Marco'nun dilinden: hazırlanırken birden dikkatimi bir fotoğraf çekti. Bu Star ile lisedeyken çektiğimiz bir fotoğraftı. Onun doğum günüydü. "Eğer bir gün dünyadan ayrılırsam ve sizi özlersem foğrafa bakacağım." Demişti. Bu fotoğrafı da yanıma aldım. Odamdan çıktım. Uzunca bir süre ayrı kalacağım Odamdan. Janna ve boynuz kafa benden önce hazırlanmışlardı. Yanlarına gittim. Sessizlerdi. Star olsa ne bu sessizlik biraz canlanın! Derdi. "Marco, o fotoğrafta neyin nesi? "Dedi Janna. "Lisedeyken Star'a sürpriz parti yaptığımızda onun isteği üzerine çektirmiştik. Hatırladın mı? "Dedim. "A evet! Bizi unutursa bakması için çekmiştik. " Evet ile karşılık verdim. En sonunda boynuz kafa patladı. "Marco, sen Star'ı seviyor musun?! "
"Evet. " "Peki o zaman gelince bunu ona söyleyecek misin? " "Evet. " "Tamam." "Neydi bu şimdi Boynuz?" "Küçük bir boynuz kafa krizi boşver." "Tamam."Diyaloğumuz sona ermişken Moon geldi. Üstünde savaşçı kıyafeti vardı. Ve hazırdık. "Hadi gidiyoruz!"Boyut makasıyla Mewni'ye portal açtı. Geçtik. Oradan da iblis adasına. Ada yanıyordu. Herşey ateştendi. Ve herşeyin kırmızı renkteydi. Aralarındaki tonlar değişsede kırmızıydı. Su bile. Gerçi o belki de kan olabilirdi. Ama boşverin. "Görünmezlik özelliğinizi açın. İblislerin yanına gidiyoruz. Görünmeneliyiz. " dedi Moon. Küçük mavi düğmeye bastım. Ve Janna'nın yanına gittim. " sinyal ne durumda? Yakınlarda mı? " "Evet şu evden geliyor. " koyu, çok koyu kırmızı olan bir evi işaret etti. Üstünde Tom Lunicorm yazıyordu. (Yalnış yazmış olabilirim.) beklemeden kapıya tekme attım. Ve içeriye daldım. Ev çok büyüktü. Görünür hale geldiğimde üst kattan sesler geliyordu. Üst kata çıktım. Sesler gittikçe yaklaşıyordu. Siyah kapılı odadan geliyordu. Kapıyı açtım ve şaşkın gözler ile karşılaştım. Biri mavi diğeri kırmızıydı. "Marco? " "Star! İyisin." "Marco! " "Tom! " "Star'ı geri ver! " "Neden? " "Onu seviyorum. Ayrıca oda beni seviyor. " sana Evlilik boynuzunu verdi mi? "Oda neydi öyle ya? Stara baktım kafasını olumlu anlamda salladı. "Evet" dedim. Ve başka bir fotoğraf çıkardım.İkna olmuştu. Değneği Star'a verirken bişey dedi. "Özür ve mutluluklar dilerim. " benim yanıma geldi ve elimi sıkıp aynısını dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star kötü güçlere karşı Kendime Özgü
FanfictionMarco ve Star'ın yaşadıkları,Filmdeki değil tamamen kendime özgü! Belki gerçekten çok farklı olucak ama hayal gücümün eseri. Çok beğenilen bir kitap oldu asla kendimi övmek gibi olmasın. Umarım sizde beğenirsiniz. Bütün hakları Star'ın değneğinin...