17. 'Stupid. Muhahahaha'

281 19 1
                                    

Vakar susitikimas su jo tėvais buvo labai smagus. Buvo linksma vakarieniauti, bet tikrai nenorėjau ten pernakvot, nes Aranas bezdėjo visą tą laiką. O Dieve! Tada pasakiau Arano mamai kad turiu išvirti makaronų mano sergančiai močiutei ir išlėkiau iš tų bezdančių namų.

Atsikėliau ramia galva, bet žinojau, kad nepadariau Namų Darbų eilinį kartą. Baisu. Atsikėliau ankščiau ir pradėjau daryt n.d.
Praėjo valanda, o aš dar sprendžiu pirmą uždavinį. Nusprendžiau prirašyt nesąmonių. Tik parodysiu mokytojai ir FSIO. Susidėjau pamokas į kuprinę ir susiruošiau drabužius. Tai buvo balta su raištukais maikė, juodi plėšyti Džinsai ir pilkas pūkuotas megztukas. Susidėjau drabužius ant lovos ir nuėjau praustis. Greit nusišluoščiau ir išsidžiovinau plaukus. Kruopščiai ir didelėmis pastangomis susirišau dvi, eglutės stiliaus kasytes ir apsirengiau.

 Kruopščiai ir didelėmis pastangomis susirišau dvi, eglutės stiliaus kasytes ir apsirengiau

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Nulipau į apačią kur sėdėjo susirūpinęs Džeimis.
- Što atsitiko.?- paklausiau išimdama pieną iš šaldytuvo.
- Nieko. Daryk ką darei.
- X X X X X X X X X X X X X X X X. X X XX.- Kalbėjau lyg kviesdama kokį katiną.
- Ar baigsi? Jau skauda galvą.
- Tau gal cukinija į subinę sulindo?- paklausiau.-Aaaaaaaa.... Žinau! Tau menstroacijos. Jei reikia apie tai pasikalbėti Aš- panelė Džina Bella Reindžer jūsų paslaugomssssss.- nutęsiau s raidę.
- Eik namo!
- Prfffff. Tu gal akis prasiskalauk! Aš namuose!-sušaukiau per visą namą.

Tada jis pakilo nuo kėdės ir nuvarė į savo kambarį. Aš suvalgiau maistą ir pažiūrėjau į telefoną 8:50 ?! Greit užsidėjau converse'sus, dar prigriebiau klijų ir pradėjau bėgt link mokyklos.

Pirma pamoka Chemija. Šiandien prieš klasę turėsim išvardint ten kažką
su tais visais chemikalais ir pan. Pasinaudojau ta proga jog man ir Loganui buvo ta pati pamoka ir dar jis sėdėjo priekį manęs. Paėmiau super klijų ir ištepiau visą kėdę jais. Aišku klijų negailėjau. Taigi prasidėjo pamoka. Į klasę įėjo visas laimingas Logan ir atsisėdo į savo vietą. Puiku. Didžiuojuosi savo idėja.

- Liganai,- kreipėsi mokytoja.- Ateik prie lentos atsakinėti.
Kadangi buvo praėję tikrai bent 10 min. Jis NEGALĖJO atsistot. Kėdė buvo prilipus prie jo užpakalio! Visi pradėjo žvengt atsisukę į jį.
- Damn boy. You stupid!- padariau hair flip ir susikrovus daiktus išėjau iš klasės. He he he.

🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢

Štai ir 17 dalis! Taigi.... Tikiuosi jum patiko. Bandau įtraukt ką nors įdomesnio. Ačiū už #6 vietą humore. Labai labai. Myliu. Bučiuoju. Ir bai bai bai.

- MSHS

NaujokėDonde viven las historias. Descúbrelo ahora