.:.TEN.:.

64 5 178
                                    

"Olaylar Bu bölümde Biraz Hızlı Gelişti Çünkü Aklımda Olan Bölümler İçin Böyle Gerekti.Bu bölümü uzun Tutmaya çalıştım,kısa isterseniz belirtin.

Buarada Nerdeyse 200 Okuyucu Olmuşuz Bu yüzden Çok Teşekkür Ederim.

İyi Günler Dilerim."

Jungkook (2 Hafta Sonra)

 2 Hafta İçerisinde Ne oldu Şimdi Merak Ediyorsunuzdur.. İlk Olarak Hakkımızdaki Saçma Olan Haberleri Yalanlayıp,Doğru Olanlar İle Uğraştık.Şuana Kadar Bana Zarar Veren Adam Bulunamadı Ama Bir çok işe Yarar Bilgi Edinildi.

Armyler Örnek Olarak Twitter ve İnstagram gibi Sosyal Medya Ağlarını Bu Haber Yüzünden Ayağa Kaldırdı.Bu yüzden Bizde Twitter ve İntagramdan Açıklama Yaptık ve Durumumun İyi Olduğu ve İyileştiğim Hakkında.

Ve ben Armyler İçin "İstem Dışı Olarak,Yanlışlıkla" ahh kimi kandırıyorum,Armye Güzellik Yapıp Selca Yerine Jungkookun Abs Fotoğraflarını Paylaştım,Bakmayın Öyle Yanlışlıkla.Bu Yaptığım Plan Sonucu Ortam Az da Olsa Sakinledi.

Ben Yaralandığım Gece Eunha Bana Mesaj Atmış,Mesajı Gördüğümde Cevap Vermekle vermemek arasında kararsız kaldım fakat şuan ile iletişim halindeyiz,konuşuyoruz.

Jungkooku soracaksanız,O Halinden memnun olduğunu söylüyor.Özgür Olmak Güzel Diyor Fakat Abilerine Dokununca Hissedemiyor,Onlara Sarılamıyor..Bu yüzden Gerçekten Çok Üzüldüm,Arada Hatta O Vücuduma Girmeyi Planlıyor Fakat Olmuyor,Bilmiyorum..

Zamanımıza Dönersek Şuan Bir Özel Bir Barda Benim yada Jungkookun İyileşmesine Özel Olarak Kutlama Yapıyoruz.Yanımda Oturan Jungkook Kalkarak İnsanların İçinden Geçiyor,Deli Deli Haraketler Yapıyordu.Ona Gülmemek İçin Kendimi Zor Tutuyordum.

Elimdeki Birayla Jungkooku İzlerken Birden Jungkook Kayboluverdi,Ardından Bir Kadın Yerle Buluştu.O tarafa Baktığımda Kadın Yerden Kalkarak Bedenini İncelemeye Başladı,Ondan Sonra Zıplayarak Birşeyler Söylemeye..

O kadını takmayarak Elimdeki Boşalmış Birayı masaya bıraktım,Yenisini İstedim.Yanıma Biri Oturunca Kafamı O tarafa Çevirdim,Bu o kadındı ve 32 diş gülümsüyordu.Korkmadım Diyemem..

Şuanda Bardaydık değil mi? O yüzden Böyle Şeyler Her zaman Olur Diye Biraz Kayarak Koltukta Daha Çok Yayıldım.Yanımdaki Çekici Kadın Daha da Yaklaşarak fısıltı ile konuşmaya başladı.

"Şttt..Ştt Raon Benim Jungkook."dediği şeylerle gözlerim Şaşkınlıktan Açılmaya Başladı.Kadın Ya deliydi yada jungkook Az önce oynaşırken kadının bedenini ele geçirmişti.

"N-Ne diyor-diyorsunuz B-ben Buradayım..Lütfe-" "Kızın Bedenide Taş gibiymiş hee beğendim." diyerek sözümü kesmişti.Bende olayı fazla uzatmak istemediğimden konuşmak yerine elimdeki biraya odaklandım.

Bir süre Sonra Yan Tarafımızda Oturan Namjoon Hyungla,Jin Hyung Gitmişti.Onun Yerine Oturan Hoseok hyung ise Sürekli Şuanlık Çekici Bir Kadın Olan Jungkooka Bakıyordu.Ne o Beğenmişmiydi ? neyse diyip yine elimdeki birayı Kafama Diktim.

***  (3.şahış anlatımında)

"Beğnn Diyorumjkiğ Bırakıhn beji ben gidijyorum" diyerek Kapıya Yöneldi Raon.Peşinden Daha Yeni Kadının Bedenini Serbest Bırakmış Jungkook ve Hoseok Geliyordu.

Raon Yürüyerek bile Onlara İzini Kaybettirebilmişti,Duvarın Kenarına Geçip Sırtını Sert Duvara Yasladı.Sonra İse Hayatını Sorgulamaya Başladı.

JungKook Olarak Uyanmak?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin