Σταματη;-Κεφ.25

4.1K 366 7
                                    

Η εβδομαδα πέρασε πολυ γρήγορα...

Σε 3 μερες μπαινει ο Μάιος που σημαινει εξετασεις...

Με τον Χρήστο τα παμε μια χαρα, φασωνομαστε οπως λέει κι εκείνος και ευτυχώς δεν τον εχω πετυχει με καμια...παλι καλα δηλαδή...

Εχω μπουχτισει με τα μαθηματα.

Σήμερα θα παω στους παππουδες μου για Σαββατοκυριακο και θα παρω μαζι μου Αρχαια και Ιστορια... Τι ωραια:(

Αλλα και παλι θελω να αλλάξω λιγο κλιμα και μου ηρθε μια χαρα αυτο. Μου εχουν λειψει κιολας οι παππουδες μου οποτε ήταν μια πολυ καλη ευκαιρια.

Πήρα τηλέφωνο τον Χρήστο καθώς εφτιαχνα την τσάντα που θα παρω μαζι μου.

Ουτε για δύο μερες δεν θα παω και η τσάντα μου είναι ήδη γεματη...

Χτυπαει, χτυπαει, χτυπαει....μπα δεν το σηκώνει...

-Φευγω για Σαββατοκυριακο και γυρίζω Κυριακη βράδυ. Τα λεμε τη Δευτερα ❤-

Αποστολη! Άφησα αυτο το μηνυμα αφού δεν απαντουσε...

Όταν εφτασα και αφού χαιρέτησε είπα να παω μια βολτα.

Καθώς περπατούσα ένιωσα ένα χέρι στον ώμο μου.

"Σταματη;" είπα εκπληκτη

"Βρε την Ελπίδα που ηρθε και απο τα μερη μας" είπε ο Σταματης και με αγκαλιασε σφιχτα.

Διευκρινηση:Ο Σταματης ειναι πρωτος μου ξαδερφος. Ο γιος του Θειου μου. Δεν τον βλέπω συχνά, αλλά τον εχω σαν μεγάλο μου αδερφο. Ο Σταματης ειναι διδυμος με τον Δημήτρη αλλα δεν μοιαζουν.

"Μου έλειψες ρε"του είπα και του πειραξα τα μαλλια.

"Κι εμενα μικρο"  μου είπε και μου ανακατεψε τα μαλλια οπως κανε παντα.

Ο Σταματης ειναι 20 χρονων και μου τη λέει που ειμαι 17...Το παλιοπαιδο!

Ετσι αρχισαμε να περπαταμε μαζι.

"Ο Δημήτρης;" τον ρώτησα

"Αφού τον ξερεις, σπίτι ειναι" μου λέει και γελαω, γιατί οντως το περιμενα.

Ειχαμε πια φτασει στο σπίτι της γιαγιας και ηρθε μαζι μου στο δωμάτιο που θα κοιμομουν.

"Πωπω καιρο εχω να ερθω εδω τελικα" λέω βγαζοντας καποια ρουχα απο την τσάντα μου για να μην ζαρωσουν

"Εεε μα..μας ξεχασες. Λοιπον τα λεμε μικρο" λέει και πάνω που παει να βγει σταματαει.

Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ...μονο εμενα μου αρέσει αυτο;😂😂

"Βασικα το βράδυ θα βγουμε θες να ερθεις;" με ρωτάει.

"Οταν λες θα βγειτε ποιοι ακριβως;"

"Εγώ, ο Δημήτρης, ο Γιαννης, ο Μιχαλης, κατι αλλα παιδια που δεν τα ξερεις, η Δημητρα, η Μαρκελλα και νομιζω θα ερθει και η Χριστινα."

Παλι λιγα ατομα μωρε 😂😂

"Οκει"

"Στις 12:00 θα ειμαστε εδω να σε παρουμε, τα λεμε μικρο" λέει και βγαινει έξω από το δωμάτιο.

"Μικρο ειναι το μάτι σου" του φωνάζω και μετα γελαω.

Ωραία ειναι ακομη πολυ νωρίς

Έκατσα με τους παππουδες μου που είχα καιρο να τους δω μεχρι να αρχισω να ετοιμαζομαι....

▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪ ~ ▪
Heyyy ❤
Τι κάνετε;🎀
Ολα καλα;🔥
Ελπίζω πως ναι 😊
Λοιπον αυτα για σήμερα 💜
Τα λέμε λοββς 🎀✨

Το μέταλλο στον μαγνήτη τουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora