Ramiai ėjau takeliu namo kaip ir visada. Ėjau kuo greičiau, nes norėjau greit nusipraust ir buvau labai pavargusi.
*prisiminimai*
- Rikiuokitės!!!!- surėkė mokytojas.
.- Heile ir Eva. Heilė būna vienoj komandoj vartininkė, o Eva kitoj. Bella!- kreipėsi į mane mokytojas, kai pamačiusi koks griežtas jis yra bėgiojau po aikštelę ieškodama medžio pasislėpti.
- Bella. Bella! Bella !!!!!
Prisiminimo pabaiga
-Bella! Bella!- Prieš akis man mosikavo Aranas.
- Labas....?...
- Gal nori šiandien nueiti į kavinę ar.... Į kiną?- paklausė.
- Mielai nueičiau į kavinę, o tada į kiną, arba.... Atvirkščiai.- nusikvatojau kaip koks žąsinas.
- Gerai,- pasikasė kaklą.- Atvažiuosiu tavęs 5 valandą. (čia buvo tokia romantiška akimirka. ah....)
- Tiek mažai laiko susiruošt?!!??!?!?!??!?!?!??!?.. Oj... Atsiprašau. Puiku man tinka.- nusišypsojau.
Tada jis nusisuko, nusišypsojo kaip ištvirkėlis ir perėjo gatvę. ,,Hey... Let's go Let's go Let's go Let's go... Hey..." Pakėliau ragelį.
- Bella.- pasisveikinau.
- Labas čia Collinas. Turi kuo skubiau atvažiuoti link apleisto kultūrnamio tavo gatvėj...
- O kas yra?- paklausiau.
- Neklausinėk... Viską papasakosiu vietoje.- ir jis padėjo ragelį.
Palikusi kuprinę prie savo namų lauko durų pasileidau bėgt link centrinės gatvės. Po 10 min. jau buvau ten. Įbėgau į apleistą pastatą ieškojau jo Visuose kambariuose.
- Ei !
Staiga išgirdau vyro balsą už savęs. Jis buvo su uniforma tikriausiai karininkas ar policininkas.
- Laba diena. Ieška...- baigiau supratusi jog jis nori kažką pasakyti.
- Labas. Jums čia negalima.. Greit dinkite iš pastato čia vyksta karinės pratybos jus gali netyčia nušauti.
- Bet gi kulkos netikros.- prunkštelėjau.
- Taip jos netikros b..- staiga jis krito ant žemės pašautas netikros kulkos.
Aš pasileidau bėgt link išėjimo. Staiga mane įtraukė ranka į kažkokį mažą kambariuką.
Dėja nemačiau kas tai buvo.. Jis lenkėsi mane muo muo, bet aš trinktelėjau jam per galvą. Tada spyriau į pilvą ir kumsčiu trenkiau per nosį. Telefoną pamečiau, bet nieko, juk kažkas norėjo mane pabučiuoti be mano žinios. Pažiūrėjau į laikrodį ant rankos, jau rodė pusę penkių. Greitai bėgau ir po 7 min. jau buvau prie namų. Pasiėmiau kuprinę ir nuėjau į vidų. 10 minučių susiruošt. Nuėjau nusipraust. Tada issidžiovinau plaukus ir palikau palaidus. Jie (plaukai) jau man siekė pečius. Apsirengiau trumpą džinsinį sijoną ir nespėjus apsirengt ilgų rankovių, baltos, nedengiančios pečius neriniuotos maikės kažkas paskambino į duris greit nubėgau atsidaryt. Ten stovėjo Aranas su gėlių puokšte. Jis nužvelgė mane ir nusijuokė.
- Taip važiuosi?- tada susivokiau kad aš tik su sijonu ir lymčiku.
- Tuoj grįšiu.- nusijuokiau ir nuėjau į viršų.
Apsirengiau maikę, užsisegiau auksinį pakabuką su kryželiu ir pasiėmiau apvalius akinius nuo saulės bei juodą rankinę. Nuėjus į apačią susipyniau kasytes ir užsidėjau baltus converse'sus.
- Einam?- pakviečiau jį.
- Einam, einam...
⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉⁉Šnd.. Jau... Antra... Įkvėpimas nk ngl pdrt.... Com ir vote. Ir siūlykit šią isto kitiems....
VOUS LISEZ
Naujokė
ComédieTAI ISTORIJA APIE 17-LIKMETĘ BELLĄ DŽINĄ REINDŽER. VIENĄ DIENĄ NUMIRŠTA TRYS JAI GYVENIME LABAI BRANGŪS ŽMONĖS. KAIP MERGINA KAPSTYSIS TOLIAU? KAS NUTIKS KAI JI PRADĖS LANKYTI NAUJĄ MOKYKLĄ? KOKIE BUS JOS NAUJI DRAUGAI? SKAITYK IR SUŽINOSI🌟🌟🌟