raulis. Mokyklos Raumeningasis Bičiukas. Staiga Miley pradėjo bėgt. Aš taip pat.

- Jis dar vęjasi?!- rėkdama paklausė ta durnė.
Pažiūrėjau į galą.
- Atvaro rubuilis.- mes padidinom greitį.
- Miley? Kodėl sustojai?- paklausiau.
- MAN reikia pailsėt.
- Ne laikas ilsėtis.- pasakiau ir bandžiau užsikelti Miley ant kupros. Bet veltui. Rubuilis jau buvo prie mūsų. Numečiau Miley nuo kupros.
- Au!- surėkė.

Raulis buvo gal dvigubai didesnis už mane. Aš staigiai išsitraukiau pakelį ir paklausiau pakeldama pečius ir antakius.

- Guminukų?!

Jis nusviedė pakelį į balą.
Tada pabudo mano maisto pypsiukas.

- Tu ką? Žinai kiek aš mokėjau? Pirkau su didele meile. Ketinau suvalgyt malonia ir gera proga. O tu taip sviedi juos į balą?!?!?!?!?!?!? Tu!!!!!!

Staiga pašokau ir griebiau už kudlotų jo plaukų. Nuvedžiau užplaukų jį prie balos.

- Trauk!- paliepiau.
- Ne!
- Kas pasakyta?!- spyriau jam į kiaušus.- Trauk.
- Ne.- papurtė galvą.
- Nors esu mažo ūgio, bet už šitą sumokėsi.- patraukiau už plaukų ir su keliu trenkiau jam į pilvą.
- Davai.- iškošiau per dantis ir trinktelėjau per galvą.
- Ne!- tada jis belenkaip pašoko ir trenkėman per nosį.
- Už narniją!- pasikėlė iš savo vietos Miley ir įstūmė rubuilį į balą. Jis to nesitikėjo, nes buvo užpultas iš pasalos ir kaip mat tėškėsi.

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

Hellou...... Sveiki visi...... Noriu pasakyt jog..... Kažkaip man..... Sulindo cukinija į subinę... Gaila.... Jo...... Kodėl aš dedu tuos kvailus taškus..... Dabar užtaginsiu tuos kuriuos užfolovinau ir panervuosiu juos..... Sėkmės man..... Pradedam.... tikiumeile @kami deadgirl075 Teletabis_13 Unicorn___Queen sMekla3 @kami
Okey....... Labai..... Tyngiu.... Prašau tik vote ir com..... That's it..... Prff..... Bai bai.....

- MSHS autorė ☺

NaujokėDonde viven las historias. Descúbrelo ahora