.:.FOUR.:.

101 16 23
                                    

"Korkma,Gel.Gidelim..."

Elini Tuttuğum Beni Yönlendiren Kişiye Baktım ve 'Şuanda Onun Sıcak Ellerini Hisediyorsam Kesinlikle Gerçek' Diye Geçirdim İçimden.

Elimin Üzerine Vuran Hafif Rüzgarla Anlamıştım Elimi Bıraktığını.Kapıyı Açıp Beni İçeri İtikledi. Oda,Perdeler Kapalı Olduğu için Fazlasıyla karanlıktı ve ben birşey göremiyordum.Küçüklükten Beri Karanlığı çok sevmezdim,bir yandanda hoşuma giderdi aslında..

Karanlığı Beni Bir Boşlukta Hissettirdiği ve Nerdeyse Kalmayan Direnme Güçümü Tükettiği İçin Sevmem.Azda Olsa Hoşlanmamın Nedeni İse Beni Her Kötü Şeyden Uzak Tuttuğu düşüncem.. Karanlıkta Etrafımda Olan Kötü Olayları,İnsanları Göremem Mesela,Duyarım Ama Göremem..

Düşüncelerimi Taehyung'un Perdeyi Açmasıyla Geride Bırakıp Odanın İçerisine Göz Attım,3 üye dağınık bir şekilde uyuyordu.Namjoon ve Jin Koltukta Yatmış,namjoon,Jin'in Bacağına Sarılmış Jin İse Bir Bacağını Koltuktan Sallandırmış.Kapı sesiyle uyanan Hoseok ise Başka Bir dünya'da..

"Kapıyı çalmayı bilmiyor musun..?"Uyku Sersemi Hoseok gözlerini ve başını ovuştururken konuşunca Tae'nin Üzgün ve Bir okadarda Endişeli Yüzünde Hafif bir gülüş belirmişti. "..Neyse,Fazla Kaçırmış Galiba Herkes Akşam.Ben bu ikiliyi uyandırıp geliyorum."diyip tebessüm etti hoseok.

"Tamam hyung.Masa Hazır Zaten,Aşağıda Bekleyin.Bizde Kookla,Yoongi Hyungu ve Jimini Uyandıralım."diyip kapıya doğru ilerleyince bende sanki ceza işlemiş bir öğrenci gibi olan halimi umursamadan onu takip ettim.

Arada Başım Dönsede Düşmedim ve bir süre sonra herşeyin başladığı odaya vardık.Odaya girince baş dönmelerim çoğaldı,Görüntüm Bulanmaya Başladı.aniden bir acı saplandı başıma,ve acıyla inledim.(Amdin:fesatlık mod:on)

Odaya Girdiğimizde Uyanık Olan Jimin,Kapıyı açarkenki çıkan sesten değilde inlememle uyanan yoongi ve tae hızla bana döndü.Tae Yanımda Olduğu İçin Yine Kolumu Tuttu Ve Birşeyler Demeye başladı.Bu Çocuğun kol fetişi mi vardı?

Dediklerinden birşey anlamadığım için karşıdaki az önce hayallerime uyandığım koltuğa sarsak adımlarla yöneldim.koltuğa varamadan gelen keskin acıyla yine inlemiştim ve hatırladığıım en son şey kendimi karşımda duran jimin'in kollarına bıraktığımdı...

*^^*

"Namjoon Hyung,Sabahtan beri Gerçekten Garip davranıyor..""..kesinlikle birşey olmuş olmalı yada bize şaka yapıyor..""yoksa..AĞRI KESİCİ Mİ BU HALE GETİRDİ ?!""Kook Uyan!*sarsıyor*Kook!"Hala Bayılmanın Etkisinden Kurtulmadığım ve Yarı Uyanık Bir şekilde olduğum için konuştuklarını duyuyordum ama tepki veremiyordum.

Taenin beni sarmasıyla,Belki yarım saattir açmaya çalıştığım gözlerimi artık açmıştım.Hafifçe Doğrulup Elimi Başıma Attım ve Sonra İse Ovalamaya Başladım arada 'ahh,uff' diye seslerde Çıkartıyordum.

Görüşüm Netleştiğinde Kısa bir süre önce deli danalar gibi koşturduğum Salonda Olduğumu Anladım.bakışlarımı karşımda duran,oturan kişilere diktim.açıkçası bu aciz gözlerim 7 tane Taşı Canlı Kanlı bir şekilde Görmeyi beklemiyordu.

JungKook Olarak Uyanmak?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin