Anne neden buradasın?!

281 15 7
                                    

Anne?!  Marco?! ...
******************
Annem:Star uyan kızım? Marco:nabzı hiç atmıyor. Annem:Marco, Star'ın burada ne işi vardı? Marco:sanırım Jackie'ye zarar vaermek için geldi. Annem:neden peki? Marco:çünkü Star sa-sanırım ba-bana deli gibi aşık. Annem:ne?! Peki bunu neden bana söylemedi dersin? Marco:Star çok özel bir kız. Herşeyi kendi dünyasında saklıyor. Kendinden önce başkalarını düşünüyor. Başkaları için kendi hayellerinden bile vazgeçebilir. Ve ben böyle bir dostumu kaybettim. Annem:seviyorsun. Marco:anlamadım. Annem:Star'ı seviyorsun. Marco:evet dost olarak fazlasıyla. Annem:hadi ama dos olarak demedimi biliyorsun. Marco:hayır. Biz onunla sadece dostuz. Annem:eğer öyle olsaydı şuan kızarmazdın. Ve ağlamazdın. Star kötü olduğu zaman kendini feda ettin fısıltı büyüsü ile. Ve bahse girerim Jackie yi bukadar sevmiyorsun. Marco:aşığım dimi? Annem:evet. Marco:peki ne yapmalıyım? Annem:onu sevdiğini söylemelisin. Marco:a ama Jackie ne der? Annem:onunla ben kouşurum. Marco:siz harika bir annesiniz. Star size niye cadoloz diyor anlamıyorum. Annem:ne? Marco:yok bişiy. Annem:bence şu yüzden diyordur:Star eğlenmeyi ve çocuk gibi davranmayı çok seviyor ve çok geniş bir hayel gücü var. Ben ona izin vermediğim için ve biraz sert davrandığım için beni sevmiyor. Marco:evet aşırı bir çocuk var içinde ve onu canlı tutmayı çok iyi biliyor. Çok masum düşünüyor. O yüzden onabukadar değer veriyorum. Annem:hmm. Biliyorum. Ve kızımı benden daha iyi tanıyorsun. Marco:evet. Ama Star'a böyle sert davranırsanız sizle çok inatlaşır. Annem:evet. Ya biz konuşmaya daldık Star ölüyor. Marco:malesef evet. Ben:sizi duydum. Annem:ne? Sen nadıl yaşıyorsun? Ben:ölüyorum bu son konuşmalarım. Annem:depneğin nerde? Marco:burada ama bu şekili değişik birşey.

Annem:hah şu işe bak Star'ın değneği Ecilipsa'yı yenmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annem:hah şu işe bak Star'ın değneği Ecilipsa'yı yenmiş. Marco:ne nasıl?

Star  kötü güçlere karşı Kendime ÖzgüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin