.:.TWELVE.:.

41 8 40
                                    

Merhabalar okur arkadaşlarım,Lütfen Bölümleri okurken yorum bırakmayı ve oy kullanmayı unutmayın.

Umarım beğenirsiniz.

Taehyung

Üzerimi Değiştirdikten sonra birşeyler atıştırmak için büfeye gittim.Büfeye girdiğimde hiç bir çalışana rastlamadığım için kızmayacaklarını bildiğimden kendime birşeyler koymak istedim.

Büfenin Hemen yanındaki Mutfağa girdiğimde içeride 2 tane çalışan olduğunu gördüm. Çalışanlardan biri uzun mutfak masasının kapattığı bir bölüme yani masanın altına işaret parmağını sallayarak birisine "Olmaz İçemezsin Lauren" diyordu,sanırsam bir çocuğa kızıyordu.

Mutfağa girdiğimi fark eden görevliler başları ile selam verince bende onları selamladım.Bir süre sonra Adım sesleri işittim sonrada güzel yüzünü gördüm az önceki çocuk olduğunu tahmin ettiğim kişinin.

Bir süre sonra Adım sesleri işittim sonrada güzel yüzünü gördüm az önceki çocuk olduğunu tahmin ettiğim kişinin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tanrım..Çok Tatlı!

"Hıh! O zaman ben gidiyorum Hala"diyerekten koşuyordu,önüne bile bakmadığı için bana çarpmasıyla son bulmuştu koşuşu.İlk olarak belime kadar anca gelen kız çocuğu kafasını tuttu ve 'ah' diyerek avcuyla kafasının bir bölümünü ovmaya başladı.

Hemen Eğilip Minik Ellerinin Üzerine koydum onun aksine büyük olan ellerimi.Yaptığım bu haraket karşılığında bana şaşkın bir ifadeyle bakmaya başladı.

Az önce onun yaptığı gibi yumuşak bir şekilde ovuşturdum başını ve "aigoo! Geçtii Geçtii" diyerek inandırmaya çalıştım.küçük Kız bir süre sonra transtan çıkmış gibi başını salladı ve halasına döndü,sonra yine benden tarafa dönüp ellerimi tutarak tatlı tatlı söylenmeye başladı.

"Oppağğ~ Bana Kakaolu Süt Verir misin? Halam Vermiyor,Dolapta Olmasına Rağmen Vermiyor!" diyerekten sallanıyordu.ben ise onun küçük yüzünü okşayıp,buzdolabına yöneldim. Dayanamadığım haraketler sergiliyordu nasıl durabilirdim?

Buzdolabının oraya vardığımda Kapağını Açıp Kakaolu Sütü Aldım.Küçük kıza döndüğümde Küçük kız,Gollumun Yüzüğe Baktığı gibi bakıyordu süte.(Amdin:Yüzüklerin Efendisi sdfghj Efendimiss Kıymetlimisşşss)

Küçük kıza sütü uzattığımda hızla aldı ve pipetini takıp içmeye başladı.Saçlarını okşadım.Ben onun bu hallerine Gülerken Aklıma Halasından İzin almadığım geldi,Sıçtım?

Bakışlarımı küçük kızdan kaldırdığımda Çalışanlar Mal gibi Bizi İzliyordu,Ne olmuştu Bunlara ? Tam Göz Devirip Boşvericekken Ocaktaki Tava Ve mutfak Rafının bir tarafının tutuştuğunu gördüğümde çığlık atıp o tarafı gösterdim.

JungKook Olarak Uyanmak?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin