.:. S I X T E E N .:.

6 0 1
                                    

Yazar Anlatımından.

Jungkook ile Raon'u öğrenen üyeler olaya ilk başta inanmayıp, şaka yaptıklarını düşünmüşlerdi. Ama herşey gerçekti, ve kabullenmeleri gerekti. Geçen süre boyunca Hoseok'un Raon'a olan bakışlarını fark eden Jungkook ve Jimin kendilerine dalga konusu bulmuştu. Ve ikili bu bahaneyle daha da yaklaşmıştı.

Şuan ise herkes salonda oturmuş elinde patlamış mısırlarla bir dizi izliyordu. Tatlı sessizliği bozan şey ise Jungkook'un Telefonunun melodisi olmuştu. Telefonu eline alıp kimin aradığına bakan Jungkook gördüğü isimle kaşlarını çatmıştı. Abisinin arkadaşı arıyordu, kesin sapık gibi sesli tacizde bulunuca-

"Aa bu senin Abinin arkadaşı değil mi?"

Raon'un konuşmasıyla tüm bakışlar ikiliye çevrilmişti. Jungkook nasıl onu tanıdığını merak ettiği için sorduğunda ise Raon "Geçenlerde ben uyurken odana girmişti, çok yorgundum ve hiç birşey hatırlamıyorum ama seninle yakındır sanıp bir şey demedim. Bana doğru yaklaştığını ve yatağa yatıp 'güzel' olduğumu fısıldadığını?hatırlıyorum. Sanırım evet." konuşmayı bitirip masumca gülümseyen Raon'a bağırıp çağırmak istiyordu Jungkook ama onun bir suçu yoktu.

Nasıl bilebilirdi, tahmin edebilirdi ki böyle bir şeyi? Abisinin arkadaşının onun en manyak sapığı olduğunu..?

Herkes ona şaşkınca bakıyordu, onlarda bilmediğini biliyordu. Kınayıcı bakışları hak etmiyordu. Ona kısaca olayı anlattığında Raon binlerce kez özür dilemişti. Bunlar gerçekleşirken bir daha arayınca o şahıs Jungkook dayanamayıp açtı telefonu.

Anında iltifatlar etmesini sapıkça laflar söylemesini beklerken ona söylediği şey sadece 'sana attığım mesaja bak, kimseye anlatma yoksa sırrını herkes öğrenir.'

Üyeler televizyonda oynayan diziye verdi dikkatini ve telefon kapandı. Jungkook ise, küçük siyah bir kedi tarafından izlediğini bilmeden hemen mesajlaşma uygulamasına girdi, adam bir adres ve birkaç tehdit içerikli şey yazmıştı. Bedenini ele geçiren telaşa anlam veremedi, tabiki de gitmeyecekti(?) şuanlık gitmeyi düşünmüyordu en azından..

______________

Geldiği yere biraz göz attı genç adam ve taksiciye parayı ödedi . Şapkasını düzelterek indi arabadan, geldiğine inanmıyordu. Adam ona gerçekten çok kötü bir sırrını bildiğini, yayacağını söyledi. Ama Jungkook saatlerce düşünsede aklına öyle kocaman bir sırrı gelmiyordu. Genelde geceleri mutfağa gitmeye üşendiği için lavaboda su içtiğini falan mı yayıcaktı?

Cidden garip ve ıssız bir yere gelmişti, karşısındaki depoya benzeyen kocaman yere yavaşça yaklaştı. Kapıda Sapığının arabası duruyordu, yani yanlış yere gelmemişti?

Evden erken saatlerde çıktı. Kimseyi uyandırmamaya dikkat ederek giyindi ve küçücük bir not bırakarak evden çıktı. Gidip herşeyi halledicek ve eve dönecekti, yani o öyle düşünüyordu.

Karşılaşacaklarından habersiz.

JungKook Olarak Uyanmak?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin