.:.TWO.:.

141 17 35
                                    

Ellerim çıplak bedenime değdiğinde şaşırdım çünkü göğüslerimi hissedemedim tamam biraz küçük olabilirler evet ama konumuz bu değildi şuan.

Onuda geçtim Bedenimin Üst tarafı giyinik değildi ve ben uyuz gezer olabilirim ama bukadarını hiç tahmin etmezdim galiba yine bir hayal içerisindeyim gözlerimi açtığımda herşey yerine gelicekti.evet ben gözlerimi açmalıydım...

Gözlerimi açtığımda karşımda birisi vardı ve bu kişi biryerden tanıdık geliyordu ama..Bir dakika belimde bir bacak vardı gözlerimi birkaç kez kırpıştırıp belimdeki bacağa baktım.hayır bir bacak değil kaymaktı sanki.sonra bacağın sahibine baktığımda yerimden hoplamam bir oldu yatak kadar yumuşak olan şimdi fark ettiğim koltuktan.biraz düşündüm ve evet şimdi hatırladım bunlar btsden suga ve jimin di.
Aman tanrım..

Az önce bu durumu inkar edip rüya olmasını dilerken şuanda bıraksalar rüya ise uyanmıyacak,yataktan çıkmayacaktım hayal ise şuan yaşadıklarımı beyinime kayıt edip her zaman oynamasını umuyordum...
Onları ne kadar bir süredir izlediğimi hatırlamıyorum..

Bunları düşünür iken bir ses duydum ama duyduğum ses sanki ilahi bir sesti.dünyanın en iyi melodisi,en güzel şarkı ve belkide bir alarm olamıyacak kadar rahatlatıcı,zaten alarm olsa uyanılmıyacak bir güzelikteki bu ses konuştu.
" daha ne kadardır etrafa mel mel bakıcaksın maknae?"
Sözün sahibini bulduğunda bu sefer gözlerim bayram etmişti çünkü içeri v girmişti ve üst tarafında birşey yoktu.onu o halde gördükten sonra kafamı eğdim ve üzerimdeki ince kumaşın altından(pike)vücuduma baktım.

Gerçekten haklıydım ciciklerim yoktu..olabilirmiydi.? Tanrı benim dileğimi yerine getirmişmiydi..?

Üzerimde birşey olmamasına rağmen Karşıda gördüğüm aynaya koştum gerçekten kim olduğumu merak ediyordum çünkü 3 bts üyesi ile bts yurdu sandığım yerde bulunuyordum şuanda kalp krizi geçirip ölmediğim gerçekten büyük bir başarıydı.
Aynaya vardığımda gerçekten şok üerine şok yaşamıştım.birden ayaktayken ayaklarım yerden temasını kesip yine temasa başlamıştı.evet,popo üstü yere düştüm ama düşmekte haklıydım çünkü ben evet..evet ben

-JUNGKOOKTUM?!-

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR HATALARIM OLABİLİR K.BAKMAYIN YENİ BÖLÜM KISA ZAMANDA GELİR 😝💞💖
😇BEYENDİĞSENİZ YILDIZI TURUNCUYA BOYAMAYI UNUTMAYINIZ!😇

JungKook Olarak Uyanmak?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin