Mike Woods

5.7K 304 17
                                    

(Na obrázku v 16. A jiná barva očí)

Abych řekl něco o sobě. Jmenuji se Mike (čte se tak jak se píše). Je mi 21 a jsem policista. Původně jsem chtěl být psychiatr, ale rozmyslel jsem si to . Měřím okolo 180 centimetrů . Mám kaštanově hnědé vlasy a každé oko jiné barvy. Pravé zelené a levé modré. Mám lehce sportovní postavu, ale žádný zázrak to není . Můj domácí mazlíček je želvička, která se jmenuje Kotvička. Miluju úplně cokoliv, co je Kawaii. Teda skoro cokoliv. Dost lidí mi říká, že jsem roztomilý, ale sám sebe zrovna v lásce nemám. Z rodinného hlediska je to o trošku horší, něž bych si přál . Matka zemřela při porodu mého malého brášky. Bráška je o čtyři roky mladší , přesto vypadá skoro identicky jak já až na to, že pravé oko má modré a levé zelené. Jen je , na rozdíl ode mě, takové tintítko. Jmenuje se Miki. (jak odlišné😂) Má přítele, jehož jméno si nemůžu zapamatovat. Ještě jsem nezmínil otce. Kvůli němu jsem se v šestnácti odstěhoval. Spíše mě vyhodil z domu poté, co zjistil, že jsem homosexuál. Babička měla dva domy ,a tak mi nabídla pomocnou ruku. Nedávno jsem dům od babičky odkoupil i přes její neustálé protesty. Otec tento rok zemřel, jelikož napadl brášku, který ho v sebeobraně bodl přímo do srdce. Ztráta otce pro mě není tolik bolestná, jak by pro jiného mohla být. Byl to zkažený člověk . Bráška teď bydlí u babičky a její přítelkyně. No ,hold, máme to v rodině.

Jsi jenom můj <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat