Luna:oh sonunda evden çıkabildik. Marco:al bendende o kadar Luna. Ama yüreyerek gidersek çok geç kalacağız. Ben:e o zaman kimde boyut makası var? Luna:sende yok mu? Ben:sen de yok mu? Luna:hayır! Ya sende? Ben:malesef bende de yok. Nasılsa yüreyerek gideceğiz diye yanıma almamıştım. Marco:hmm prki şimdi ne yapacağız? Değneğiniz ile boyut açamaz mısınız? Luna:hayır. Ben:tamam planı yaptım;şimdi bacadan gireceğiz, sonra odama gideceğiz sen Marco biri gelirse diye sen bekle eğer gelen olursa bizi uyar Luna ile biz de boyut majasını ararız. Luna:tamam. Marco:okey. Ben:hadi. Luna:bacaya geldik. İlk ben. Biz:tamam. Luna:girdim ama üstüm kömür oldu. Ben:bişey olmaz sihir yaparsın. Luna:peki şimdi kim geliyor? Marco:Star. Ben:dur ne? Marco:ben mi geliyim? Ben:a yok tamam. Ben:burası baya tozluymuş. Luna:evet. Ben:tamam Marco sura sende. Marco:tamam. Geldim. Ben:Luna, ilerle. Luna:burası baya dar yan yan gideceğim. Ben:tamam. Haid. Luna:burası salon. Ama şu kapının arkasında ki kim?
Luna:Sakın biri bana o kişinin Ecilipsa olduğunu söylemesin! Ben:ama o! Direk bacadan salona atladım Eclipsa'nın yanına gittimBen:burada ne yapıyorsun? Eclipsa:a şey hiçbirşey sadece annen ile yaptığım anlaşmada bana birşey getirmeli ve ilerleme kaydetmiş mi diye bakıyordum. Ben:ne? Ne anlaşması?!Ecilipsa:a şey şöyle bir anlaşma ben Moon'a fısıltı büyüsünü öğretim ve anlaşmanın kalanında o bana Mewninin değneklerinden birini getirmeliydi. Ben:ama annem bana bu anlaşmadan söz etmedi. Ecilisa:bilemem.Neyse son güne kadar süresi var.Ama şimdilik bay.E e e
Şimdi ne oldu be bitti? Ben anlamadım ama neyse şimdi artık konsere gitmek istemiyorum. Onun yerine bıyutlar arası maceralara atılalım daha iyi.a aynen bunu hemen söyleyeyim. Ben:Luna,Marco...Luna:abla sen iyimisin?Ben:eveeet hemde çoook.Marco:Star akılını yitirdi.Ben:Marco!Marco:sustum.Ben:Şimdi biz şöyle üçümüz boyutlar arasında maceralara atılacağız! Luna:ne?Marco:evet!!!! Ben:Luna,istersen sen gelmeye bilirsin.Luna:yoo geleceğim tabiki.Ben:tamam.hadi gidelim.Benn:ama önce Milsake içelim.Marco:milksake ne alaka Star? Ben:bilmem canım çekti.Marco:tamam.Luna:hakikaten benimde canım çekti.Ben:ayyy hadi gidelim o zaman.Luna:tamam abla ama ne biliyim üstümüzü falan değiştirseydik yani.ben:neden ki?Luna:Çünkü ben sadece konser için giyinmiştim.Marco:Bende.Ben:iyi tamam.Ne giyecrksiniz?Luna:bilmem.a buldum ilk gösterdiğimi.Ben:çok siyah dediğim mi?Luna:evet.Ben:tamam.peki ben ne giysem? Luna:aklın da olanları göster karar vermene yardım ederim.Ben:saol. Deniyorum.Luna:tamam.Başla. Ben:peki.İlkLuna:güzel ama başka aklın da var mı hembuna Marco izin vermez çok açık diye.Ben:Haklısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star kötü güçlere karşı Kendime Özgü
FanfictionMarco ve Star'ın yaşadıkları,Filmdeki değil tamamen kendime özgü! Belki gerçekten çok farklı olucak ama hayal gücümün eseri. Çok beğenilen bir kitap oldu asla kendimi övmek gibi olmasın. Umarım sizde beğenirsiniz. Bütün hakları Star'ın değneğinin...