10. "Party Party"

358 16 0
                                    

20:45

Suėjo jau visi. Pirmas buvo kaip visada lygiai 8 h. Collinas po to Kevin ir tada nepamenu. Visi šoka ir dainuoja. Melanie nusirenginėja ant stalo.

- Atnešt atsigert?- netikėtai priėjęs paklausė Collinas.

- Aš dar negirta. Tai ką tu manai?

- Manau kad mes turėtume išgert.- linktelėjo ir paėmė man už rankos nusitempdamas į virtuvę kur buvo visi gėrimai.- Ko tau?- paklausė atsisukdamas.

- Am...... Sidro?- klausiamai žvilgtelėjau į jį ir padaviau plastmasinį puodelį.

- Gerai.

- Ko tu dar negirtas?-paklausiau žiūrėdama kaip jis pila į puodelį sidrą.

Pakilnojo pečiais:

- Tu negeri tai ir man nesinori.

- Einam pažaist butelį?- pakilnojau antakius.

- Gerai. Bet neatsakau kas ten bus.

- Ei !galima prisijunkt!- rėkiau, nes per tą triukšmą nieko nesigirdėjo.

Miley palingavo galva įviršų ir žemyn.

- Tavo eilė Amanda!- rėkė Miley.

Amanda pasuko butelį ir jis atsisuko į Kevin ir jie nesipriešinantys pasibučiavo. Tada buvo mano eilė. Pasukau butelį o jis atsisuko į Miley. Mes nusižvengėm kaip kaušės ir mums teko pasibučiuot. He he.

- Niekad nemaniau kad su merga bučiuotis taip geraaaaaaai!- rėkiau.

Nemaniau kad aš po kokiu 6 puodelių prisigersiu. Bet man to neužtenka. Todėl kreipiausi į Colliną kuris suko butelį. Ir jis atsisuko į Devin. Brolis į brolį.

- Ė. Collinai. Dar nesibučouiouiuuk nisibačiauk. Eik atnešt ko nors stipriau.

- Jei nori prisigert dar labiau, einam žaist pas Melanie, never have i ever.

- Varom!- ir nusitempiau jį į svetainę.- Prisijungsim!- riktelėjau.

- Tu Bella!

- Aš niekada niekada!- pridėjus ranką prie širdies sakiau.- nebuvau kazachstane.

Melanie paėmė ir užsivertė stikliuką, bei vienu mauku jį išgėrė. Collino eilė:

- Aš niekada niekada nemačiau zebro subinės.

Paėmiau stikliuką ir užsiverčiau.

Melanie:

- Aš niekada niekada nešikau lauko tuolete.- ji nusikvatojo.

Paėmiau stikliuką ir užsiverčiau.

Logan:

- Aš niekada niekada nenešiojau vans batų!

Vėl užsiverčiau stikliuką ir išmaukiau.

NaujokėOnde histórias criam vida. Descubra agora