.:.ELEVEN.:.

41 10 79
                                    

Hoseok

Grupça gösterimizi Gerçekleştirip bekleme odasına indik.Odaya Girdiğim anda kendimi yumuşak koltuğa atmıştım,gerçekten çok yorulmuştum.Anında Üzerime Atlayan Jungkookla birlikte kısa bir süre kestirdikten sonra üzerimizdekileri çıkarmak için kalkmak zorunda kalmıştık.

Üzerimizi Değiştirmek için gittiğimizde Odanın Başka İdoller Tarafından Kullanıldığını Öğrendiğimizde sorun etmeyip biraz bekledik fakat ben sinirlenmiştim,nasıl olurda bizim soyunma odamızı kullanırlar? herneyse..

Sonunda Çıktıklarında Bunların 'GFirend' Grubu olduğunu gördük.Onlar Çıkarken Jungkook Eunha Adındaki Bir Üyeye 32 diş sırıtarak bakıyordu,karşılıklı gülüşlerini soyunma odasına girmemiz sonlandırmıştı.

Grubu Gördüğümde yine Aklıma yaklaşık 3 hafta önce hastane gördüğüm kız gelmişti,Gizemli ve Güzel Kızın Gülümsemesi bir türlü aklımdan gitmiyordu.Uzun bir Süre Onu Düşünmüş olmalıyım ki bana seslenen bazı çalışanları duymamıştım.

"ştt*kolunu dürtükler*heyy hobi,niye mal gibi gülüyorsun"diye beni dürtükleyen namjoon sayesinde düşüncelerimden sıyrılmış ve yüzümdeki gülümsemeyi silmeyip cevap vermiştim."hmm?"

"Nerelere Daldın Yine? buaralar Aklında başka yerlerde,Hep böyle dalıcaksan çok işimiz var.Hem sen ne düşünüyordun?..ahh akşam buyüzden bilgiseyarımı kullanırken yüksek seste müz-"diye söylenip kıkırdarken hızla cevap verdim. "2 gündür senide görüyoruz namjoon,hep sırıtıp duruyordun ondan sonra somurtmaya başladın.Ve normal bir şekilde otururken kahkaha atan sen,jin hyung geldiğinde utanıp başını terliklerinden kaldırmıyorsun,hatta ortamı bile terk ediyorsun.kısacası sende başka alemlerdesin. Bugün biraz düzeldin diye hemen laf dalaşına girmeye çalışma."

"A-Ahaha..Neyse Hyung"diyip hızla elindeki sahne kıyafetlerini masaya bırakıp,dışarı çıkmıştı. Tam Kabine Yönelmiştim ki yine içeri hızla girip,yanıma doğru geldi bir süre sonra dibime kadar girmişti nerdeyse.

"Bunu senden başka kimler anladı hobi?"diyerek sordu.bende düşünürmüş gibi yapıp,"Herkes?" diye cevapladım sorusunu.Sonra olanlar oldu zaten namjoon'un gözleri şaşkınlıktan açıldı, arkaya doğru ilerken masaya götü ile çarparak küçük tahta kutuyu düşürdü.Sonra onu kaldırıp yerine koyarken yanındaki makyaj fırçalarının bulunduğu plastik fırçalığı devirdi,topladı. Ardından Önüne doğru dönüp yürümeye karar verdi fakat çok geçmeden ayağı takıldı ve yere düşmemek için elbise tutacağını kırdı.

Evet bunların hepsi son 3 dakikadır Başardığı şeylerdi...

Raon

Telefonuma gelen mesaj bildirimi sesiyle az önce bıraktığım yerden yani koltuktan alarak gelen mesaja baktım.Mesajı gördüğümde yüzümü kocaman bir gülümseme esir aldı,Mesaj Noonamdan geliyordu.

'Sahnenin Dışında Bekliyorum,Çabuk olsan iyi olur bücür! ㅋㅋㅋ' bücür? asıl bücür olan oydu. Çünkü artık hem benim boyum eskiye göre ondan uzundu hemde jungkookun boyu.

Koltuktan ayaklanıp Soyunma odasından dışarıya çıktım.Koridorda İlerleyip Sahnenin Dışına doğru yöneldim.Sonunda Sahne Dışına Yaklaştığımda Eunhayı görmemle yüzümdeki gülümseme daha da büyüdü.

Oda beni görünce Aynı şekilde gülüşüme karşılık vermişti.Hızla olduğum yerden ona doğru yol aldım.Yanına Vardığımda Eski Zamanlarda bana yaptığı gibi ona sarılıp döndürmeye başladım.O ise gülüp yapmamı söylüyordu.Sonunda onu bıraktığımda yüzüm gülmekten acıyacak dereceye gelmişti.

Bıraktığım gibi zıplayarak birlikte kendimize 'çak' yapmaya başladık.Arada Onu kendime çekip sıkıca sarıldım,özel tokalaşmamızı gerçekleştirdim.Biz bir süre daha böyle çocuk gibi atlayıp zıplarken bir öksürük sesi dikkatimizi dağıttı.Sesin geldiği yöne döndüğümüzde Karşımızda Bir Jin görmeyi beklemediğimizden yüzümüzdeki gülüşlerin yerini şaşkınlık aldı,ondan sonra yanlış anlayabilir düşüncesiyle birbirimizden ayrıldık.

JungKook Olarak Uyanmak?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin