.:.THREE.:.

128 15 36
                                    


Jungkook'tum ?

Aynada Yansımamı görmemle yeri boylamıştım.Tanrının Dileğimi Kabul Etme Gerçeği Üzerine Birde Böyle Bir Bedenin İçerisinde Olmak Oldukça Ürkütücü ve bir okadarda Güzel Hissettiriyordu.Artık Özgürdüm,Erkek Fatma Değil Artık Bir Erkek Hemde Hayatımda Görüp Görebileceğim En İyi Yüze Sahip Bir Erkek Olmam Bana Tanrı Tarafından Bahşedilen Bir Lütuf'tu.

"Hey!Jungkook,Jeon Jungkook! Ah Tanrım Kendine Gel Nerelere Daldın Yine"bana ne zaman yaklaştığını bilmediğim V kollarıma Dokunuyor V- Afedersiniz Ama Bu Çocuk Napıyor!?

Bedenimdeki Organlarım Nerdeyse Yer Değiştiricekti.Sonunda Transtan çıkıp onu hafif itikledikten sonra ayağa kalktım ve nerede olduğumu öğrenme isteğimi bastıramayıp hemen yanımdaki kapıya yöneldim,açtım ve bulunduğumuz yerde tabiri caizse deli danalar gibi gezmeye başladım.

Evet Tahminlerim doğru olmalıydı çok büyük olmayan ama yinede 7 kişiye yeticek bir yurt'tu burası.Nefes Nefese Kalmıştım ve Bulduğum Salonda Adımlarımı Durdurdum.

"Ya! JEON JUNGK-Kook neler oluyor?!"V Yine Yanıma Gelmiş Ve Bedenimi Yine Kolları Arasına Almıştı Ve Beni Yine Sallama Girişiminde Bulunmuştu Fakat Benim Onu İtmemle Bu Girişimi Son Bulmuştu.

"İnanamıyorum!*zıplar ve alkışlar kendini*burada olduğuma inanamıyorum.Hayla Böyle Birşeyin Olduğunu Kabullenemiyorum.."Sesimin Çok güzel Çıktığı hakkında biraz düşündükten sonra devam ettim."..Peki Ben buradaysam Jungkook Nered-"Yüzüme gelen Yastıkla Arkamdaki Koltuğa Savrulmuştum.

"YA! KOOK NE DİYORSUN SEN !HANGİ DİLDE KONUŞUYORSUN?!LÜTFEN ŞAKAYSA DUR ARTIK ÇÜNKÜ BENİ ENDİŞELENDİRİYORSUN! SANA FAZLA İÇME DEMİŞTİM!"Taehyung Bunları Söyledikten Sonra Anlamıştım Ben az Önce Türkçe Konuşmuştum.Bu Benim İçin Normaldi Genelde Evde Yani Annemin Yanında İletişimimi Türkçe Kurardım..Fazla Konuşmazdım zaten.

Daha fazla Dikkat Çekmek istemediğim için susmayı tercih ettim.Belkide Diğer Üyeler Bana Yardım Edebilirdi He?

Taehyung Yanıma Yaklaştı Ve Bedenimi Yine kendisine Çekti Bu sefer Sarsmadı,İtmedi, Sarıldı."Kookie sakinleş lütfen..Ben yanındayım tamam mı? hm.Gel Elini Yüzünü Yıka Sonra Kahvaltı İçin Üyeleri Uyandıralım.Olur mu?"

Taehyung Daha Fazla Kardeşi Sandığı Beni Böyle Görüp Üzülmesin Diye Kafamı Aşağı Yukarı Sallamayı Becerdim.Sonra İse Beni Elimden Tutarak Banyo Olarak Düşündüğüm Yere Yönlendirdi.Benim Yıkamama İzin vermeden Uzun İnce Parmaklarını birleştirip avucuna Bir miktar su aldı ve yüzümü ona uzatmamı bekledi.

Çığlık Atıp Yere Düşmemek İçin verdiğim savaşı kazanarak Başımı Hafif Öne Doğru Eğdim Ve Bekledim.Yüzüme Değen Su Tarafından Azda olsa Rahatlamış Hissettim.Gözlerimi Yüzüne Çıkarmadan Yüzümün Önündeki Uzun İnce Parmakları İzledim.Parmakları Yüzümde Dolanıyor Ve Arada Baş Parmağının Yardımıyla Yüzümü okşuyor bir nevi 'Bana güvenebilirsin' Demek İstiyordu Sanırsam.

Fakat Bu Yaptığı Bana İyilik Değildi Sadece Kalbimi Çileden Çıkaracak Dereceye Getirmekti.İşi Bittiğinde Lavabonun Yanındaki  Havluyu Alarak Yüzümü Silmişti.Az Önce Bangtanın Lavabosunda Yüzümü Yıkayıp bir- Ah Kalbim Dayanmıyor..

"Hadi Gel Şimdi Mutfağa Geçelim.Başın Ağrıdığından Böyle Hissediyorsundur Ağrı Kesici Veriyim Sana"Dedikten Sonra Yine Elimi Kavramış Ve Beni Mutfağa Yönlendirmişti.Beni Bir Tabureye oturtup çekmeceleri kurcaladı ve sonunda bulduğu ilacı alarak yanıma geldi.Bir Bardak Suyu Masaya Bıraktı sonra ise bir ilaç tableti çıkarıp elime vermesini beklerken-dur o ne yaptı?!

Uzun İnce Parmakları Dudağıma Değdiğinde Her Zerremin Titrediğini Hissetmiştim.Bir Erkek Oldum Ama Yinede Bir Kız Gibi Hissediyordum..Benliğim Yüzünden Olmalıydı.İlacı Yutup Bakışlarımı Yüzünden Kaçırmıştım Fakat Çenemden tutup Yüzümü Yüzüne Çevirmişti.

Ona nasıl sesleneceğimi bilemeyerek Salak Gibi"Taehyung-shi Neler Oluyor?" demiştim ve dedikten sonra kafamı eğip türkçe bir küfür etmiştim.

"Taehyung-shi ? Jungkook Gerçekten Ne oluyor Bende Bilmiyorum Ama Bütün Üyeleri Toplayıp Konuşmamız Gerektiğini Düşünüyorum.."Dedikten Sonra Ayaklandı Ve Bir Elini Uzatarak Devam Etti."..Sana Ne Oldu Bilmiyorum Ama Korkma Gel,Gidelim."Elini Tutma Gereksenimi Duydum,Tutmak Zorunda Hissettim Bir an.


JungKook Olarak Uyanmak?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin