Χρήστος P.O.V.
Η Ελπίδα εχει φύγει εδω και ώρα.
Ποιος να το περιμενε πως θα υποχωρουσε τόσο ευκολα...
Εγω παντως οχι.
Αλλα οπως ειπαμε καμια δεν αντιστεκεται στον Χρήστο τον Μεγαλοπρεπη.... Ναι ναι εγω και ο Σουλεϊμαν ειμαστε 😂😂
Νταξει δεν με χαλαει που δεχτηκε
Μ'αρεσει να την φιλαω.
Όταν την φιλαω στο λαιμο αυτο το αρωμα με ζαλιζει...
Δεν ειναι κολωνια ή αφρολουτρο ή κατι...απλα μια μυρωδια
Τελος παντων. Μια χαρα μου ηρθε που συμφωνησαμε να μην μπλεξουμε συναισθηματα.
Όχι πως εχω νιωσει και ποτε κατι δυνατο για καποια κοπελα αλλα και παλι...
Απλως μου αρέσει να περναω καλα..
Ομως με την Ελπίδα νιώθω κατι αλλο, δεν ξερω ακριβως τι...
Ελπίδα P.O.V.
Ολη μερα χθες και σημερα πετουσα απο τη χαρα μου!
Δεν ηταν ακριβως αυτο που ήθελα, αλλά κατι ήταν κι αυτο ετσι;Τελειωνει και ο Απριλιος...Σήμερα εχω κανονισει με την Αναστασια να παμε βολτα.
Με την Μυρτώ μιλούσα ολη μερα και ειμαι πολυ χαρουμενη για εκεινη, γιατί ο Γιαννης της ζητησε να βγούνε
Κι εκεινη πεταει απο την χαρα της!!
Γιαννη καλε μου την κολλητη μου και τα μάτια σου αλλιως δεν θα τα παμε καλα, ναι;
Ενταξει ο Γιαννης ειναι καλο παιδί αλλιως θα του είχα απαγορεψει να βρισκεται κοντα στην Μυρτώ στα 10 μετρα...
Σήμερα θα επισκεφτει τους παππουδες της και ισως να περασει αργοτερα απο μας.
Έτσι αφού ετοιμάστηκα πηρα το λεωφορειο για να παω στη γειτονια της που ήταν λιγο μακρια.
Η Αναστασια ειναι πολυ καλη μου φιλη και ειμαι το πρωτο ατομο που γνωρισε οταν μετακομισε εδω πριν 4 χρονια περιπου.
Περπατουσαμε και μιλουσαμε εφοσον ήταν ακόμη νωρίς να παμε στο μπαρακι- καφετερια που λεγαμε.
Της ειπα για την κατασταση μου με τον Χρήστο και με συμβουλεψε να κανω αυτο που θελω και να μην άφησω τους άλλους να με επηρεασουν.
"Εχεις δικιο ρε συ, απλως φοβαμαι λιγο, η αλήθεια. Δεν θέλω να τον πετυχω καμια μερα να φιλιεται με αλλη κι εγω να πρεπει να το αποδεκτω" της ειπα καθώς περπατουσαμε.
"Τότε μην το κανεις. Εννοω πως αν συμβει αυτο και δεν σου αρεσει απλα ξεκαθαρισε του το και ασ'τον" μου είπε
Είχε δίκιο. Ηξερε ποσο μου άρεσε και μου είπε να το συνεχισω, αλλά αν δω στην πορεια πως αλλαζω γνωμη ή πληγωνομαι ας σταματήσω
"Και να θυμάσαι υπαρχουν κι αλλες πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια" εκλεισε το μάτι κι εγω χαμογέλασα οπως μπαιναμε στο μαγαζι.
Αποψε θα κοιμηθω σπίτι της. Οπότε δεν υπαρχει προβλημα για την ώρα. Μενει και πολυ κοντα και εχει και πολλους γνωστους.
Χορευαμε σιγα και πιναμε απο μια βοτκα πορτοκαλι, που είχαμε παραγγειλει. Στην πορεια ειχαν ερθει κι αλλα ατομα στην παρεα, οπως και η Μυρτώ.
"Ρε Ελπίδα αυτος εκει πίσω εχει φαει με το βλέμμα του" λέει η Μυρτώ και γύρισα να δω.
Οντως αυτος ο τυπος κοντα στα 22 τον έκανα θα ελεγα με κοιτουσε εντονα και μολις κατάλαβε πως τον κοίταξα κι εγω, χαμογελασε. Χαμογέλασα κι εγω και γύρισα ξανά το βλέμμα μου στην παρεα μου.
"Η πορτοκαλιά που λεγαμε" λέει η Αναστασια γελωντας
Γελασα κι εγω και συνεχίσαμε ολοι την συζητηση
"Παιδια παω να παρω κατι να πιω" τους είπα και κατευθυνθηκα προς το μπαρ.
Παραγγειλα και περιμενα να ετοιμαστεί.
Ο μπαρμαν το αφησε στον πάγκο και είπε:
"Το ποτο ειναι κερασμενο απο τον κύριο εκει"
Μου έδειξε το μερος που καθόταν το αγορι απο πριν και μου εκλεισε το μάτι.
Σήκωσα το ποτηρι μου για να τον ευχαριστησω και σήκωσε κι αυτος το δικο του.
Πήγα ξανά στο τραπεζι μας και πηρα μέρος στη συζήτηση.
"Εεε Ελπίδα η πορτοκαλιά ερχεται προς το μερος μας" είπε η Αναστασια και πριν προλάβω να μιλήσω άκουσα μια φωνη απο πισω μου .....
▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪
Γειααα
Ολα καλα;❤
Λοιπον ενδιαφερον κεφαλαιο θα ελεγα...
Το επόμενο να δειτε 😊😉
Ποιος ειναι ο τυπας που την πεφτει στην Ελπίδα μας εεε;🎀
Θα μαθουμε στο επόμενο 💘
Το οποιο επειδη ειμαι καλός άνθρωπος θα ανέβει το βραδάκι για να μην σας άφησω να περιμενετε😘
Αυτά για τωρα λοββς 💜
Τα λέμε αργοτερα 🎀
BẠN ĐANG ĐỌC
Το μέταλλο στον μαγνήτη του
Teen FictionΕίχε βάλει τα γόνατά του από τη μια και απο την άλλη πλευρά του σώματός μου.. Κοίταξα το πρόσωπό του κι ένιωσα λίγο άβολα. Τότε αυτός το εκμεταλλεύτηκε παίρνοντας το παγωτό ξανά.. Το αφήνει στο κρεβάτι και γυρίζει να με κοιτάξει χαμογελώντας. Σκύβει...