O benim babam olamaz!

353 14 18
                                    

*** seninle savaşmamam gerek kızım mı demişti?!! ***
Yok ya şaka yapıyordur. Dimi? Hadi ama babam olsa değneğimin kötü tarafı ortaya çıkarmazdı. Evet kesin beni kandırmaya çalışıyor. Ama dün Birtek bana Ludo zarar vermeye çalıştı. Ooooooffffffff. Bil-mi-yo-rum!
Ama şimdi bunu boşvermeliyim. Çünkü bu akşam Marco ile Jackie çıkacaklar. Benimde bu duruma bir el atmam gerekiyor. Hmm acaba ne yapabilirim? Ama önce şu Toffe meselesini açıklığa kavuşturalım. Anneme sorabilirim. Ben:annemi ara!
Sihirli ayna:annen aranıyor. Annem:ne oldu Star? Ben:sana nasıl anlata bilirim bilmiyorum anne. Annem: tam olarak ne anlatacaksın?
Ben:Şey Toffe biraz önce buraya geldi desem? Annem:ne?! Toffe mi?! Star dünyadan Ayrılmam gerekiyor! Sana birşey yaptı mı?! Ben:bana hiçbirşey yapmadı ama sadece birşey dedi. Annem:ne dedi? Ben:Seninle savaşmamam gerek kızım dedi. Annem:Seninle savaşmamam gerek "kızım"mı dedi?!  Ben:evet. Annem: Star emin misin kızım dediğine? Ben:eyer kulaklarında bir sıkıntı yoksa evet kızım dediğine eminim. Annem:yani ne desem bilmiyorum. Ben:anne evlatlık falan ise söyle yada Toffe ile evlenip sonra boşandı isen de söyle lütfen. Annem:Toffe Mewni boyutunun baş düşmanıdır Star. Böyle iken onunla neden evleniyeyim ki? Ben:ben ben bilmiyorum! Sadece bilmiyorum. Anneme değneğimin kötü tarafı ortaya çıktığından beri olanları anlattım. Değneğimin nasıl kötü tarafı ortaya çıktığınıda anlattım. Annem:Star ama bunlar çok önemli şeyler bize neden söylemedin? Ben:kızarsınız diye. Annem:Star biz sana kızıyoruz çünkü seni korumamız gerek. Yoksa başına kötü şeyler gelir. Ve değneğin iyilik tarafı zaten yarılmış. Bu durumda evren bir yarışmaya patlar. Sahip çıkmalısın o değneğe. Ben:biliyorum. Ve artık bir prenses gibi davranacağım sözünüzü de dinleyeceğim. Annem:Aferin sana kızım. Bir daha Toffe gelirse hemen Mewniye geliceksin. Tamam mı? Ben:tamam anne. Annem:Aferin sana Star. Benim şimdi kapatmam gerekiyor. Sonra konuşuruz tamam mı? Ben:sen nasıl istersen ana kraliçe:Moon Butterfly. Güzel bir reverans ise selamladım annemi annem de görüşürüz sonra dedi ve kapattı. Ah artik soru girdabımda sürüklenmeye devam edebilirim. Yaşasın! Aman ne yaşasın! Evet şimdi ne yapmalıyım. En iyisi işleri kendi haline bırakıp bu günlerin tadını çıkarmak bu akşam planım şu;mısır patlatıp korku filmi izleyeceğim. Ve sabahlayacağım. Güzel plan. Aferin sana Star. Hmm acaba Ponyhead gelir mi? Ya da Janna falan. Bi ara yayım ilk Ponyhead'ı arayayım. Ben:alo Ponyhead? Ponyhead:selam naber kanka  ya? Bu akşam parti falan mı yapsak? Ben:bize gel Janna ile film izler  sabahlarız. Ponyhead:olur. Tatlişko. Ben:peki akşam bekliyorum. Ponyhead:tamam bb. Ben:bb. Şimdi Janna'yı aramakta. Ben:alo Janna? Janna:efendim? Ben:biz Ponyhead ile bizde buluşup film izliyeceğiz gelmek istermisin? Janna:olur. Peki sabahlar mı yüz? Ben:sabahlarız. Janna:kız zamanı hızlandırsana. Ben:tamam. Zaman ilerlesin! Janna:a ay çıkmış. Ben:e zamanı hızlandırdım ya. Janna:normal yürüyerek mi gelecez boyut makası ile mi? Ben:fark etmez ister portal aç ister yürü. Janna:tm bb.
