Büyük İtiraf

262 12 10
                                    

Dün neler olduğunu anlamamıştık. Ponyhead'ı kurtarmıştık ama onu kurtarırken Eclipsa boyutlar arası geçişine izin vermişiz. Hepsi benim suçum. Şimdi Eclipsa dünya boyutunda. Değneğim bir fısıltı büyüsüne daha dayanamaz. En iyisi herşeyi en başından anneme anlatmak ve yine herşeyi unutmak. Zaten Marco Jackie'yi seviyor. Jackie'de Marco'yu. Sevenler birbirini bulmuş. Janna:tık tık tık. Ben:girin. Janna:Star sen iyi misin? Ben:yeteri kadar. Janna:peki dünyadan ayrılıyor musun? Ben:Eclipsa burada artık. Ve Mewni'ye ciddi anlamda zarar vermiş biri. Ama annem onu durdurmayı başarmış. Belki değneği Anneme teslim edersem annem Eclipsa'nın icabına bakabilir. O yüzden değneğimi Anneme geri vereceğim. Janna:hadi ama bu kadar kolay vazgeçemezsin. Eski Star Butterfly'a ne oldu? Ben:bilmiyorum. Janna:artık seni tanıyamıyorum Star.  Sen çok karamsar oldun. Dünyaya ilk geldiğinde bizi davranışların ile çok güldürmüştün. Biri üzülürse hemen onu teselli eder moral verirdin. Ben:belki sevdiğim kişi yüzünden oldu. O başka birini sevdi. Belki o benim mutluluk kaynağımdı. Ama o şuan 2ay sonra ki nişanı için hazırlanıyor dur. Ve beni hiçbir şekilde hatırlamıyor dur! Olamaz mı? Janna:Marco'yu mu diyorsun? Ben:hıhı. Janna:inanmıyorum! Sen Marco'ya sırılsıklam aşık olmuşsun. Aow...  Bu zor olmalı. Ben:evet hem de çok zor. Onunla o kadar şey yaşadım ki yazmaya kalk sam denizler bile yetmez. Janna:kalk gidiyoruz. Ben:nereye? Janna:Marco'ya neler hissettiğini söylemeye. Ben:ne?! Olmaz. O artık evlenecek. Janna:evlenmeden önce söylemelisin ki yaptığı şeyleri bir daha düşünmeli. Ben:madem öyle diyorsun. Janna:denemekten zarar gelmez. Ha bir de şu göz yaşlarını sil. Ben:tamam. Sildim. Janna:şimdi güzel bir şeyler bul ve giyin. Ben:anlaştık.

Giyindim. Janna:hadi. Gel. Ben:geldim. (Marco'nun yanına giderler.)  Marco:Star? Janna? Janna:Star sana birşey diyecek. Marco:ne? Ben:am şey ( içinden)  hadi Star artık söyle kasma kendini Janna çok haklı. Ben:Marco. Ben sana sana deli gibi aşık oldum. Senden çok ama çok hoşlanıyorum. Ama biliyorum. Artık evleneceksin. Sana kötü bir haberim var zaten. Eclipsa dünya boyutunda. Ama birlikte yene biliriz onu. Bekarken en iyi dostun ile son bir maceraya ne dersin? ...
   Okumadan geçmeyin lütfen                  Evet bir bölümün daha sonu.   Umarım beğenmişsinizdir. Size bir sorum olacak. Soru:bu son maceradan sonra kitabı bitirmeyi düşünüyorum. Çünkü bu son maceradan sonra evlenecekler. Star ve kötü güçler kendime özgü kitabının 2.sini yazacağım. Ama daha devam etmemi isterseniz gittiği yere kadar götürürüm. Ama istemez iseniz  Star ve kötü güçler kendime özgü kitabının 2.sini çıkarırım. 2. Si Aurora ile ilgili Aurora Star'ın kızı. Baş karakter Aurora olucak. Yoruma isteğinizi belirtin lütfen!!!

Star  kötü güçlere karşı Kendime ÖzgüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin