След 6 дни скука в даскало най-сетне стана петък.Искам вече да свършваме.Особено,когато имам последен час физическо.
- 13:05 -
Както играехме волейбол с периферията си видях момиче,което седеше в ъгъла на салона четейки нещо в телефона си.
Беше с рижава къса коса и очила.
Реших да отида да говоря с нея и да ѝ предложа да играе с нас,но
когато се доближих до нея,тя се обърна рязко,погледна ме и започна да бяга към изхода на салона.Тръгнах бързо след нея и когато я настигнах,тя посто седеше и стискаше юмруци гледайки към земята.- М-моля те не ме б-бий...
- Аз?Да те бия?!Нее!Просто видях,че си сама и реших да дойда при теб.
- Е,тогава,приятно ми е аз съм Морган.Учениците тук не ме харесват,защото слушам метъл.
- Спокойно,аз също.Можеш да си говориш с мен...
И без това единдтвената ми приятелка в това училище не е в този клас...- А-аз ами добре,а искаш ли-
Звънецът би и всички се разтичаха насам натам.Включително и тя.Явно бързат за някъде i guess.
Ще е добре да отида да си оправя багажа и аз.- 13:18 -
Когато най-сетне бях готова,видях как всички ученици са се струпали и гледат нещо.Само,че аз естествено съм сигурно най-ниското момиче в цялото даскало и едвам виждах.Тогава обаче ми се мерна рижавата коса на Морган.Отидох до нея и я попитах защо вдички са тук,гледайки я как се надига за да погледне какво се случва,понеже тя също не беше от високите.Чух я как шепне "Брендън и Сам ще се бият за Мадисън".Не отговорих,а просто избутах гиганта пред мен.
Тогава видях
Мадисън.
Ама онази Мадисън.
Приятелката на Кевин
,която очевидно вече не му е приятелка...
ЗАЩОТО ТОКУ-ЩО ДВЕ МОМЧЕТА СЕ СБИХА ЗА НЕЯ!!Anyway...
Не обичам боища,
затова просто си тръгнах търсейки Нат,която като по чудо седи и ме чака на някоя пейка вместо аз да го правя.Така де,
открих я,както обикновено да опъва хотдози като мангалче на баничка и след това измъдрих прекрасната идея преди да се приберем да минем по плажа.
Е да де ама то няма да е тя ако не поиска да я снимам...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Somewhere with someone
Romance16 годишна аутсайдерка с проблемно семейство. Дали ще успее да се справи сама или съдбата ще я срещне с някого,когото ще направи живота ѝ коренно различен?