'Şimdi Sizlere Bir Hikaye Nasıl Bok'a Sürüklenir Onu Göstereceğim.."
Raon
Yangın Olayından Sonra Jungkookun Ailesiyle Buluşmuştuk ve Bir süre orada kalmıştık.O günlerden Hatırladığım Gece Uyurken Kaldığım Odanın Kapısı Açılmış Ve İçeriye Biri Girmişti.Gözlerimi Açtığımda Giren Kişinin Jungkookun Abisi Jihyun'un arkadaşı Mingu Olduğunu görmemle 'Neden' Geldiğini Sormuştum.
Fakat Saçma Bir Şekilde Ondan Sonrasını Hatırlamıyordum ve Sabah Uyandığımda Gerçekten Halsiz Hissediyordum..
Flasback
"ahh Mingu hyung sen miydin..Neden Geldin ?" diyerek doğruldu Raon.
"Hiç.Özledim Seni Dedimya biraz Özlem Giderelim istedim.." diyerek Raonun Şuan Bağdaş Kurduğu Yatağa İlerledi ve devam etti."..Beni Sende Özlemedin mi?"
Bilmiyordu Raon..O Kişinin nasıl birisi olduğunu..Bilmiyordu.Bu yüzden Özlediğini Belirtmişti.
Dediği Şeylerle Birlikte Mingu Ona Doğru Daha da Yaklaştı.Yataktaki Bedeni Yatay Pozisyona Getirdi Ve Yanına uzandı.Raon Herhalde Jungkookla Araları İyidir Diye Arkasını Döndü Ve sarılışına izin verdi Büyüğünün.
Mingu Daha da Sokuldu Jungkookuna Ve Saçlarının kokusunu derince içerisine çekti."Ahh Kokunu özlemişim Kook~"diyen minguya karşı hiçbirşey dememişti Raon çünkü çok uykusu vardı.
Jungkookun Uyumaya Başladığını Anlayan Mingu Masaya Gizlice Yerleştirdiği İlacı Peçeteye Döktü Ve Seri Haraketlerle Etkisiz Hale Getirdi Küçüğü.
"Ahh Jungkook..Öyle Özlemişimki Bedenini.."diyerek bedeni düz bir şekilde yatırdı ve üzerisinde yerini aldı."Yaptıklarımı Hatırlamanı İsterdim Ama Abin Daha da Kızmaz mı Bana? hmm"dedi ve saçlarını okşadı hiçbir şeyden haberi olmayan küçüğün.
"Sana Benimsin Demiştim En son..Hatırladın mı?.." "Yakında Hep beraber Olacağız.." dedi ve küçüğün pembelerini emmeye başladı.Ardından Ayrılarak Üzerisindeki Gömlek tarzı pijamayı çıkardı.
"Ahh jungkook..Benim İçin Uğraşmana Gerek Yoktu Bebeğim.."diyerek altındaki bedenin karın kaslarını öpmeye,yalamaya hatta oralara izler bırakmaya başlamıştı.
"Yalvarışlarını duymak kötü hissettiriyordu kook,Böyle Sessiz Olman Daha Güze-"Mingu sözünü bitiremeden Kapı Tıklatılmıştı. "Kookie~ Uyudun mu?" Biraz Bekledikten sonra adım seslerini işitmesiyle kaldığı yerden devam etti mingu.
Flasback End
Aradan geçen bir kaç gün sonra Üyelerle Birlikte Geldiğimiz Yazlık Evinde Jungkook İle derin konuşmamıza devam ederken duyduğum tıkırtılarla arkamı dönmüştüm,hiçbirşey yoktu."Ne Oldu?" Diyen Jungkookla,Önüme Dönerek Konuşmaya Devam Ettim.
"Hiçbir şey mi? Öğrenebildiğin birşeyler olması gerekiyor,Jungkook."dediğim şeylerle birlikte kaşları hafif çatılmıştı.Konuşmaya Devam ettim.
"Tamam,Evet Kabul Ediyorum.Belkide En büyük dileğimdi Bir Erkek Olmak,Gerçekleştide fakat Ben birinin Bedenini Çalmak Hiç bir Zaman İstemedim Jungkook.Sadece Bir Erkek Olmak İstedim,Senin Bedenini İstemedim."dedim ve derin bir nefes alarak devam ettim."Ayrıca Bu Senin istediğin birşeyde değildi,Tanrı Böyle İstedi.Ama Artık Ben İstemiyorum Jungkook,Senin Bedenini."
"Neden ? Nasıl Olduğunu Bile Bilmediğimiz Bu Durumdan Nasıl Kurtulucağız? İşte Diyorum Bari Bedenime İyi Bak.Çevremdeki İnsanları Üzme.İkimizde Biliyoruzki Ben bir daha bedenime kavuşamayabilirim.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JungKook Olarak Uyanmak?!
Fanfiction▪•"Özür Dilerim,Ben Kayboldum Jungkook..Senin bedeninde kayboldum.." Başlama tarihi; 31.12.2017 Bitiş tarihi; - Yazan; the4