.:.NINE.:.

45 7 106
                                    

{Jungkook'un Yaralandığı Gece Jin}

Bizim Performansımız Bittiği İçin hemen sahneden çıktık ve ben ilk olarak su içme ihtiyacında bulunduğum için direk su şişeme yapıştım.Yanıma Gelen Namjoon Ağzıma Götürdüğüm Şişeye mi Bakıyordu ? yoksa dudaklarıma mı bilmiyorum fakat istiyormuş gibi gözüküyordu.

Şişeyi dudaklarımdan çekip namjoona uzattım ve almasını bekledim,çok geçmeden alıp oda ağzına götürdü şişeyi.bir süre sonra armylerin şaşkın(?) haykırış seslerini duyduk ve hemen sahneye çevirdik bakışlarımızı.

Görüş açıma donuk bir şekilde yere bakan ve yerinden kıpırdamayan bir jungkook girince, korktum gerçekten.Yanımda Ne zaman yerini aldığını bilmediğim hoseok jungkooka tezahürat yapıyor ve arada kolları ile destekliyordu,bende yaptım.

Bir süre sonra Jungkookun Yüzünü Daha İyi Görebilmiştim,azim. Gördüklerimin Ardından Jungkookun Haraketlenmesi Bir olmuştu, Jungkook kayıyor,gösterisini yapıyordu.

Yavaş ve Müziğe Eşlik eden kayışları Sırasında hiç anlamadığımız bir anda 3lü dönüş yapmıştı ve şaşırılcak kısmı ise başarılı oluşuydu,işte benim oğlum yardır beğ..

Jungkookun Zorlu Haraketlerinin Ardı Kesilmiyordu,Müziğin bitmesine az kala seyircilerin bulunduğu standda haraketlenme olmuştu.Oraya doğru baktığımda bir adam hayranların arasından merdivenleri koşarak iniyordu.Adam duraksayıp bir süre bekledi,Sonunda adam kolunu kaldırıp Sahneye Doğru Birşey Fırlattı.Ben Şaşkınlıkla Adamı İzlerken Standtaki Armyler Çoşmaya Başlamıştı bile.

Ne olduğu hakkında bir fikrim yokken yanımdaki hoseok bir hışımla buzun üzerinde yerini almıştı,Ardından Diğer Görevliler..

Bu sefer Bakışlarımı Sahneye Gezdirdiğimde Sorun olma- Jungkook Neden Kırmızı Bir Sıvının Üzerinde Uzanıyordu ? Gösteride böyle birşey yoktu,Ne oluyordu..?

Jetenonum Yeni Düştüğünde Jimin Jungkookun Başını alarak dizlerinin üzerine konumlandırmıştı,Jungkook Yaralanmıştı.Kalbimin değişen Ritmini Önemsemeyerek,Bir hışımla Az Önce Kaydığımız Buzun Üzerine Çıktım ve aynı hızda Yerde Yatan Bedenin Yanına Vardım.

Hızlı Bir Şekilde Jimini kenara çekip Hemen Yanındaki Yerimi Aldım,Yaralarını İnceledim.Başı Kanıyordu Ve Çok fena bir şekilde yarılmıştı.Umursamadım şuan hiç birşeyi ve Jungkookun kafasını alıp göğsüme bastırdım.Üzerimdeki Toz pembe Gömlek Kırmızı olurken,Bağırış seslerim kesilmiyordu.Ne dediğimi bilmiyor sadece tek bildiğim Acele Olmalarını Ve Yardım Etmelerini Söyliyişimdi.

Kısa bir bekleyişin sonunda Görevliler Gelerek Jungkookun Kafasını Kucağımdan Kaldırmıştı sonra ise sedyeye koyup Sahne dışına doğru taşımıştı,fakat ben olanlar yüzünden oturduğum yerden bir milim bile oynamamıştım.

Ne kadar Süredir Orada Öyle Oturuyordum Bilmiyorum Ama Yanıma Gelen Namjoonu ve bana sarılışını bile farketmemiştim.Seyircileri Yavaş Yavaş,Zorla Dışarı Çıkarıyorlardı.Bense Yanımda Bana Yan bir şekilde Sarılmış Namjoonun Göğsüne kafamı koymuş bağırışlarımı,haykırışlarımı tutmaya çalışıyordum.

namjoondan destek alarak ayağa kalkmıştım,bir elini belime koyup bedenimi uzman bir şekilde kavramıştı.Ayağımdaki Patenlerin Kayganlığı sayesinde kolay bir şekilde haraket ediyorduk fakat benim gücüm tükenmiş,beynim işlevini durdurmuştu.

Bu yüzden Beni artık taşıyamıyacak Dizlerimin Üzerinde Baskınlığımı Kaybetmiş,Yere kapaklanmaya hazırlanıyordum,ki.Namjoon Beni Tutup Düşmemi Engellemişti.

Fakat Sadece Bu kadar,Bu kadar..Diğerlerini Önemsemiyordum,Jin diye seslenişlerini. Namjoonun Seslenişlerini Duyuyordum Sadece bu durumda. "JİNN! KALK Lütfen KENDİNE GEL! AİSH LANET OLSUN!!"güçlü beden bedenimi kucaklayıp devam etmişti sözlerine.

JungKook Olarak Uyanmak?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin