- 07:32 -
Не съм от ранобудните.
Хората като мен си купуват канарчета,които да ги събуждат или си правят аларми..Е аз,за мое щастие,имам психясала съседка,която винаги в 07:30 излиза на терасата да си полива цветята,но е толкова саката,че всяка сутрин чупи по 4 саксии.Единствените неща,които си купува с нищожната си пенсия
са вази,саксии и храна за котки.
Да,точно така,тя е от онези creepy lonely старици без живот.Но пък,
Благодарение на нея, не се успивам за училище.Та така де,
Да карам по същество.Днес ми предстои преместване в ново училище така,че ако не побързам ще закъснея за първия си час в това даскало..
А предполагам това не е много добре.- 07:48 -
О
кей.Тръгвам.На 5 минути път съм от вкъщи до училището.
Така.
Обух се,заключих и тръгнах.
Е да де ама то няма да съм аз ако не спра да погаля Безименко.Това коте е доста голяма част от живота ми.Запознахме се когато онази кукувица се превърна в моя съседка.Често си го взимам вкъщи,а тя дори не забелязва,защото котките са ѝ в изобилие.
- 07:58 -
Всички знаем,че ако не закъснея няма да съм аз така,че просто ще приема съдбата си.
- 08:04 -
Когато отворих вратата всички се втренчиха в мен.Първо защото съм нова ученичка.Второ ЗАЩОТО ЗАКЪСНЯХ!
- А-аз....съжалявам бях до тоалетната..
-Оо ти си новата ученичка!Заповядай,представи се!- усмихна се лъчезарно учителката.
-А-аз...ъм..здравейте - изрекох с нервна усмивка- казвам се Роуз,но можете да ме наричате Роузи..нова съм и..ъм..ще съм ви благодарна ако ме приемете.
-Страхотно Роузи!Можеш да седнеш на мястото си.-отърна ми отново с онази приветлива лъчезарна усмивка.
- 08:50 -
Минаха 5 минути от междучасието,а още никой не е дошъл да се запознаем...
Дали не е по-добре да отида за кенче кола?
Все тая.И без това нямам какво да правя.- 08:55 -
От 5 минути търся тая машина за напитки и ако трябва да съм честна започвам да си мисля,че няма такава.
- 08:56 -
Намерих вратичка.Не знам какво има вътре,но се надявам да е килер,а в килера да е чистача на училището за да го попитам къде е машината.
Отворих вратата,но
CZYTASZ
Somewhere with someone
Romans16 годишна аутсайдерка с проблемно семейство. Дали ще успее да се справи сама или съдбата ще я срещне с някого,когото ще направи живота ѝ коренно различен?