"Star butterfly marco kişisini ekledi."
"Star butterfly Jackie. kişisini ekledi."
Star:Marco!
Marco:star gecenin ikisinfe gurup mu kurulur? Yat uyu! Star:ne yapıyım? Canım sıkıldı kurdum işte. Uykumda gelmiyor.marco:ben sana ne diyebilirim ki? Aaa...buldum! Ben uyuyucam.by! Star: uf yiine yanlız kalıcam! Marco:uykum kaçtığına şükür et.Star:yani benimle konuşucakmısın? Marco:evet.Star:yaşasın! Yaşasın! yaşasın!
Jackie:gecenin 3ü oldu ve hala uyumadınızmı?! Telefonuma gelen bildirim sesleri yüzünden uyandım.haberiniz olsun yarın sınav var. Star:evet.yine ferfkaladenin f sini alıcam için sabırsızlanıyorum.Marco:Star kaç kere söyliyeyim.o ferfkaladenin f si değil fiyaskonun f si.
***GERÇEKTE***(Star çığlık atar.) (Marco koşarak Star'ın yanına gelir.)Marco:Star delimisin?! Gece yarısı çığlıkmı atılır! Star:özür dilerim.ama böyle kötü not almaya devam edersem yaramaz prenseslerin gittiği yere gönderilirim.ve ve annemede f yi fiyasko değilde ferfkalade oldunu söylemiştim.yalancı durumuna düştüm artık.oraya gitmemem için bir neden yok.Marco:hey hala zamanın var. Seni çalıştırabilirim.böylece A alırsın. Olur mu? Star:sen çok iyi bir arkadaşsın Marco! Hadi çalışalım. Ben defterleri getiriyim. ***Marco'nun gözünden***
Star getirmeden önce kalktı ve bana sarıldı.ah... Çok işimiz var. Ama en azından vaktimizde...
***Star'ın gözünden***
Marco gerçekten çok iti bir dost! Hmm... Defter ve kitaplarımı nereye koymuştum ben? Hah buldum! Marco:Star okula nasıl gideceksen öyle giyin.sabah hazırlanmakla uğraşmayız. Daha çok vakktimiz olur çalışmak için saat dört.beşte güneş doğacak.ben giyinmeye gidiyorum.ben: gel bir dakika. Kendime büyü yaptım. Oturdum ve beklemeye başladım.Birkaç dakika sonra Marco gedi. Değnğime giyinme kuşağı dedim ve herzamanki giysilerini giydi. Ben:bak çabuk giyindik.hiç zaman kaybetmedik.hemen oturalım. Yine değneğimle yiyecekler bulvarı dedim. Ve birkaç kurabiye iki gevrek ve ballı süt ortaya çıktı. Marco alışkın olduğundan hemen oturdu.bende.
***Marco'nun gözünden***
Hemen Fizik kitabını aldım. Bir yandan da mısır gevreğimi yiyordum...
***3 saat sonra***
Sonunda biraz uğraşsamda Star'ı A alabilcek hale getirmiştim. Çok zor bir sınavada girse A+ ve gülen yüz alırdı.
Star:Marco sana çook teşekkür ederim.sen harikasın dedi ve sarıldı. Bu sefer bende ona sarıldım... Saatte baktığımda saat:7:00 saat yediydi.
Ben:Star saat yedi artık çantanı hazırla ve etrafı topla. Ben gidiyorum odama. Görüşürüz. Star:tamam görüşürüz Marco. ***Star'ın gözünden***
Çantamı hazırladdım. Ve yatağıma oturdum. Gerçekten çok yorulmuştum. Ama nekadar zor bir sınav olursa olsun çok çalışmıştım.
Sonra mesaj gelmişmi diye telefonuma baktım. Jackie 3 tane mesaj atmıştı.
***WATSAPP'TA***
Jackie:Star,Marco? Hey nereye gittiniz?
Jackie:uyudunuz mu?
Jackie:hey?
Star: jackie biz iyiyiyiz.Marco'yla sınava çalışıyorduk.senin mesajlarını görmemişiz. İkikmizin telefonunda sessizdeydi... Okulda görüşüzüz.
Jackie:tamam Star...by! Marco:by!
Star:by! ***Gerçekte***
Şuan odamdan çıkmadığımdan dolayı çıldırıyordu.bense ondan kaçıyordum... Sonra beni yakaladı ve öldürdü... Nefes nefese yatakta yatıyordum.uyuya kalmıştım. Marco:Star çantanı hazırladın mı? Ben:evet,evet. Çıkıyorum. Marco:sınava hazırsın değil mi? Ben:evet hemde çok. Peki bugün okula yürüyerek gitsek.Marco:tamam olur. Evden çıktık.Marco:cuma gününkü sınav içinde birlikte çalışabiliriz. Ben:olur.bu dünyaya gelişimin 4.günü oluyor. (Birden Ludo karşımızıza çıkıyor.)Ludo:o değnek benim olucak. Ben:am... Hayır Ludo! Ve bizden dayak yaemeden önce bizi rahat bırak! Ludo:hayır. Marco canavarlarla dövüyordu.bende yardım.ettim.en sonunda pes ettilier. İlk derse sadece 5dakika vardı.koşarak gittik. Sınıfa girdik. İlk ders fizikti. Sınav kağıdı herkese verildi böylece sınavımız başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star kötü güçlere karşı Kendime Özgü
FanficMarco ve Star'ın yaşadıkları,Filmdeki değil tamamen kendime özgü! Belki gerçekten çok farklı olucak ama hayal gücümün eseri. Çok beğenilen bir kitap oldu asla kendimi övmek gibi olmasın. Umarım sizde beğenirsiniz. Bütün hakları Star'ın değneğinin...