Την επόμενη μέρα ξυπνησα με το ζορι.
Όλο το βράδυ δεν εκλεισα μάτι.
Αναπαριστουσα τη σκηνη των φιλιων μας ξανά και ξανα.
Η ερωτηση που έκανε πριν φυγει, γυριζε συνεχώς στο μυαλο μου.
Δεν ξερω αν ηταν λαθος τελικα. Θελουμε διαφορετικα πράγματα.
Εγω θελω μια σχεση. Εναν ανθρωπο δίπλα μου που θα ξερω πως θα τον φιλαω μονο εγω και οχι η σαρα και η μαρα.
Οι ξετσιπωτες τυποτενιες σκουληκαντερες της Αλασκας.Και φυσικα οχι καποιον που να φιλαει κι εκείνος οποια θελει οποτε του καπνισει.
Όμως το φιλι του. Το φιλι του ηταν σαν λυτρωση. Ένα μέρος να ξεχαστω. Η πόρτα στον κοσμο της ευχαριστησης.
Όταν με φιλησε το προηγούμενο βράδυ ένιωσα αναζωογονηση, χαρα, ελευθερια...
Ήταν το ναρκωτικο μου. Η δικη μου μορφη ηρωίνης.
Ειμαι ετοιμη να υποχωρησω και να κανω αυτο που θελει.
Και ξερετε τι σημαινει αυτο;
Χανω την δυναμη μου. Παραιτουμαι εκουσια απο αυτο που θελω.
Μα τι θελω τελικα;
Θελω να είναι δικος μου.
Θέλω να τον γευομαι.
Να νιώθω πως ανοιγω την πόρτα.
Να πάρω τη δοση μου.
Και θα το κανω. Γιατί ως εξαρτημενη πλεον εξαρτιεμαι απο την εξαρτηση.
Ολη τη μερα δεν μιλησα καθολου μαζι του στο σχολείο.
Ήθελα να το πω στη Μυρτώ πρωτα και μετα σε εκείνον.
"Εισαι σίγουρη γι'αυτό που θα κανεις Ελπίδα;" με ρώτησε η Μυρτώ όταν της τα είπα ολα.
"Ναι, νομιζω" άρχισα να λέω.
" Μου αρέσει. Πολυ. Και ετσι δεν θα εχουμε καποιο δεσμο" συνέχισα
"Αν μου γυαλισει καποιος αλλος, απλα τον αφηνω και συνεχίζω με τον αλλο." είπα και μετα άρχισα να γελαω.
Ποιον κοροϊδεύεις κοπελια;
Θα βρεις αλλον;
Ναι μιας που τους εχεις να πεφτουν απο τα πατζακια σου και να σερνονται στα πόδια σου...
Εχεις να κανεις σχεση απο το γυμνασιο my friend...
"Οπως νομίζεις. Εγω θα ειμαι εδω για σενα" ήταν η απαντηση της Μυρτους.
Την αγκάλιασα σφιχτα. Εχω την καλυτερη κολλητη του κοσμου χωρις υπερβολες...
Τις υπολοιπες ωρες τις περασαμε μαζι με τα αλλα κοριτσια. Λεγαμε διαφορα και γελουσαμε( Ξέρετε αυτες τις στιγμες με τις φιλες σου που πεθαινεις στα γελια και οι περαστικοι σε κοιτανε σε φαση;" Αυτη η κοπελα απεδρασε απο το τρελοκομειο;"😂😂)
Κανονίσαμε να βγούμε κιολας την Παρασκευη!
Αποφασισα να μιλήσω στον Χρήστο το απογευμα. Έτσι κι αλλιως δίπλα μένουμε...
▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪
Surprise Κεφάλαιο;
Εεε ρε δεν παιζομαι η ατιμη 😂😂💪
Χαχα αυτα μάι λοββς ❤
Τα λεμε αυριοο 💜
Spoiler: Γνωριζουμε τον αδερφο του Χρήστου 💯💙
See youuuu 💞💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Το μέταλλο στον μαγνήτη του
Genç KurguΕίχε βάλει τα γόνατά του από τη μια και απο την άλλη πλευρά του σώματός μου.. Κοίταξα το πρόσωπό του κι ένιωσα λίγο άβολα. Τότε αυτός το εκμεταλλεύτηκε παίρνοντας το παγωτό ξανά.. Το αφήνει στο κρεβάτι και γυρίζει να με κοιτάξει χαμογελώντας. Σκύβει...