- Това ли беше всичко?-Попитаха едновременно Нат и Морган след като им разказах така наречения ми сън.-Трябва да приемеш реалността,Роузи...
- Трябва да приема реалността?Ами ако наистина се е случило просто връзката ми с Конард е била грешка,както и глупостите с Шейн...и в момента,в който ударих главата си всъщност съм умряла...затова някак си времето се е върнало назад до момента преди да почна да харесвам Конард и да не направя същата грешка отново.Не ви ли се струва логично?
- Има смисъл,но има и 0% шанс това да е реалност.-Каза Морган.
- А дори и да е така...даден ти е втори шанс,Роузи...не го пропилявай.Помисли какво трябва да направиш за да не се случи отново.-Обади се Нат.
- Ами например да не се влюбвам?Леле...звучеше по-лесно в мислите ми...
- Хей момичета,какво става?Няма ли да тръгваме?-Дойде и седна при нас Конард,кхъм,така де...Лукас.
- Ъ...д-да...тръгваме...точно така,кхъм.. ХАЙДЕ,РАЗДВИЖЕТЕ СЕ!-Провикна се Нат като стана от полянката и потегли към колата,правейки се на генерал.
Всички се настанихме в "колата",която е създадена сигурно през 1990.Тъпото е,че сме нагъчкани трима отзаде.
- О!БИСКВИТКИ!-Провикна се Лукас,протягайки се към пакета с бисквитки,който 100/100 седи тук от доста време....дооооста...
- Л-Лукас..нед-
Протегнах се,но усетих как ръцете ни се докосват.Дори не успях да се доизкажа.Бяха една върху друга,а ние само се взирахме без да мърдаме.Преглътнах тежко и тогава чух:
- Ъ-ъм такова де...тя искаше да каже,че бисквитките са стари...не ги яж.-Разчупи неловкото положение Морган.
И много,много ѝ благодаря за това,защото нещата хич не отиваха натам,накъдето трябва.
Да се надяваме,че няма да има повече такива моменти,въпреки,че сме плътно един до друг.
Както казах,тясно е...
YOU ARE READING
Somewhere with someone
Romance16 годишна аутсайдерка с проблемно семейство. Дали ще успее да се справи сама или съдбата ще я срещне с някого,когото ще направи живота ѝ коренно различен?