17.

134 15 17
                                    

Коледа мина страхотно.Както и останалите дни,в които всеки беше при роднините си и запълваше шкембето си с различни видове баница.Сега беше време за Нова Година.

- Искате ли да празнуваме Нова Година на нашия строеж?-попита Конард.

- Еми и без това никой няма да ни направи проблем.-отговорих.

- Съгласни.-кимнаха останалите.

- А сега...нека отидем заа...АЛКОХОООЛ!!-кефеше се Зак.

- Хубаво айде тичкайте с Морган.Ние ви чакаме на строежа.

Когато пристигнахме Кора естествено се пльосна на земята като паднала от седмия етаж,Нат тръгна да се кефи на няква песен на Exo,а Чарли седеше и ѝ се смееше отстрани.Доколкото мен и Конард,ами аз застанах на самия край на строежа и седнах докато краката ми висят надолу и ги мяткам като кокошка.
Тогава усетих как някой(очевидно Конард) бавно ме обвхваща и сяда зад мен,издърпквайки ме в скута си.Подрпря главата си на моята и заговори:

- Роузи...не знам защо,но наистина ти промени живота ми.Красива си точно като розите.Ето и защо са те кръстили така.Просто тези 4 месеца с теб ме направиха по-щастлив.След около 2 часа ще стане Нова Година.Искам през новата година да сме щастливи точно както правехме през последните 4 месеца.Ти си момичето,което винаги ще обичам,запомни го.

- Аз...ъм Конард..и аз те обичам и искам да сме заедно.

Обърнах се към него и бяхме на косъм да се целунем,когато просто-

- ЕТО НИИ!!-разкрещяха се Морган и Зак тръскайки бутилки с ром като маракаси.

- АБЕ ВИЕ НЯМА ЛИ ДА СЕ НАУЧИТЕ ДА НЕ НИ РАЗВАЛЯТЕ ЦЕЛУВКИТЕ?!

- Опа...-погледнаха уплашено.

- По-малко дрънкане,повече алкохол.-обади се Нат.

- Айде сипвайте,че нямам кво друго да прая освен да ѝ слушам на тая граченето докат се кефи на Exo.-измрънка Кора.

- 23:48 -

И така минаха 2 часа пияндурстване.
Вече всички бяха пияни освен мен и Чарли.Ако Нат преди грачеше на Exo,
е то сега се беше метнала върху Морган крещейки " А-ААХ БЕКХЮЮН!!" очевидно представяйки си,че се е*е с него.(горкия Чарли).Кора беше при мен,Зак и Конард на стълбите и зяпахме нанякъде.

Кора беше при мен,Зак и Конард на стълбите и зяпахме нанякъде

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


- Хора..мнооу ва обишам-каза Конард явно вече пиян.

- И а с ва обичм д анзайте-отвърна Зак.

- Тея напиха ли са?-прошепна Кора.

- Мда..не колкото теб,но да.

- Че аз нсъм пиян.- изсмя се тя.

- Мхм,защото си момиче.

- Толкова ли съм грозен,че всички ме мислят за момиче?

- Не,Кора,не си грознЕН,защото си момиче,както казах.

- Като се видях в огледалото бях Джордж Вашингтон така,че лъжичките ти при мен няма да минат.

- Кора....тук няма огледала.

- А онуй там горе к'во е?

- Облак с формата на патица.

- Ааа...

След това се метна при Морган да спи,защото Нат вече беше с Чарли.
Е,
искаше ми се да кажа същото за Конард и Зак,но....
те просто седяха опряни на парапета и гледаха някакъв негър,който говореше с китаец и пееха Black and Yellow.
Конард тръгна да се мятка и естествено телефона му падна ама той не усети.
Когато го взех беше цъкнат,но не успях да видя тапета му,защото ми беше мъгляво на очите.
Разтърках ги и погледнах.
И съжалявам,за което...

Somewhere with someoneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora