Jungkook
Cidden neredesin Raon.. Umarım kötü birşey olmamıştır. Raon vücudumu ele geçirdiğinden beri düşünüp durdum. Bu nasıl oldu veya neden benim başıma geldi. Ya da neden şuan öyle birşey yok, hepsi rüya mıydı? Sanmıyorum..
"Hey Jungkook!"
"Ağğağ! Seoul'ün Olmayan çikolata şelaleleri adına! Aman Tanrım çok korkt-" Bir dakika
"Raon! Neredeydin bunca zamandır! sana birşey oldu m- Buarada Saçların çok gü- ne saçmalıyorum! İyi ki geri döndün."
"Sakin ol Jungkook. şu geçirdiğimiz haftalar boyunca bende seninle aynı durumdaydım. Sana anlatıcak çok şeyim var."
___________________
"Neden.."
"Bilmiyorum sanırım doğal gaz kaçağı ailemi değilde beni etkilemiş sadece, o yüzden ben uzunca bir süre komaya girmişim. Yani anlayacağın ben ortalıkta boş boş dolaşan bir ruhum. Senin bedenine nasıl girdiğimi bilmiyorum fakat Özür dilerim. sana yaşattığım kötü şeyler için."
"Emin ol hiç kötü birşey yaşamadım ilk başlarda korktum, çok korktum. Ama sonradan eğlenceli gelmeye başladı..Sana ne olucak şimdi?"
sorduğum soru ile ortam sessizken daha da sessizleşti. Garip bir aura vardı ortamda ve ben bundan hoşlanmamıştım. Sonunda Raon elleriyle oynamaya bıraktı ve minik, olduğu kadarda dolgun dudaklarını araladı.
"Sanırım Vücuden öldükten sonra ortadan yok olacağım." dedi ve mükemmel gülüşünü sundu.
Söylediklerini idrak ettikten sonra gözlerim aniden irileşip sonra normal hallerini aldılar. Korkmuştum bu düşünceden çünkü Raon'u gerçekten küçük bir kardeşim olarak görmeye başlamıştım.
"Böyle birşeyin olmasını ikimizde istemeyiz.."
oda bana onay verip söylediğim şeye katıldığı sırada kapı aniden aralandı ve tüm grup üyeleri odaya atıldı. Hoseok hyung söyleyeceği şeyi yutarken herkes şaşkın bir şekilde Raon'un oturduğu yere bakıyordu.
"Jungkook! bak ne bu-"
Hey.. Onlar onu göremezdi değ-
"AMAN TANRIM! BU KİM!! HYUNG!!" Tabikide bu düşüncem cıyaklıyan bir adet taehyung ile son buldu. Onlarda görüyordu ama nasıl?
Raon'un bakışları Hoseok üzerinde kalırken sonunda bana çevrildi minik incileri ve derin bir nefes alarak başını salladı. Sanırım bu anlatmamı istediğini söyleme biçimiydi? Öyle varsayarak konuşmaya çalıştım.
"Tamam, peki sakin olun. Anlatacağım hepinize. Önce bir oturun şöyle."
_____________
Geçiş bölümü olduğundan Çok kısaydı Üzgünüm. Kitabı bitireceğim çünkü yarım bırakmak istemiyorum! :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JungKook Olarak Uyanmak?!
Fanfiction▪•"Özür Dilerim,Ben Kayboldum Jungkook..Senin bedeninde kayboldum.." Başlama tarihi; 31.12.2017 Bitiş tarihi; - Yazan; the4