lol.
medyayı dediğim yerde açın.
---------
" Acil A negatif kan! Hasta çok fazla kan kaybediyor! "
" Buraya iki hemşire! "
" Kalbi durdu! Elektroşok'u 320'ye ayarlayın! "
" A negatif! "
Doktorlar gözlerinin önünde koşuşturarak acil bakım odasına ilerliyorlardı ve hastanın sedyesi sürekli ameliyathaneden acil bakım odasına taşınıyor, geri geliyordu. Yine de hastanın iyileşemeyeceğini söyledikleri için doktorlar daha çok endişelenmek zorundaydı. Zaten pek de iyileşebilir görünmüyordu, kimse öyle bir araba kazasından sağ kurtulamazdı.
Yoosung göz bandını düzeltip kucağındaki çiçeklerle koridorda hızlı adımlarla yürümeye başladı. Haberi alalı iki gün olmuştu ve bugün de bir sınavını vermek için okulda olması gerekiyordu. Akira vurulmuş, Seven da başından yaralanmıştı.
Hangi ara olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu.
Koridorun sonuna döndü ve diğerlerini görmeyi bekledi ama orada sadece Saeran vardı, normal bir kazak ve pantolon içerisinde duran bomboş ruh. Ve kabuk gibi bedeninin bulandığı Akira'nın kanı, iki gün bile geçse.
" Nasıllar, Saeran?! " dedi, sandalyelerin oraya hızla ilerleyerek. Maalesef tek gözünü kaybetmesi, dengesini de kaybetmesi demek olmuştu. " İyiler mi? "
Saeran sadece önüne bakıyor ve dizinin üzerinde duran elini sıkıyordu.
" Hiçbir şey söylemiyorlar. "
" Peki ya... diğerleri nerede? "
" Kafeterya. Jumin Han şirkette, işi varmış. "
Saeran'ın sesi ölü gibi geliyordu. Yoosung yanına oturdu.
" İyi misin? "
" ...Nasıl olayım, sarı kafa?! Ortağım vurulurken yanında değildim, ikizim de şu an beyin kanaması geçiriyor olabilir. Nasıl olmamı beklerdin?! "
Yoosung sustu.
" ...Jungmin'i vurmuş. "
" ...Ne? "
" Sahte V'yi öldürmüş. "
Yoosung hafifçe zemine doğru baktı. Saeran belki de iki gündür ilk kez bunu birine söylüyordu.
" ...Bu, iyi bir şey. "
" Evet. En azından bu iyi bir şey. " Saeran hafifçe dizine vurdu. " Onu anlayamıyorum bile. Bana hiçbir şey söylemiyor. Halbuki şimdi bana söylemiş olsaydı... mantıklı bir plan yapabilseydik... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVEN: DEADLY SINS || mystic messenger
Фанфик" Saeran bana seni seçmememi söyledi, Saeyoung. Ama ben yine seni seçtim. " - MC, ah küçük, aptal MC. bir bombayla aynı evde yaşıyor ve kırmızı saçlı bir ineğin kendisine emir vermesine, kalbini kırmasına izin veriyor. çünkü MC bu işler için fazla s...