Star'ın gözünden devam:bu buldum yaşam büyüsü! Ben: Ruhların en derinlerine sesleniyorum, orada bir yerler de benim ailem var. Onlar-(değnek havalanmaya başlar) ha değneğim? Hayır sende şimdi beni bırakıp gidemezsin! Sana ihtiyacım var.(sessizce yanaklarından göz yaşları süzülür. ) ben nasıl bütün bunların olmasına izin verdim? Belki bir şeyleri engelleye bilseydim daha farklı olurdu. Mesela ne farklı olurdu? cevap: annem ile babam hayatta olurdu Mewni, sonra daha birçok şey.tamam bu kadar üzüldüğüm yeter. Artık kendi savaşımı vermeliyim ve kazanmalıyım. Gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim.Koşmaya değneğimi takip etmeye başladım. Değnek doğruca Toffe'yi içine aldı ve yıldızı kırıldı. Sanki her şey sil baştan bir daha olmuştu.Bütün mutluluklarım, çabalarım... Değneğim tekrar eski haline döndü. Eski yarı yıldızı iyilik yarı yıldızı kötülük olan şekline. Sonra bir yerden çok güçlü bir ışık yükseldi. Sonra da Marco'nun çığlığı. Belki de annem bir işaret gönderiyordur diye düşündüm.Bu düşüncemden sonra bir saniye düşünmeden o yöne doğru koşmaya başladım. Oraya vardığımda nefes nefeseydim. Kısa bir süre nefes alıp verdikten sonra etrafa göz gezdirdim. Marco yerde yatıyordu. Ludo ona bir şekilde bir şey yapmıştı. Ludo'ya bakındım. Ama göremedim. Sonra birden gökyüzüne baktığımda Ludo'nun tam üstümde yani yukarıda benim hizamda olduğunu gördüm. Ona birkaç dakika bakakaldım. Sihirli gücü olmayan biri için bu imkansızdı. Ben: Ludo! Ludo! Aileme ne yaptın seni aptal! ona böyle birkaç defa seslendim ama duymuyordu. Kendinde değildi. Gözlerinin içi simsiyahtı göz bebekleri yok olmuştu! O gördüğüm gerçekti. Elinde bana ait olan bir şeyin yarısı vardı!
not: hikaye bitmedi yeni bölümler her hafta sonu ve okula gitmediğim günler gelicek. umarım bu bölümü de beğenirsiniz. Yorum yapın istekleriniz önerileriniz benim için çok değerli. Yazması benden okuması sizden hadi ben uyumaya kaçtım. ve şuan saat.00.25. size iyi okumalar. iyi geceler tatlı rüyalar. herşey dahiiil:280 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star kötü güçlere karşı Kendime Özgü
FanfictionMarco ve Star'ın yaşadıkları,Filmdeki değil tamamen kendime özgü! Belki gerçekten çok farklı olucak ama hayal gücümün eseri. Çok beğenilen bir kitap oldu asla kendimi övmek gibi olmasın. Umarım sizde beğenirsiniz. Bütün hakları Star'ın değneğinin...