Star'ın değneği ile bir akşam

482 10 2
                                    

Oh sonunda Star uyudu. Evet içimdeki Marco. Şimdi değneği alıp yarın ki konseri ayarlayabilirim. İşte değnek benim elimde. Ama Star her an uyanabilir. En iyisi kendi odama gidiyim. Evet Star'ın sihirli değneği şimdi bana yarın için bir konser ayarla. Evet hadi. Offf. Star değneği iyi kullanıyormuş ha. Bu değneği kullanmak hiç kolay değil. Hmm bir de Star gibi düşüneyim. Sihirli konser oluşumu! Evet konser ayarlandı. Biletler! Tamam iş burada biter şimdi değneği yerine koyalım. Star:ginaydın Marco! Ben:aaaa Star:ha Marco? O elindeki değneğim mi? Ben:ha hayır. Star:madem değneğim değil bakmama izin verirmisin? Ben:ta tabi. Star:hmm. Benim değneğime çok benziyor. Ve değneğim masamın üstünde değil. Ben:bununla hiöbir alakam yok. Star:hadi test edelim. Parıltı! Ben:öhö! Star oda sim ile doldu. Star:çook ilginç çünkü değneğim gibi sihir de yapabiliyor. Evet Marco değneğimle ne yapıyordun söyle! Ben:tamam anlatıyorum. Hani akşam yemeğini hazırlarken sana birşey diyeceğim demiştim ya aslında diyeceğim şey seni sevdiğimden artık eminim diyecektim ama hala Jackie'ye karşı boş değilim ve ikinizi de hayel kırıklığına uğratmak istemiyorum o yüzden sana yalan uydurdum. Star:ow Marco... Demek ikimizin arasında kaldın. Ben:evet. Star:eğer gerçekten Jackie'yi seviyorsan ve ona aşık isen onu seç. Hem ben artık beni arkadaş olarak görmene alıştım. Ben:biliyormusun annemin o konuda çok güzel bir smzü vardır:eğer sevgiyi, acıyı, üzüntüyü ve mutluluğu, seçimi öğrenmek istiyorsan bu kpnuda aşk en iyi öğretmendir. Star:çok güzelmiş. Ben:evet. Star:bana sorarsan bu kararını hemen verme biraz düşün. Emin olduğunda seçimini yaparsın. Ben:eski sen geri döndü. Star:ne? Ben:yine herzaman olduğu gibi bana güven ve moral verdin. Bu konuda seni dinleyeceğim. Star:teşekkür ederim. Ben:asıl ben teşekkür ederim. Star:sana birşey sorabilirmiyim? Ben:tabi. Star:kasıtlımı yaptın? Ben:neyi? Star:beni öpmek için mi ayağını taşa taktın? Ben:a yo o tam bir tesadüf oldu. Star:tamam. Ben:gece gece rahatsız ettim ve uyandırdım pardon. Star:olsun boşver. Ben:balkona çıkalım mı? Star:tamam giyiniyim. Brn:tamam bakmıyorum. Star:tamam.
Ben gitiyindim. Ben:tamam hadi gel. Star:geliyorum. Yada Marco benim uykum var uyuyacağım. Ben:tamam iyi geceler. Star:sanada.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Star  kötü güçlere karşı Kendime ÖzgüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin