Ecilipsa'yı yeniş son macera bitiş (part 1)

241 15 28
                                    

Star'ın gözünden:Duyuyorum dedikten sonra değneğime bişey oldu ve benim de gözlerim kapandı. Ama sonra bomboş bir arazide buldum kendimi. Değneğim elimdeydi. Ama gözüm kapanmadan önce ve şimdi?
Ya hiçbişey anlamadım. Haaaa Ecilipsa?

Ecilipsa:ne o beni özlemedin mi yiğenim? Ben:bana yiğenim deme! Ecilipsa:şuan neredeyiz biliyormusun? Ben:hayır? Ecilipsa:değneğin içinde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ecilipsa:ne o beni özlemedin mi yiğenim? Ben:bana yiğenim deme! Ecilipsa:şuan neredeyiz biliyormusun? Ben:hayır? Ecilipsa:değneğin içinde. Ben:nasıl ya? Ecilipsa:değnek seni korudu değneğin içindeğiz. Ben:ne? Ecilipsa:evet değnek için son fısıltı büyüsünün dayanmayacağını biliyordun ama yine de yaptın. Ben:o bir hata. Kıskanmıştım. Ecilipsa:kıskançlık duygusunu iyi bilirim. Ben:buradan nasıl çıkacağım? Ecilipsa:beni yenerek. Ben:bu çok kolay olacak. Ecilipsa:neden? Ben:çünkü benim hem daha kraliçe olmadığımdan dövüş yeteneklerimi kullanma iznim var hemde değneğin bu yüzyıldaki sahibi benim ki daha evlenmedim. Ecilipsa:evet ama değneğin içinde olduğumuzdan bu ğ ynşg rada hangi yüzyılda olduğun bilinmez de. Ben:yani? Ecilipsa:yani zamanında bende değneğün sahibi oldum ayrıca burada eşit olmamız gerek. Kara değneğim sana sesleniyorum bana geri dön! Neeee biri bana burada ki kuralları açıklasın bu yasal mı? Yani aradan en az beşbin asır geçmiştir ve tekrardeğneği ona geri dönebiliyor. Ah tamam en azından dediği gibi eşit olduk. Hem hala dövüş iznim var. Ecilipsa:eğer dövüş iznin var sanıyorsan o da eşit. Ben:ne nasıl ya? Ecilipsa:ben asi bir kraliçeydim. Ama kızım asildi. O yüzden onu evlatlıktan sildim. Ayrıca her kraliçeyi Moon gibi zannetme. Ben:çok kötü bir annesin. Benim annem ne kadar katı olursa olsun ben ne yaparsam yapayım beni asla evlatlıktan silmez. Annelik çok şevkat dolu bir süreçtir. Ama senin gibi bir duygusuz anlayamaz. Kalbin nefretle dolmuş. Bir damla sevgi bilekalmamış kalbinde! Ecilipsa:madem öyle sen bu kadar iyi kalplisin neden birini öldürmeye kalktın? Kalbinde iyilik olan biri asla birini öldürmeye kıyamaz! Ama senin içinde de biraz kötülük varmış ki iyiliğini yenmiş köyü tarafın. Ben:beni sırf bu yüzden kötü tarafta olduğumu söyleyemezsin! Ecilipsa:peki neden o zaman kaç kere kötülük tarafın ortaya çıktı? Ne cevap vermeliydim bilmiyorum. Onun yerine gök kuşağı yumruğu dedim. Ecilipsa:demek öyle ha. Kara yumruk! Ben:ah acıdı. Sihirli marval patlaması! Ecilipsa:kara kaplan dişi! Ne?! O kara kaplan marvalımı yedi! Ben:sihirli kalp dönüşümü! Ecilipsa:kırık kalpler hortumu. Bütün büyülerime karşılık veriyor. Ne yapmalıyım? Hmm. Ben:kalpli marval dönüşümü! Ecilipsa:kara girdap! Ben:ıgh! Gökkuşağı girdabı!

Star  kötü güçlere karşı Kendime ÖzgüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin