Įeinu į gan didelį baltą namą. Kuris vis dar dvelkia naujumu. Šis namas truputėlį mažesnis už buvusius namus. Taip, dabar aš gyvensiu su Džeimiu ir jo sužadėtine Arija.
- Labas, Bella. Labai tavęs laukiau užeik.- Maloniai mane pasitiko Arija. Jie už penkių mėnesių susituoks.
- Kaip mano mažylė?- aš nesupratau. Negalėjau suvirškinti žodžių kuriuos Džeimis supistai ką tik ištarė.
- Mažylė?- kilstelėjau antakius.
- Taip.- ramiai ir be jokios reakcijos atsakė brolio sužadėtinė.- Aš jau sėkmingai du mėnesius nėsčia.
Apsurdas. Visą likusį gyvenimą turėsiu gyventi su mažu dvokiančiu bezdančiu rėkiančiu kūdikiu? Oi ne ne. Sulauksiu 18-likos ir nusipirksiu butą kuriame galėsiu ramiai gyvent. Be jokio supistai iškrušto kūdikio.
- Džeimi, galim pasikalbėt?- jis linktelėjo ir atėjo prie manęs.- Lyg tu sakei kad neišlaikysi tokio didelio namo, o čia kas?- pamosavau rankom.
- Matai mes jau seniai buvom nusipirkę šį namą, o Arija nenorėjo papildomai mokėti ir už antrą didelį namą. Be to. Turiu tau žinią. Įsidarbinau Nekilnojamo turto agentu.
- Aha puiki žinia. O dabar galėtum pasakyt kur mano kambarys?- pasiteiravau. Nes negalėjau būt čia kur kūdikis. Nu joa. Žinau jis dar negimęsbbet greit gims.
- Jis užlipus laiptais į antrą aukštą kairinės trečios durys.
- Ačiū.- suburbuliavau ir greit nubėgau į antrą aukštą. Trečios durys. Pala. Kairėj ar dešinėj velnias. Jo. Kairėj. Kodėl ant mano durų užklijuotas mikė pukuotukas? Anyway. Atsidarau duris. Oh šit men. Wata fak is thet. Mano kambarį pilna žaisliukų skirtų vaikams, maža lovytė ir virš jos kabo lentyna su pilna dar žaislų, be to jis smėlinis.
- Džeimi!!!!!!!!!!!!- nuaidėjo per visus namus.- kodėl mano kambarys smėlinis !!!!!!!!!!!! Ir kodėl jame pilna žaislų. O ta lova. Tu gal nežinai mano ūgio !!!!!!!!!
Tada išgirdau kaip Arija rėkia ant Džeimio:
- Džeimi! Kodėl nepasakei Bellai kur jos kambarys?!
- Pasakiau!
- Trečios durys?- paklausė Arija.
- Taip.- atsakė Džeimis.
- Dešinė?
- Bella tavo kambarys dešinėj o ne kairėj.- oj koks visgi mano brolis yra mulkis.
- Labai ačiū.- nuskubėjau į kambarį.
Jis tobulas! Jis mėtinis (mano mėgstamiausia spalva). Pūkuotas kilimas prie lovos (kurio visada norėjau). Milžiniška baltų pagalvių ir dryžuota kaldra lova. O svarbiausia jog čia yra milžiniška spinta su pilna drabužių, be to įsivaizduojat aš turėsiu converse'sų kolekciją!
- Patinka?- Arijos balsas.
- Labai.- šiltai apsikabinau ją, o ji atsakė tuo pačiu.
- Tavo brolis sakė jog tau labai patinka converse'ai.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Naujokė
HumorTAI ISTORIJA APIE 17-LIKMETĘ BELLĄ DŽINĄ REINDŽER. VIENĄ DIENĄ NUMIRŠTA TRYS JAI GYVENIME LABAI BRANGŪS ŽMONĖS. KAIP MERGINA KAPSTYSIS TOLIAU? KAS NUTIKS KAI JI PRADĖS LANKYTI NAUJĄ MOKYKLĄ? KOKIE BUS JOS NAUJI DRAUGAI? SKAITYK IR SUŽINOSI🌟🌟🌟