.5

188 22 6
                                    

- 18:59 -

Вече съм в парка само,че не я виждам.Ще седна на някоя пейка и ще почакам.

- 19:07 -

Бях готова да отхапя почти последната хапка от хот дога си,когато някой просто

- РОУЗИ! - мятайки се отгоре ми.

- ИЗТЪРВАХ СИ ХОТ ДОГА ВЕ НЕЩАСТНИК!!

- Опа...

Да,това е братовчед ми Кевин.Много ме обича,но е супер непохватен.Нямам идея какво прави тук така,че ще е добре да спра да го гледам изнервено и да поговоря с него.Тамън отворих уста да кажа нещо,но

- А-аз..ако искаш ще ти взема нов..

- Е,няма да откажа.Хайде,тръгвай!- казах с лека усмивка.

- Таа..какво прави скъпият ми братовчед тук?-погледнах го развълнувано.

- Ами..дойде да те изнената.-изрече с голяма усмивка и преметна ръка през рамото ми.

- 19:12 -

То няма лошо да отидем за хот дог...АМА КЪДЕ Е НАТ?!Вече е 19:12,а уговорката ни беше в 19:00.Сигурно заради Кевин съм се отнесла и сме се разминали някъде.Ще е добре да и звънна.Тъкмо изваждах телефона от джоба си,когато той просто се наведе пред мен.

- Защо си се беше загледала така?

- Мисля си нещо пък.Теб к'во те бърка?!- подхилих се и побутнах рамото му.

- Ако е за Нат..ами тя каза,че отива за хот дог също..

-Ч-ЧАКАЙ,ТИ ПОЗНАВАШ НАТ?!

-Ам,да..тя е причината да съм тук вмомента.

- С-смисъл?!

- Ами...с нея сме заедно...

Стана ми ужасно тъжно,че дори малкия ми братовчед си има гадже,а аз съм сама...

-Е така кажи де.Айде честито!- усмихнах се фалшиво,но той не го забеляза,защото гледаше напред.

Когато и аз се обърнах видях Нат с по 5 хот дога във всяка ръка.

- Ама..Нат..ти сама ли ще го изядеш т'ва?!-погледнах я очудено.

-Е,естествено,че не.Вие двамата взимате по 1,останалото е за мен.-каза тя вече облизвайки се.

- Хубаво ама айде да седнем някъде..-предложи Кевин.

Докато намерим свободна пейка минаха сигурно 2 минути,а Кевин вече го нямаше.Явно е тръгнал нанякъде без да усетим.И точно когато си го помислих,той изскочи от някакъв храст и седна при нас с това нещичко в ръцете:

И точно когато си го помислих,той изскочи от някакъв храст и седна при нас с това нещичко в ръцете:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Кеееевииииин!Какво е товааа?!-гледаше погнусено Нат.

- Ами бездомно сладурче,което ще приютя.Така,че предлагайте имена.

-ХЕНРИ!-почти изкрещя Нат.

-Ам..аз мисля...Честър?-казах първото име,за което се сетих.

-Съжалявам Нат,но Хенри звучи като зъл дъртак,който по цял ден яде фъстъци и гледа волейболни мачове.-братовчед ми почна да се обяснява.

-С една дума съседа ми?-погледна го объркано Нат,а след това се засмяхме.

Е,да де ама все някой трябваше да развали момента.
Таа..телефона на Кевин звънна


Somewhere with someoneWhere stories live. Discover now