12. Chujowa sytuacja

222 8 0
                                    

Po kilku godzinach chłopaki odwieźli mnie do domu.
Po rozmowie z nimi stwierdziłam, że są całkiem spoko. Oczywiście oprócz Kuby.

Dziś jest wtorek, czyli znowu szkoła. Na szczęście wczoraj nie było mnie na lekcjach przez to małe "porwanie,,.

Jestem juz po 3 lekcjach. Idę właśnie korytarzem z Gabi.

-A tak w ogóle czemu nie było Cię wczoraj w szkole?- zapytała.

-Yyy noo... trochę źle się czułam- odpowiedziałam szybko, ona nie może wiedzieć o tej akcji ani o tym że należę do gangu.

-Okey, al...- powiedziała koleżanka ale niestety ktoś przeszkodził jej.

- Siema- powiedzieli chłopaki churem.

- Hej- odpowiedziałam, kurwa zaraz Gabi zacznie coś podejrzewać.

Na szczęście chłopaki od razu odeszli.

- Co to było? Skąd wy się tak dobrze znacie ?- zapytała.

Kurwa właśnie tego się obawiałam.

- No ten...ej powiedziałaś w końcu Kamilowi o tej akcji z Piotrkiem?- szybko zmieniłam temat.

- Tak... powiedziałam mu prawdę. On mnie kocha i wybaczył mi to, niestety Piotrek nie miał tyle szczęścia i skończył z obitą mordą- powiedziała  na co się zaśmiałam.

-Dobrze mu tak- odpowiedziałam.

Po kilku godzinach lekcje się skończyły, kiedy wracałam do domu dostałam wiadomość

Od
DEBIL: Księżniczko dziś trening ;)

Kurwa nie mam ochoty dziś na żaden trening. Jazdy na motorze nie da się nauczyć po 1 lekcji.
Po chwili dostałam kolejną wiadomość

Od
DEBIL: chyba nie chcesz by ktoś dowiedział się o naszym małym sekrecie

No co za chuj jak on w ogóle może.

Do DEBIL
Ja: Dobra kurwa o 17 pod starą fabryką broni.

Hmm a więc mam jeszcze 3 godziny. Po przyjściu do domu zjadłam coś i poszłam się położyć to zawsze mnie odpręża. Niestety na chwile mi się zasnęło i obudziłam się o 16.30 szybko poszłam wziąć prysznic następnie ubrałam czarny kombinezon na motor i pobiegłam do magazynu gdzie trzymam moje maszyny.

Po kilku minutach wyjechałam na ulicę miasta mają piękną czarną Yamahą R6.

Gdy dojechałam pod fabrykę Kuba już czekał...

To zaczynamy.

Zacznij KochaćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz