Kalbim Bu Olaylara Dayanmıyorken Birde Gözlerim Bayram Etti.Bunlar Yaşıyordu Ama Taştılar,Cidden..
"huh,uyandı!!"diye bağıran Jiminle Tae,küçük çocuklar gibi zıpalamaya arada birbirlerine sarılmaya başlamıştı.Bu Saçma Ortamı Bozan Şey İse Yoongi'nin Yalandan Öksürüğüydü.
"Sonunda Jungkook.Ne kadar korktuk bir bilsen,Haberlere Çıkmamak İçin Daha Doğrusu Army'leri Endişelendirmemek için Hastaneyede gidemezdik..Tanrıya şükür birşey olmadı." Birileri Benim İçin İlk Defa Böyle Hissettiriyordu,Galiba Gerçekten Endişelenmişlerdi.
"A-ah Ben İyiyim,Sorun..yok."Kayıp olan sesimi bulup konuştuğumda Koltuğun Yan Tarafına Oturan Jin,Yanıma Yerleşip Bir Elini Vücüduma Dolarken Bir Elini Saçlarıma Daldırdı. Bu His Çok Yabancıydı,Güven.
"Ah Kookie kesinlikle seni soğuk ve içki çarptı,demiştim ben.Bu kadar buz üzerinde çalışırsak,oynarsak böyle olucağını.."bir parmağını önümde sallayarak devam etti."..Buarada bir daha içki içmek yok,içersende az içiceksin"Hayla Üzerimde Olan Şaşkınlığı Umursamayarak Kafamı Aşağı-yukarı,onaylarmışcasına salladım.
"Ah neyse zaten festival yarın.Umarım bu durumların hemen geçer maknae,bu kafayla anca dahada kötü kayarsın"dedi yoongi.Fakat Ne festivalinden,Ne Kaymasından bahsediyordu.Hemde Jungkook Ne kayıyordu,Kötü mü kayıyordu ?
"Ah neyse Umarım yarın aklın başına gelir.."Diye ekledi yoongi.Bende ekledim "Umarım.." Jin Derin Bir Nefes Alarak Ayağı Kalktı Ve Yemekler Soğudu diyerek mutfağa yöneldi.Bende Hoseok'un Yardımıyla Ayağı Kalktım.Mutfağa Giderken fark ettim,ne ara akşam olmuştu? Masaya Yerleştiğimde İlk Önce Yemekleri Süzdüm Sonra İse Üyeleri,İfadeleri Çok farklıydı.Gerçekten Çok korkmuş olmalıydılar,Endişe Etmiş Olmalılar..
Daha Fazla Dikkat Çekmemek Amaçlı Önümdeki Pilav Kasesini Elime Alıp Açtım ve masaya bıraktım.Bu sefer Elime Çubuklarımı Alarak sağ tarafımdaki kimchiye uzandım.Kimchi ve Pilav Favorimdir,Ha Birde Ddeokbokki.Kimchiyi Ağzıma Atarak Çubuklarımı Pilavıma Yönlerdirdim.
Birden önüme gelen et ile şaşırdım ve eğik olan başımı kaldırdım.Beni İzleyen Üyelerin Yüzündeki Endişeli İfadelerin Yerini Rahatlama Almıştı,Gülüyorlardı.Jin ise sanki çocuğuna bakarmış gibi şevkatle bakıyordu Bana,Zaten Etide Önüme Jin Koymuştu.
Teşekkür Amaçlı Başımı Eğdim Sonra İse Yemeğe Devam Ettim.Bu Olaylar Kalbim İçin Dayanılmaz Derecedeydi ama Ailemden Yıllardır Görmediğim Şevkatin Yerini,Jinin Bir Bakışı Dolduru vermişti.Yemek Yerken Ses bile Çıkmayan,Evdeki En ufak tıkırtının duyulacağı sessizlikte bir Masa değildi bu masa.
Bu masa şuana kadar gördüğüm,görebileceğim en güzel masaydı.Belki Yemekleri Yetersiz,Gösterişsizdi.Ama Hiç bir Tat ile yarışamayacak hatta belkide ajummanın yemeklerindende Lezzetliydi.Yemeğe Sevgi Katmanın Gerçekleşmiş Haliydi.Yemeğin Kaynarlığı Yakmıyordu,Isıtıyordu.Ah Ajummanın Yemeklerini Çok Severim Ama Afedersin Ajumma,Bu hissi ve yemekleri Daha Çok Beğendim.Masadaki Konuşmaları Susturan Kişi Ben Olmuştum Çünkü
Önümdeki Pilav Bittiğinde Ayağa Kalkmıştım ve Salona Yönlenmiştim.Sessiz Olduğum İçin Üyeler Yanıma Gelmek İstesede 'Yanlız Kalsa Başını Toparlar' diye düşünerek gelmemişlerdi.
Salondaki L Koltuğa Yerleştiğimde Gözlerimi Karşımdaki Kapalı Olan Televizyona Diktim Ve Kendi Kendime Düşüncelere Daldım.Bunu Hep Yapardım Bir Yere Oturur,Gözlerimi Karşıya Dikerdim Ve Arada Çok düşündüysem,Tırnaklarımı Kemirmeye Başlardım.
Bir Süre Zarfı Boyunca Kaldım Öylece.Böyle Birşeyin İmkansızlığını,Gerçekleşmiş olduğu gerçeğini düşündüm,bundan sonra ne yapacağıma karar verdim.Sonunda İçimdeki Karanlık Kuyudan Üyelerin Yanıma Gelmesiyle Tırmandım,Gün Yüzüne Çıktım.