Ben:pki bb. Dedim ve Ponyhead gelmişti. Her zaman ki gibi boyut makasıyla. Ponyhead:ben filmi seçiyim sen mısırı patlat. Ben:olur. Mutfağa gittim. Saate baktım:6:09 3saat sonra Marco'ya boyut makasını vereceğim. Neyse şuan mısır patlatmam gerekiyor. Pat pat patpatlıyorlar işte. Bu akşam çok güzel olucak. Mısırları kaba koydum ve masaya bıraktım. Ponyhead:ben filmi seçtim. Ben:Hangi filmi seçtin? Ponyhead:Sherlock Holmes Game of Shadows. Ben:ah en sevdiğim film. Ponyhead:peki. Ben:Janna nerede kaldı? Ponyhead:bilmem arasak mı? Ben:tamam ben ararım. (Telefonda) Ben:Alo Janna? Janna:efendim? Ben:ne zaman geliceksin? Janna:valla Paris'e gelmem iki ayı bulur. Ben:of. Portal aç uğuraşamam. Janna:telefonu kapa Star. Ben:niye? Janna:arkandayım çünkü. Arkamı döndüm ve çığlık attım. Janna:ne bağrıyon? Ponyhead:ayneen. Ben:bilmem. Neyse geçin oturun. Janna:burası çok sıcak klimayı açalım. Ben:tamam ben açarım. Klimayı 20 derece yaptım ve kızların yanına oturdum. Birlikte Sherlock Homles'in gölge oyunlarını izlemeye başladık...
*** film bitişi***
Janna: Ya çok güzeldi. Ponyhead:Muhteşemdi! Ben:tek kelime ile bayıldım! Ponyhead:doğru sen Sherlock Holmes hayranısın bayılman normal. Ben: ... Janna:neyse bu akşam çok güzeldi. Evet şimdi ne yapsak? Janna:pijama partisi? Ben:olur ama küçük bir işim var. Birin izin boyut makasını ödünç alabilir miyim? Ponyhead:al benmkini. Ben saol. Dedim ve Marco'nun yanına portal açtım. Marco:geldin demek? Ben:evet. Al benim boyut makasım işte. Sakın kaybetme! Marco:tamam. Saol Star. Ben:Bişey değil. Neyse görüşürüz. Marco:nereye? Ben:kızlarla pijama partisi yapmaya. Marco:tamam görüşürüz Star. Ben:görüşürüz Marco.
Eve portal açtım. Ponyhead:ben gidip pijamalarımı giyip geleyim. Ben:tamam eh Janna sende benimkilerden giyersin olur mu? Janna:tamam olur. Yani benim için fark etmez. Ben:tamam gel hadi. Ponyhead sende çabuk giyin gel. Ponyhead:tamam. Sen merak etme acele ederim. Neyse bb. Ben:bb Janna:bb. Neyse senin ondan neresi Star? Ben:gel şuradan şu merdivenleri çık buradan dön bu merdivenleri de çık işte. Janna:vay canına. Ben gel işte bunlar pijamalarım. Janna:ben şu yıldızlı olanı giyeceğim. Ben:tamam. Ben de her zaman ki pijamalarımı giydim. Janna ile salona geldik ve oturduk. Ponyhead'ı beklemeye başladık. Bide bize demiş ti ki acele ederim, edeceğim. Neyse biraz bekliyelim bakalım.
Yarım saat sonra:Ponyhead:selam
Janna:kız yarım saattir seni bekliyoruz ya patladık. Ponyhead:siz bombamısınız? Ben:hayır. Neyse ilk yastık savaşı yapalım. Janna:peki ilk hedef sensin! Dedi ve tam yüzüme yastık attı. Ben:bunu sen istedin. Ponyhead:alın bakalım. İkmizede yastık attı. Ben:mega yastık patlaması! Dedim ve bütün yastıklar üstlerine düştü. Janna:kızım yastık depremi yaptın. Ponyhead:Janna'ye katılıyorum B-fly...

Star  kötü güçlere karşı Kendime ÖzgüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin