★★★STAR'IN GÖZÜNDEN★★★
Star:ah çok iyi uyudum. Günaydın bana. Değneğim nerede? Ah işte burada. Buda ne?!Yıldızın yarısı nerede nereye gitti. Eskiden böyle değildi. Uyudum uyandım ne oldu anlamadım. Marco'ya sorayım. Hmm... Acaba Ludo mu birşey yaptı. Ya Toffe... Bakalım. Ludonun boyutuna.
***Ludo'nun boyutunda***
†††LUDO'NUN GÖZÜNDEN†††
NE?! Bu Mewni prensesi Star Butterfly. Burada ne işi var? Değneğine ne olmuş böyle?
Ben:Prenses Butterfly? Burada ne arıyorsun? Star:Ludo! Değneğime ne yaptın? Ve ve senin sarayın nerede? Birde canavarların? Ben:Toffe de. Star:şu Toffe kim? Ben:bir timsah. Ama orta parmağının sadece yarısı var. Butterfly ailesinden korkuyorum daha doğrusu size hiç görünmek istemiyor. Sarayımı yıktı. Canavarlarımı bir seçim de onu seçti. Onunla gittiler. Star:peki değneğim? Ben:Toffe yaptı. Sizin eski karanlık prensesinizle iş birliği yaptı. Ve değneğin kötü tarafını ortaya çıktı. Star:annem hep ondan Butterfly neslinin yüz karası diye bahsederdi. Bir canavara aşık oldu diye laneti kullandı. 1asır sonra bu değnek kimde olursa o prenses laneti gerçekleştirecekti. Ve değneğin kötü tarafı sonsuza dek açılana kadar uğraşıcaktı. Çünkü o değneğin kötü tarafına haps edilmişti! Kendini serbest bırakmak için kötü tarafı ortaya çıkarmıştı. ***ANLATICININ GÖZÜNDEN*** Star bunları söyledikten sonra göz bebekleri kayboldu. Rüyasına geri döndü... Rüyasında Toffe'yle savaşıyordu. Marco yoktu. Eyer bu savaşı kaybederse değneğin kötü tarafının yarısı ortaya çıkacaktı. Yarısıda iyilik tarafı kalıcaktı. Ama kazanırsa kötü tarafı hiç açılmayacaktı... Ama Star'ın değneği yoktu... Bir tek dövüş yeteneği vardı. Değnek tarafsızdı. Kim kazanırsa onun yoluna gelicekti... Toffe Star'ın karnına yumruk attı. Star acıyla inledi... Kalkamadı... Kan kusmaya başladı... Bu savaşı Toffe kazanmıştı... Değnek uçup onun eline gelicekti ki Star değneği havada yakaladı. Ama değnek Star'ın güçlü çekişlerine rağmen Toffe'ye geliyordu... En sonunda Star değneği bıraktı. Toffe:bu değneğin kötü tarafını ortaya çıkarıcaksın savaşı kaybettin. Star:ne?! Ne?! Ne?! Ne?! Ben ben bilmiyorum ki... Toffe:karanlık tarafın büyüsünü yani annenin sana ilk öğrettiği büyüyü dene. Star:Fısıltı büyüsünü mü?
Toffe:evet kesinlikle.Star:peki. Özür dilerim değneğim. Fısıltı büyüsü:(biraz değiştirdim büyüyü.) Anne ne kulak asma beni dinle, o seni korur gözetir, saklanır ondan, artık kimse seni koruyamaz, bu senin sonun olacak, artık vazgeç, gücün işe yaramaz, yok olucaksın ve bu senin sonun olacak. Ağlama kimse seni duyamaz, artık ne ben ne o seni koruyamaz, gücünü yitireceksin, artık donup ölüceksin. Bedenin olmadan sen bir hiçsin, bunu kabulleneceksin... Star'ın gözleri dolar ağlamak üzeredir. Değneğin içinden at çıkar ve onun kulana şöyle fısıldar;bu bir son aynı şekilde başlangıç. Unutma ki son sadece bir başlangıçtır. Burada patlama olucak değneğini burada bırak ve kaç. Yerle bir olucak herşey. Dwğneğinin yarısı kötü tarafını simgeliyecek... Star artık sessizce çok sessizce ağlıyordu. At gidince saraydan ve değneğinden uzaklaşmaya başladı. Star en büyük aile yadigarına sahip çıkamamıştı. Bir mahraya girdi. Dizlerinin üstüne oturdu. Ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Artık dünya ne kadar harika bir yer olursa olsun burada kalması için bir neden yoktu... Değnek onun yanına geldi. Yıldızı çatlamıştı... Sonra birden uyandı...
***GERÇEKTE STAR'IN GÖZÜNDEN***
Marco beni uyandırmaya çalışıyordu. Ve ben rüyamda ağlıyordum... Değneğini koruyamamıştım. Artık Mewniye dönmem gerekti. Belki orada değneğimi düzeltebilirdim oda belki.... Ben:Marco benim artık Mewniye dönmem gerek. Herşeyi ona en başından anlattım. Azı açık beni dinledi. Anlattıktan sonra Marco:Gitme Star kal lütfen. Burada tamir etmeyi deneyebilirim. Olmaz mi? Ayrıca seni seviyorum ama gidersen seni bir daha göremem. Ben:çok çok üzgünüm. Ama değnek beni ele geçirirse kötü tarafım ortaya çıkar.Çok üzgünüm. Marco:seni af ediyorum. Ama sadece 3haftalına. Ve şunu bil ki bu hiçbirşeyi düzeltmeyecek. Ben:onu öptüm. Teşekkür ederim. Söz sadece 3 hafta kalacağım... Boyut makasıyla Mewninin boyutunu açtım. Görüşürüz diyerek gittim.
Üstümde bir tek bu vardı. Mewni sarayına yani yaşadığım yere doğru yürümeye başladım. Vardığında
Bu kız kapıyı açtı. Benim değneğimin aynısından vardı... Çok yorulmuştum. Kendimden bir an geçtim.Uyandığımda annemle babam başında bekliyordu. Annem:Star sana birşey söylememiz gerekiyor. Herşeyi biliyoruz. Ama bunu senden yani kardeşinin senden 14 yıl sakladığımızdan dolayı çok üzgünüz. O da başka bir boyuttandı. Yani senin gibi gönermiştik. Kardeşinin adı: Luna. Ben:ne oda kim kardeş mi? Annem değneğimi bir saniyeline aldı. Herşeyi öğrensin dediğinde anlamıştım. Ben:Luna ile konuşmak istiyorum yanlız. Annem Luna yı çağırdı. Demek iki aile yadigarımız vardı. Luna:Merhaba abla. Ben:merhaba kardeşim. Am şey kaç yaşındasın? Luna:13.ben:peki. Luna:biliyor musun? Bizim şimdi saç ve göz rengimiz farklı olduğundan dolayı düşünce yapımız aynı. Ben:waow. Gerçekten inanılmaz. Luna:evet öyle. Neyse sen yat dinlenme yorma kendini. Sonuçta geçirilecek ölüm kadar zamanımız var. Ben:asılına bakarsan sadece 3haftamız var. Çünkü sevgilim sadece 3 hafta izin verdi. Luna:şu Tom mu?
Ben:dur ne hayır biz onunla ayrıldık. Sevgilimin adı Marco. Luna:Ton ile ayrılalı ne kadar oluyor? Ben:iki yıl kadar. Luna:annem bana hiç ayrılmadığınızı söylemişti. Ben:ıhh. Boşver. Luna:tamam ben çıkıyorum. Sana iyi uykular. Ben:saol...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star kötü güçlere karşı Kendime Özgü
Fiksi PenggemarMarco ve Star'ın yaşadıkları,Filmdeki değil tamamen kendime özgü! Belki gerçekten çok farklı olucak ama hayal gücümün eseri. Çok beğenilen bir kitap oldu asla kendimi övmek gibi olmasın. Umarım sizde beğenirsiniz. Bütün hakları Star'ın değneğinin...