Luna'nın gözünden: şuaaaaan yaz tatilinin son günlerini güzel geçirmek için Türkiye deninlen yere gidiyoruzzzz. Dünya üzerinde bir ülkeymiş işte. Malesef ki dünya hakkında çoook az bir bilgim var.Ama ablamın benden eminim ki daha çok bilgisi vardır. Neyse ben bavulumu hazırlamaya devam edeyim. Hmm giysiler tamam. Listeye bir bakayım evet şimdi güneş kıremleri. Onlarda tamam ha kitaplar,romanlar ve dünyayı anlatan ansiklopediler. Şimdi onlarda tamam. Ha size Türkiye'de hangi ilçeye gidceğimizi söylemedim İzmir Çeşmeye. Ayy sus iç sesim sanki film çekiyoruz da sende açıklama yapıyorsun. Tamam işte bavul hazır. Ablam:Luna! Eşyalarını hazırladın mı? ben:Evet abla hazırladım. Ablam:tamam hadi giyin birazda çabuk ol. Ben:peki. hmm ne giysem? şu kot pantolonumu sonra şu deniz mavisi tişörtümü ve şu siyah ceketimi. Saçlarımı değneğimle yapayım artık yoksa ablam kızgın bir yanardağ gibi patlayacak. Sihirli saç yapım döngüsü! işte bir balıksırtı örgüsü. Ablam: Luna hadi gel artık senin yüzünden uçağı kaçırmak istemiyorum. Kaçırırsak senden alacağım olur. Ben:off tamam geldim abla ya. Annemin karnından çıkmadan önce 9 ay o yerde durmuş ama şimdi birkaç dakika duramıyor. bavulumu aldım. Dğneğimi de. Telefonumu da. Ben: abla kapının arkasındaysan çekil çünkü kapıyı açıyorum. Ablam: hadi gel artık. Ben:of geldim. kapıyı açar açmaz Marco'nun yaptığı o küçük üçgen cipslerin o lezzetli kokusu odamı doldurmuştu. Ben:mmm.... Ablam:hadi Luna aşaya in. Ben: indim. valla bütün gün ablamın da beni annem gibi azarlamasını dinleyemeyeceğim.Sanki ablamla annem düşünce kardeşi. Neyse evden çıkana kadar sabredeyim. Hah tamam. Evden çıkış kapısı açıldığına göre benimde şikayet dinleme sürem bitiyor. Ablam:Luna oraya yapıştın mı? Yapışmadıysan çık artık evden. Ben:tamam düzeltiyorum benim şikayet dinleme sürem daha bitmiyor. Ablam: ne? Ben:yok bişey. Marco:araba geldi anne. Bayan Diaz: tamam. Star Luna keçiler gibi didişmeyi bırakın da arabaya binin artık. Ablam: özür dilerim bayan Angie. Bayan Diaz: önemli değil Star. Ama şimdi arabaya bin yoksa hava alanına geç kalacağız. ah be sonunda dünya beni anlıyor. Şu dünya çok harika bir yer. Hava alınacak bir yer bile var. Ablam:hayır Luna sen yanlış anladın. uf sesli düşünmüşüm ya. Ablam: hava alanı uçakların olduğu yere deniliyor. Ben:ha. Şey abla annemlerde bizimle gelmiyorlar mı? Ablam:tabiki de geliyorlar. Ama onlar bizden daha çook önce vardılar. Ben:sakın bana boyut makasıyla gittiler deme. Ablam:doğru bildin. Ben: ama biz niye bu işkence yolunu çekiyoruz. Ablam: çünkü ben aramızdaki bağın güçlenmesini istiyorum. Ben: ne bağı şikayet etme ve benim içn de dinleme bağı mı? Ablam: hayır. Ah bak Luna, 14 yıldır ikimiz de kardeş olduğumuzu bilmiyorduk. Ve yeni öğrendik. Ve ve aramızda güçlü bir bağ olsun istedim. Ve sana biraz fazla kızıp durduğumu biliyorum ama sende beni anla daha önce hiç kardeşim olmadı 14. yaşımda ilk kez öğrendim. Kardeşime nasıl davranıcağımı öğrenmem gerek biraz zamana iğtiyacım var. Ben: zamana ihtiyacın yok ki. Gereken sadece empati kurman. Ablam:ah evet ama zaman herşeyin ilacıdır. Ben:peki o zaman şimdi sana zaman veriyorum. boyut makası ile İzmir Çeşmeye portal açtım. nedenini bilmiyordum ama içimde büyük bir sinir vardı. Ama diğer iyi tarafım bana vicdan azabı çektiriyordu. herşeyi unutmak istiyordum. O yüzden portaldan geçtim ve annemlere sadece selam verip Luna'nın odası yazan yere girdim bavulumu kenara bıraktım. Yatağıma oturdum. Dizlerimi kendime çektim ve kafamı dizlerimin üstüne koydum şuanda hiçbirşey düşünmek istemiyordum sadece o pozisyonda rahatlayana kadar durmak istiyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star kötü güçlere karşı Kendime Özgü
FanfictionMarco ve Star'ın yaşadıkları,Filmdeki değil tamamen kendime özgü! Belki gerçekten çok farklı olucak ama hayal gücümün eseri. Çok beğenilen bir kitap oldu asla kendimi övmek gibi olmasın. Umarım sizde beğenirsiniz. Bütün hakları Star'ın değneğinin...