Okadar senelik isteğim gerçekleşmişti ama ben hayla üzülüyordum.Çünkü Bir İnsanın Bedenini Çalmış Gibi Hissediyordum.Jungkook Neredeydi ? Yoksa Oda Benim Bedenimdemiydi?.
Üzerime Öküz Yatmış Gibi Hissedip Önüme Dödüm.Evet,Öküz Değildi Ama 6 Kişi Üzerime Yapışmıştı.Hepsi Bana Bakarken Bende Hepsine Bakıyordum.Sonunda Gözyaşlarımı Tutmaya Dayanamayarak 1 damlayı akıttım.Bunu Gören Üyeler Daha da sırnaşarak birisi saçımı,biri sırtımı okşamaya başladı.Jimin ise bacaklarımın önünde diz çökerek bana yaklaştı.
elini yüzüme yaklaştırdı ve akan yaşı sildi.ben ve diğer üyeler dahil onu dikkatli bir şekilde izliyorduk.dahada yaklaştı ve başını göğsüme yaslıyarak,kaslı kollarını belime sardı."şhh..Geçti Biz Yanındayız,Ailen Yanında Jungkook.Birşey Olmadı Merak Etme Kendini Toparlamalısın,Bizide Üzmemelisin.."Yavaşça Doğrulup Bu sefer Yanaklarımı Sıktı."..Yoksa Bu yanaklarını ısırıp koparırım,Yaparım."dediği şeyle hafif sesli bir şekilde sırıttım sonra ise ellerimle yüzümü ovuşturdum.
"Neyse,Hadi Unutalım Bu olayları Yarın Önemli Bir Gün.Sabah son Pratiğimizi Yaparken Jungkookun Halini Kararlaştırırız.Hadi Yataklara."diyerek ellerini birbirine çarptı namjoon sonra ise ellerini 'yallah yallah' haraketi yaptı.(Amdin:sdfghjjfgfds)
Hoseok beni ayağa kaldırdı ve sırtımı patpatlayıp odası olduğunu umduğum kapıya yöneldi.Aynısını Yoongide yaptı ve aynı kapıya oda yöneldi.Salonda Taehyung,Jimin ve Ben Kalmıştık.
"Hadi Bizde Artık Yatalım,Değil mi Jungkook ?"Demişti Jimin.Demek Kook Jiminle Yatıyordu,ahh shipper kalbim..
"Nedenmiş Efendim? Oda Arkadaşımı Nasıl Çalabilirsiniz Bay Park."diye konuştu Taehyung.Demekki Jiminle Kalmıyormuşum,Ah yazık oldu kaslara...
"Hiçte Bile Bay Kim,Bay Jungkook Dün Gece saatlerinde Bana sordu Yanımda Yatmak İçin.Aslında Sarhoştu ama bende yarın yatarız dedim ve şimdi yatıyoruz Oldu mu?"fazla ciddi(!) konuşmalarını bölen benim hafif kıkırtım oldu.sonra ise taehyung ellerini havada iki kere sallayıp devam etti.
"Peki Bay Park,buyrun."Diyerek Hafif Bir Esneme ile Salonu Terk Etti.Taehyungu Boşverip Ayağa Kalkan Jiminin Peşine Bende hoseokun az önce kaldırdığı,ama yine oturduğum yerden Kalktım.fakat kalkarken filmlerdeki gibi jiminin üzerine değilde,az önce taehyungun poposunu koyduğu,yastık kadar yumuşak olan mindere doğru düşmüştüm.Benim Düştüğümü Gören Jimin Üyeler Rahatsız olmasın Diye Sessiz Bir şekilde Yarılıyordu,Evet Bunu Başarmıştı.
"Neyse*ıhm ıhm*hadi kalk"diye elini uzattığında bu sefer düşünmeden elini tuttum,ayağa kalktım.Odaya Vardığımızda Bileğimden Tutarak Sağdaki Yatağa Doğru İlerledi ve oturttu.Benim Üzerimde Pjama (bilmiyorum nasıl yazılıyor sfdhdfg) Olduğu için ben örtünün içine girerek,yatakta cenin pozisyonuna geçtim,duvara doğru dönüp kıçımı arkaya döndüm(?).
mayışmaya başlamışken jiminin dediklerini duyamıyor hatta önemsemiyordum ama birden arkamda haraketlilik hissettim.Arkama Döndüğümde Yanımda daha yeni Yerini Almış Bir Jimin Beklemiyordum.Bana Bakıp,En Güzel Gülüşünü Sundu.Sonra ise Yine Kalbimi Zıvanadan Çıkaran Bir Şey Yaparak Daha Yeni Fark Ettiğim Çıplak Vücudunu Vücudumla Birleştirdi.Başını Boynuma Bastırdı.
Kalbim At Yarışında Dört Nala koşarken yine birşey yaptı ve benim bu haraketten sonra mezarımın yeri belli oldu,bu yatak.Boynumda yer edinen başını biraz kaldırarak fısıltılı bir ses tonuyla konuştu.
"Merak Etme Kook Yemiyeceğim,Şakaydı Hepsi.Kalbin Biraz Daha Böyle Atarsa Gerçekten Kötü Olabilir Senin İçin.Kalbinin Sesini Duyanda Çok Heyecanlandın Sanacak.." dedi ve başını boynuma gömdü,ondan sonra bana kedi gibi dahada sırnaştı ve dudaklarının boynuma değmesini umursamayarak,mırıldılar eşliğinde birşey dedi.
"Çok Korkuttun Beni..Jungkook."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JungKook Olarak Uyanmak?!
Fanfiction▪•"Özür Dilerim,Ben Kayboldum Jungkook..Senin bedeninde kayboldum.." Başlama tarihi; 31.12.2017 Bitiş tarihi; - Yazan; the4