.:.SEVEN.:.

71 9 66
                                    

Hem Bayram Hem Yaşadığım Şeyler Derken Yazamadım Şimdi ise Bölüm Yazmak İçin Gecenin Kaçında Uyumadım,Bilgisayarın Başına Geçtim Kkkk.

******

Koluma Değen ve Sallayan Eller Sayesinde Yayıldığım Araba Koltuğunda Dikleşip,Kapıyı Açtım ve Dışarı Çıktım.Dışarı Çıktığımda Derin Bir Hava Çektim Ciğerlerime.

Kayak merkezine ilerleyip içeri girdik,Buranın Soğukluğunu Özlemiştim.Bir başkaydı sanki..

Çok Eskiden Buraya İlk kez 'Hayatımın Anlamı' veya 'Yaşam Gücüm' diye adlandırdığım insanla gelmiştim.O benim için çok değerli birisiydi,İkimiz Küçükken Birbirimize Bir söz bile vermiştik. ama oda beni yanlız bırakmıştı,konuşuyorduk arada görüşüyorduk ama yanlızdım nede olsa..

bu düşünceleri boşverip ayaklarına patenleri takmaya başladım.Kareografiyi bilmiyordum ama oda en az jungkook kadar yetenekli birisiydim.Hemde Ne kadar zor olabilirdi ki ?.Jiminin Uzattığı Patenleri Alıp Ayağıma Geçirdim ve o geniş,Bağzı insanlar için soğuk bana göre sıcak alana yöneldim.Karşımda Geniş ve Soğukluğunu Koruyan Buzu Gördüğümde aklıma en son 3-4 sene önce falan birlikte geçirdiğimiz anılar gelmişti.

Ama O Şuan Yoktu yinede Onun Hayalleri vardı ve çoktan gerçekleştirmişti ve belkide beni unutmuştu? hayır.Düşüncesi bile kötüydü..Bir insan Küçük kardeşini asla unutmazdı değil mi? Ama beni bu halde tanıyamazdı bile.. Yine Derin Bir Nefes Çektim,Ciğerlerime.

Deminden beri Buz Üzerinde Olan Taehyung Ve Jiminin,Buzun Üstüne Çıkıp Yanlarına Yöneldim. İkiside Çocuk gibiydi ve çok eğleniyorlardı.Bense yüzümdeki büyük gülümseme ile onları izledim bir süre.Sonra İse Uzaktan bakınca bile Haraketlerinden Anlayabileceğiniz,'Profesyönel bu' diyebileceğiniz birisi girdi görüş açımıza.

"Evet Bangtan,Başlayalım mı? İlk Önce Ben Göstereceğim Sonra Siz Tekrar Ediceksiniz,Tamam mı?"

"Tamam" dedik üçümüzde.Müzik başladı Sonra ise Kadın Yavaşça Kareografiyi göstermeye başladı.O Çok Güzeldi,Buzun Üzerinde.Şuanda Ne yaptığını,Nerede Olduğunu bilmediğim Gücümde aynıydı..

Hepimiz Yapıyorduk,Taehyung yapmaya çalışıyordu.ben küçükken ve arada yaptığım için,hatta bağzı 'hardcore' olarak adlandırılan haraketleri yapabildiğim için İyi kayıyor ve güzel bir şekilde kullanıyordum Bedeni-...Bedenimi.Jiminde Gerçekten Güzel Kayıyor,Esnek Vücudu ve Bütün Mükemmelliği Sayesinde Orataya Güzel Görüntüler Çıkarıyordu.

Provayı Bitirmeden Hemen Önce Taehyung Popo üstü yere düşmüştü ve acıyla inlemişti.Hemen Yanına Yaklaşan Bize Karşı Yüzünde Acı bir gülümseme oluşmuştu.."İyiyim". Tanrım,Niye birden Herkes Onu Hatırlatıyordu bana? Zaten ben onun gülen yüzünü haberlerde,videolarda görüp o kadar acı bir özlem ve sevinçle tutuşuyordum..

Taehyung'u Kayak Merkezinin Arka Tarafında Bulunan Ve İdoller İçin Olan Orta Boyutlu Bölmeye Getirdik Ve Onu Oradaki Koltuğa Yerleştirip Dışarıda Bekleyeceğimizi Söyledikten sonra Koridora Çıktık.

Dışarı Çıktığımızda koridorun bir ucunda,bir yada iki kızın Ağlama Sesleri Geliyordu.Oraya doğru baktığımda Normal İdoller Olarak Geçiştirecektimki Bir kızın Arkasındaki 'GFRIEND' yazısını görene kadar.Orada mıydı? diye sorarken kollarını birbirine kenetlemiş kızlardan biri kenera çekildi ve O an Sanki Hayatımı Bahşetmişti bana,O Oradaydı.

JungKook Olarak Uyanmak?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin