Çok önemli ikinci bir duyuru

187 11 17
                                    

Diğer duyurumda kitabı bırakacağımı söylemiştim ama kitabın bitmesini kesinlikle istemeyenler varmış. O yüzden kitap bitmeyecek. Ben yani sevgili yazarınız yine boş durmayacak indirebildiği kadar resim indircek. O yüzden kitap hala canlı kanlı ve resimli bir şekilde sizin okumanızı bekliycek. Ben de yeni bölüm yazacağım tabiki. Bana moral veren herkese çoooooooooooooooooooook teşekkür ederim. Bugün birkaç saat sonra yeni bölüm gelicek şuan saat9:08 en fazla. 1 (öğleden sonra)de yeni bölüm gelicek. Tekrar teşekkür ederim. Okuyan herkese teşeklür ederim. Star vs the forecs of evil hayranı kalın sizi çok seviyorum. Ben yb yazmaya kaçtım bay.












Biraz daha inermisin


Üzücü bir haber vereceğim

Eğer Star kötü güçlere karşı kitabının 2.sini bekliyorsan okulların açıldığı 3. Haftada gelebilir çünkü ben bir türlü son maceranın bitişi hakkında şatafatlı birşey bulamadım.


Ama benim için bu kitabın bitmesi üzücü 2.si biraz daha beklesin diyorsan sana da müjdem var. Son maceradan uzaklaştıkça uzaklaştım o yüzden biraz boyutlar arası macera olacak o da enaz 100üncü bölüme götürecek kitabı çünkü aklımda çok güzel boyutlar arası maceralar var.






Çok uzun yazmışım okurken yorulursan seni anlarım.










Son olarak aklından 6 ya kadar bir sayı tut.






1.Star ile ponyhead'ın evinde parti yapacaksın.

2.Janna ile kötü çocukların partisine gideceksin.

3. Ludo ile değneği ele geçirme planları yapacaksın.

4.Marco ile karete yapacaksın.

5. Yazar ile yb yazıcaksın.

6. Bir sonra ki yeni bölümü senin için yazacağım.




Hoşça kalın😘😘😘









Herşey dahil 235 kelime.

Star  kötü güçlere karşı Kendime ÖzgüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin